Pics or it didn't happen.quote:Op maandag 15 september 2014 00:40 schreef wickedmen het volgende:
Dus maar lekker alle rotzooi in de bosjes gegooid
Oké, verzonnen dus. Zeer verrassend weer. Ik geef je topic een 1 van de 10. grgrquote:Op maandag 15 september 2014 00:41 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Pijpen Nee donder maar gewoon op.
Kutuser, mening irrelevant bevonden en geschaard onder de mongooltjes lijst.quote:Op maandag 15 september 2014 00:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké, verzonnen dus. Zeer verrassend weer. Ik geef je topic een 1 van de 10. grgr
Als jij en Meloewa zich voortplanten verhuis ik naar de maan.quote:Op maandag 15 september 2014 00:42 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Kutuser, mening irrelevant bevonden en geschaard onder de mongooltjes lijst.
Gr gr Meloewa en de kids.
Why not? Het is toch niet zo geworden dat dit nu onlogisch is geworden?quote:Op maandag 15 september 2014 00:43 schreef Harlekien het volgende:
Jij zet je vuilnis buiten om 20 voor 1 snachts?
Wie niet. Opgerold in een oud tapijt in de achterbak van een oude BMW. Zo het kanaal in.quote:Op maandag 15 september 2014 00:43 schreef Harlekien het volgende:
Jij zet je vuilnis buiten om 20 voor 1 snachts?
Mwah, eerder opmerkelijkquote:Op maandag 15 september 2014 00:44 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Why not? Het is toch niet zo geworden dat dit nu onlogisch is geworden?
Hetzelfde heb ik met mijn zusje en apen. Daarom gooi ik altijd banen naar je pa. Hetzelfde geldt voor jou.quote:Op maandag 15 september 2014 00:46 schreef KaoloJoeka het volgende:
Als er zoveel Marokkanen wonen heb je zo'n systeem wel nodig, die jatten nog je vuilnis als ze daar zin in hebben.
Ja gelukkig zat er toen niks in.quote:Op maandag 15 september 2014 00:50 schreef Catch22- het volgende:
Het mooie is dat ze gedumpt afval doorzoeken op post etc om de dumper te achterhalen
quote:Op maandag 15 september 2014 00:48 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Hetzelfde heb ik met mijn zusje en apen. Daarom gooi ik altijd banen naar je pa. Hetzelfde geldt voor jou.
Soms vraag je, je af wordt de mensheid gewoon niet steeds dommer.quote:Op maandag 15 september 2014 00:56 schreef spijkerbroek het volgende:
Hier is sinds kort ook zo'n passysteem ingevoerd. Met als gevolg dat mensen hun pas vergeten mee te nemen naar de container, omdat het nog niet is ingeburgerd, en er dus een stapel vuilniszakken naast de container ligt
Hier gooien buren hun teveel aan troep altijd in andermans kliko.quote:Op maandag 15 september 2014 07:45 schreef __Saviour__ het volgende:
Prima zo'n elektronisch afvalsysteem. Daarmee betaal je netjes exact voor de hoeveelheid afval die je weggooit, ipv een vast bedrag per jaar.
Hij zal uit macht der gewoonte wel een gestolen pas hebben gebruikt.quote:Op maandag 15 september 2014 08:34 schreef eend112 het volgende:
Had je de huur maar moeten betalen beunhaas
quote:Op maandag 15 september 2014 08:30 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Dan hoop ik dat er toevallig iets inzitten waar het adres op staat zodat je een boete krijgt.
quote:
Wat?quote:Op maandag 15 september 2014 07:45 schreef __Saviour__ het volgende:
Prima zo'n elektronisch afvalsysteem. Daarmee betaal je netjes exact voor de hoeveelheid afval die je weggooit, ipv een vast bedrag per jaar.
Nou, nou, nou zou van je hart geen moordkuil maken.quote:Op maandag 15 september 2014 08:30 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Dan hoop ik dat er toevallig iets inzitten waar het adres op staat zodat je een boete krijgt.
Zoveel hedendaags problemen in zo'n stukje tekst.quote:Op maandag 15 september 2014 20:01 schreef BlackLining het volgende:
Mja, mijn buurman heeft vorige maand nog een prent gehad omdat hij zijn zak met afval naast de container had gezet, de container die overigens al twee weken kapot was.
Hebben ze serieus die zak doorgegeven naar iets met zijn adres erin
Ik vind het trouwens een prima systeem. Hier krijgt ieder huis gewoon zo'n pasje en dat is dan verwerkt in de milieubelasting. Niks mis mee, maar zorg dan wel dat het gewoon werkt.
Ach ja, Nederland. Zo mocht ik gisteren ook ¤59,50 (!!) betalen omdat ik een geleende auto voor mijn eigen huis (!!) te parkeren en iets te laat was met het neerleggen van vergunningskaartjes waarvan ik kan aantonen dat ik ze besteld en betaald heb. Het land waar je, als je netjes alles betaald, per direct genaaid wordt als daar ook maar enigszins mogelijkheid voor is. Waar mijn buurman gewoon de volle bak heeft moeten betalen, ondanks dat hij gewoon zijn afvalbelasting betaald heeft en al vier keer naar een betaalnummer had gebeld om de kapotte container te melden.quote:Op maandag 15 september 2014 20:03 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zoveel hedendaags problemen in zo'n stukje tekst.
Yup, ze doen alles voor die money en tegelijkertijd de prijzen maar verhogen en strenger erop toezien en de zorgsector uitkleden.quote:Op maandag 15 september 2014 20:08 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ach ja, Nederland. Zo mocht ik gisteren ook ¤59,50 (!!) betalen omdat ik een geleende auto voor mijn eigen huis (!!) te parkeren en iets te laat was met het neerleggen van vergunningskaartjes waarvan ik kan aantonen dat ik ze besteld en betaald heb. Het land waar je, als je netjes alles betaald, per direct genaaid wordt als daar ook maar enigszins mogelijkheid voor is. Waar mijn buurman gewoon de volle bak heeft moeten betalen, ondanks dat hij gewoon zijn afvalbelasting betaald heeft en al vier keer naar een betaalnummer had gebeld om de kapotte container te melden.
Haten op allochtoon bazen.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Gestopt met lezen, idiote allochtoon.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |