Ik snap niet wat je zegt, heb duo geraadpleegd en kwam tot de conclusie dat ik met studenten-ov ook 40% korting krijg, precies wat ik nu ook heb van de NS. Echter wil ik die pas dus gebruiken om er ook het studenten ov op te zetten maar dat zal waarschijnlijk teveel van het goede zijn ofzo? Gewoon een losse anonieme aanschaffen lijkt me?quote:Op zondag 14 september 2014 23:45 schreef PandaDrop het volgende:
Met de studentenreisproduct kan je sowieso al gratis op werkdagen reizen of gratis in de weekend reizen.
Vergeet niet dat je bij een studentenreisproduct ook korting heb op dagen waar vakantie is.
Is zo'n 20 %.
Ik weet niet of dat goed gaat met 20% + 40%.
Dan moet je korting voor studenten (20%) eruithalen.
Nee, op een anonieme kan je geen producten opladen.quote:Op zondag 14 september 2014 23:56 schreef Woods het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je zegt, heb duo geraadpleegd en kwam tot de conclusie dat ik met studenten-ov ook 40% korting krijg, precies wat ik nu ook heb van de NS. Echter wil ik die pas dus gebruiken om er ook het studenten ov op te zetten maar dat zal waarschijnlijk teveel van het goede zijn ofzo? Gewoon een losse anonieme aanschaffen lijkt me?
http://www.duo.nl/SRVS/CG(...)(41169),ts=OcwDuoNew
Hoezo twee?quote:Op zondag 14 september 2014 23:58 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Nee, op een anonieme kan je geen producten opladen.
Kan je gewoon niet twee persoonlijke passen op dezelfde naam nemen?
En ik maakte een fout. Het is inderdaad 40%, ik rij alleen met de metro![]()
En dat ging gewoon goed of maakte je er toen geen gebruik van omdat je het vergeten was?quote:Op maandag 15 september 2014 00:33 schreef Nezhi het volgende:
Ja, mag.
Ik had 1 jaar lang een voordeelurenabbo + studenten-ov op een kaart staan omdat ik was vergeten het te annuleren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |