Die kroeg gaat ook nog op onregelmatige tijden dichtquote:
Beproef je geluk!quote:Op zondag 14 september 2014 23:47 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Die kroeg gaat ook nog op onregelmatige tijden dicht
Ik heb in m'n hele leven nog nooit geluk gehad...quote:
Neen, enige bemande pomp in de buurt is open van 7 tot 22quote:Op zondag 14 september 2014 23:51 schreef Tja..1986 het volgende:
Geen pomp in de buurt die 24/7 bemand is?
Ah balen.quote:Op zondag 14 september 2014 23:52 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Neen, enige bemande pomp in de buurt is open van 7 tot 22
Had ik eerder ook, alleen haal ik het nu vrijwel altijd uit de automaat, maar mijn vaste kroeg is op zon- en maandagen geslotenquote:Op zondag 14 september 2014 23:54 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ah balen.
Snap trouwens niet waarom je als roker niet gewoon altijd een slof in huis hebt.
Als er nog huidschilfers van een plantageslaaf inzitten ligt ie er te langquote:Op maandag 15 september 2014 00:00 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Gered! Er lag een bijna vol pakje shag onder m'n bed.
Heb alleen geen idee hoelang die er al ligt.
Nou het is een "slaapstad" en iedereen hier is ofwel kantoorslaaf in een andere stad en heeft op zondagavond niet meer de mogelijkheid om te drinken, morgen namelijk om 6 uur weer naast het bed. Ofwel ze zijn hun baan kwijt en hebben geen geld meer voor de kroeg. Met 80.000 mensen is hier 1 kroeg op Zondag kennelijk voldoende.quote:Op maandag 15 september 2014 00:26 schreef Geralt het volgende:
Wat voor stad is dat als om 23:45 nog slechts 1 kroeg open is!?
Ik woon in een dorp en alle 4 de kroegen zijn hier gewoon standaard tot 2 uur open.
En dan is het maar een klein dorpje ook nog.
Ik slaap nooit voor 3 uurquote:
Wij hebben met ik schat 6.000 man 6 kroegen. Ik had me er 2 verteld. Op zondag zijn minstens 4 daarvan gewoon tot 02:00 uur open. En 1 gewoon zolang als er mensen binnen zitten; dus dat kan ook gewoon 05:00 uur zijn ofzo.quote:Op maandag 15 september 2014 00:30 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Met 80.000 mensen is hier 1 kroeg op Zondag kennelijk voldoende.
Hier krijgt men een boete van 2500 euro als er na 3 uur nog mensen binnen zitten....quote:Op maandag 15 september 2014 00:34 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wij hebben met ik schat 6.000 man 6 kroegen. Ik had me er 2 verteld. Op zondag zijn minstens 4 daarvan gewoon tot 02:00 uur open. En 1 gewoon zolang als er mensen binnen zitten; dus dat kan ook gewoon 05:00 uur zijn ofzo.
Hier vallen ze rond dat tijdstip dtonken van de barkruk.quote:Op maandag 15 september 2014 00:36 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Hier krijgt men een boete van 2500 euro als er na 3 uur nog mensen binnen zitten....
Mijn vaste kroeg heeft een tabakspot. Take some leave some.quote:Op maandag 15 september 2014 10:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier vallen ze rond dat tijdstip dtonken van de barkruk.
Overkomt me zelden dat dan mijn shag op is. Is dat wel het geval draai ik shaggie van de restjes in de asbak.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |