Waarom zijn wij het zo vaak eens de laatste tijd.quote:
Ik dacht meer aan Bach.quote:Op zondag 14 september 2014 23:32 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Beethoven dan maar?
Als ik oud wordt, dan wordt seks zo awkward, dus liever ga ik jong dood.quote:Op zondag 14 september 2014 23:31 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Het belast je longen niet en zorgt ervoor dat je gezond oud wordt en je dus niet in een scootmobiel terecht komt.![]()
Antroposofen worden vaak gezond oud, zonder thuiszorg, zonder scootmobiel, omdat wij letten op voeding en beweging (en eigenlijk is ook internet taboe binnen de antroposofie, ik zondig dus).
Kijk maar eens waar je de meeste scootmobielen aantreft: in de kansenwijken waar mensen ongezond eten en ongezond leven of in de rijkere wijken waar mensen veel groenvoer eten, vruchtensap drinken en bijna geen alcohol en nauwelijks suikerbubbeldrank als Sinas of Cola, veel bewegen (tennis bijvoorbeeld).
Gezond leven werpt haar vruchten af, echt.![]()
Mijn opa van mijn vaders kant is nu 93 en fietst dagelijks. Zoals mijn opa wil ik ook oud worden!Sowieso is mijn opa de leukste en liefst opa van heel Fryslan natuurlijk.
quote:
quote:Op zondag 14 september 2014 23:33 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan Bach.
[..]
Als ik oud wordt, dan wordt seks zo awkward, dus liever ga ik jong dood.
Of voor NU.nl gaan schrijven / slecht vertalen / kopiëren.quote:Op zondag 14 september 2014 23:09 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Als je het Nederlands onvoldoende beheerst kan je altijd nog eindredacteur bij de Telegraaf worden.
Van mij mag hugecooll toegang tot mijn posts om ze te spelchecken.quote:
Ik héb toegang tot jouw postsquote:Op zondag 14 september 2014 23:37 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Van mij mag hugecooll toegang tot mijn posts om ze te spelchecken.
Doe er dan verdomme ook eens wat meequote:
Druk, druk, druk ...quote:Op zondag 14 september 2014 23:38 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Doe er dan verdomme ook eens wat mee
Moet er geen spatie tussen spell en checker in je tag trouwens? Of deed ik dat net verkeerd?quote:
Boven de 40 is je libido sowieso nagenoeg nul lijkt me, dus dan krijg je gewoon andere interesses en wordt het leven aangenaam, doordat je rustiger en wijzer wordt en meer 'Zen' ervaart.quote:Op zondag 14 september 2014 23:33 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan Bach.
[..]
Als ik oud wordt, dan wordt seks zo awkward, dus liever ga ik jong dood.
Dan heb ik na mijn 40ste dus geen leven meer, nou lekker dan, ik ga alvast m'n uitvaard inplannen.quote:Op zondag 14 september 2014 23:40 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Boven de 40 is je libido sowieso nagenoeg nul lijkt me, dus dan krijg je gewoon andere interesses en wordt het leven aangenaam, doordat je rustiger en wijzer wordt en meer 'Zen' ervaart.![]()
Bach is trouwens ook zeer aangenaam.
spellchecker is 1 woord, dus neen.quote:Op zondag 14 september 2014 23:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Moet er geen spatie tussen spell en checker in je tag trouwens? Of deed ik dat net verkeerd?
Maar het is Engels, dan horen het wel twee woorden te zijn volgens mij.quote:Op zondag 14 september 2014 23:41 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
spellchecker is 1 woord, dus neen.
Het zijn Engelse woorden die in de Nederlandse taal worden toegepast.quote:Op zondag 14 september 2014 23:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar het is Engels, dan horen het wel twee woorden te zijn volgens mij.
quote:Op zondag 14 september 2014 23:42 schreef Eyip het volgende:
Conclusie: het eten en het geïnjecteerd krijgen van menselijk zaad, is slecht voor de taalgevoeligheid.
Mja, het is wat jij wilquote:Op zondag 14 september 2014 23:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar het is Engels, dan horen het wel twee woorden te zijn volgens mij.
Ja, daar heb je een punt.quote:Op zondag 14 september 2014 23:42 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Het zijn Engelse woorden die in de Nederlandse taal worden toegepast.
Aight, begrijpelijk wel.quote:Op zondag 14 september 2014 23:43 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mja, het is wat jij wil
http://dictionary.reference.com/browse/spellchecker?s=t heeft het als spellchecker
http://www.merriam-webster.com/dictionary/spell-checker spell-checker
En het interesseert me stiekem vrij weinig
Dat zou betekenen dat alleen hetero mannen en lesbische vrouwen taalkundige geniën zijn.quote:Op zondag 14 september 2014 23:42 schreef Eyip het volgende:
Conclusie: het eten en het geïnjecteerd krijgen van menselijk zaad, is slecht voor de taalgevoeligheid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |