Waarom heb je hem destijds niet herkanst?quote:Op zondag 14 september 2014 23:11 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Het zou mee kunnen spelen dat ik Nederlands 2 jaar later als de rest heb afgesloten en mijn centraal examen niet te lezen was. In die complete 2 jaar alleen een pen in de hand gehad om m'n "arbeidsovereenkomst" bij het UWV te tekenen en bij het aannemen van pakketjes met speeltjes.
Het wordt er niet geloofwaardiger op.quote:Op zondag 14 september 2014 23:14 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Maar er was ook nog het mondeling deel waar ik 10 boeken voor moest lezen en dat heb ik natuurlijk ook verkloot.
Nu had ik tijdens dat examen wel een biertje of 6 op en was ik al weer 1,5 jaar lang elke dag aan het blowen.
Tijdens het examen?quote:Op zondag 14 september 2014 23:14 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Maar er was ook nog het mondeling deel waar ik 10 boeken voor moest lezen en dat heb ik natuurlijk ook verkloot.
Nu had ik tijdens dat examen wel een biertje of 6 op en was ik al weer 1,5 jaar lang elke dag aan het blowen.
Omdat ik tijdens de examenweek in het ziekenhuis (op de psychiatrische afdeling) vast werd gehouden. En tijdens de eerste en tweede herkansingen kon ik niet alles tegelijk doen.quote:Op zondag 14 september 2014 23:13 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Waarom heb je hem destijds niet herkanst?
Nouja, tussen het eerste en het tweede deel door.quote:
ik zit op de uni en blow al jaren praktisch dagelijks, dus dat heeft er weinig mee te maken. dronken zijn tijdens het examen natuurlijk welquote:Op zondag 14 september 2014 23:14 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik was niet dronken. Van 6 bier ben ik niet dronken. Daar heb ik wel een kratje voor nodig.quote:Op zondag 14 september 2014 23:16 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
ik zit op de uni en blow al jaren praktisch dagelijks, dus dat heeft er weinig mee te maken. dronken zijn tijdens het examen natuurlijk welmaar dat heb je waarschijnlijk toch verzonnen.
Beter eet je aardbeien en drink je wortelsap.quote:Op zondag 14 september 2014 23:14 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Dat heb ik dus uiteindelijk gedaan.quote:
Aardbeien zijn niet lekker en wortels zijn echt vies hé.quote:Op zondag 14 september 2014 23:17 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Beter eet je aardbeien en drink je wortelsap.![]()
Aardbeien zijn echt lekker.En geven energie om te studeren.
nee, je was vast volkomen helder in je hoofdquote:Op zondag 14 september 2014 23:17 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik was niet dronken. Van 6 bier ben ik niet dronken. Daar heb ik wel een kratje voor nodig.
Dat was ik nuchter ook niet en met die biertjes op werd ik tenminste niet te veel door vanalles en nog wat afgeleid en was ik ook niet meer zo nerveus.quote:Op zondag 14 september 2014 23:18 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
nee, je was vast volkomen helder in je hoofd
zal ook niet bevorderlijk voor je handschrift zijn geweestquote:Op zondag 14 september 2014 23:19 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dat was ik nuchter ook niet en met die biertjes op werd ik tenminste niet te veel door vanalles en nog wat afgeleid en was ik ook niet meer zo nerveus.
Het was een mondeling examen.quote:Op zondag 14 september 2014 23:20 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
zal ook niet bevorderlijk voor je handschrift zijn geweest
ohquote:Op zondag 14 september 2014 23:21 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Het was een mondeling examen.
Een fles wortelsap van Zonnatura kost 3 euro (veel minder dan wiet dus) en is echt lekker en zit boordevol energie.quote:Op zondag 14 september 2014 23:18 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Aardbeien zijn niet lekker en wortels zijn echt vies hé.
Ik gebruik koffie en pep om goed te kunnen studeren.
Klinkt smerig, honing is insectenpoep en in dadels zitten met regelmaat maden. En voor 2 euro draai ik toch makkelijk een goed jointje.quote:Op zondag 14 september 2014 23:23 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Een fles wortelsap van Zonnatura kost 3 euro (veel minder dan wiet dus) en is echt lekker en zit boordevol energie.
Met muziek van Mozart of Vivaldi op de achtergrond, wat studentenhaver om te knabbelen, aardbeien met honing, verse rucola, walnoten en dadels.
quote:Op zondag 14 september 2014 23:23 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Een fles wortelsap van Zonnatura kost 3 euro (veel minder dan wiet dus) en is echt lekker en zit boordevol energie.
Met muziek van Mozart of Vivaldi op de achtergrond, wat studentenhaver om te knabbelen, aardbeien met honing, verse rucola, walnoten en dadels.
dit klinkt best nice. jointje erbij en het is perfectquote:Op zondag 14 september 2014 23:23 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Het belast je longen niet en zorgt ervoor dat je gezond oud wordt en je dus niet in een scootmobiel terecht komt.quote:Op zondag 14 september 2014 23:24 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Klinkt smerig, honing is insectenpoep en in dadels zitten met regelmaat maden. En voor 2 euro draai ik toch makkelijk een goed jointje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |