Ik heb 7 jaar over de middelbare school gedaan met als eindresultaat een TL diploma. Cijfers mogen dan ook wel een beetje aan de hoge kant zijn als je van het VWO af komt.quote:
Krijg je scheikunde op TL dan?quote:Op zondag 14 september 2014 23:07 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik heb 7 jaar over de middelbare school gedaan met als eindresultaat een TL diploma. Cijfers mogen dan ook wel een beetje aan de hoge kant zijn als je van het VWO af komt.
Weet jij wat een onwelvoegelijk voornaamzetsel is dan?quote:Op zondag 14 september 2014 23:07 schreef Rezania het volgende:
Nederlands op de middelbare is dan ook nutteloos. Ik heb op FOK! meer over Nederlands geleerd dan in al mijn jaren op de middelbare.
Neen, daar hete Natuurkunde en Scheikunde, NASK 1 en NASK 2. (Natuur- scheikunde 1 en 2)quote:
Moet ik dat weten dan om goed Nederlands te kunnen schrijven?quote:Op zondag 14 september 2014 23:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Weet jij wat een onwelvoegelijk voornaamzetsel is dan?
Aha. Wel een beetje triest, een vier voor Nederlands op het vmbo.quote:Op zondag 14 september 2014 23:08 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Neen, daar hete Natuurkunde en Scheikunde, NASK 1 en NASK 2. (Natuur- scheikunde 1 en 2)
of nu.nlquote:Op zondag 14 september 2014 23:09 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Als je het Nederlands onvoldoende beheerst kan je altijd nog eindredacteur bij de Telegraaf worden.
Gvd, ik wist het wel.quote:Op zondag 14 september 2014 23:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
onwelvoegelijk voornaamzetsel
Of de FP, zonder spell checkers.quote:
Ja.quote:Op zondag 14 september 2014 23:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet ik dat weten dan om goed Nederlands te kunnen schrijven?
Hij deed iig zijn best, toch?quote:Op zondag 14 september 2014 23:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Aha. Wel een beetje triest, een vier voor Nederlands op het vmbo.
Later dan.quote:Op zondag 14 september 2014 23:11 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Het zou mee kunnen spelen dat ik Nederlands 2 jaar later als de rest heb afgesloten en mijn centraal examen niet te lezen was. In die complete 2 jaar alleen een pen in de hand gehad om m'n "arbeidsovereenkomst" bij het UWV te tekenen en bij het aannemen van pakketjes met speeltjes.
Dat zal zeker meespelen!quote:Op zondag 14 september 2014 23:11 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Het zou mee kunnen spelen dat ik Nederlands 2 jaar later als de rest heb afgesloten en mijn centraal examen niet te lezen was. In die complete 2 jaar alleen een pen in de hand gehad om m'n "arbeidsovereenkomst" bij het UWV te tekenen en bij het aannemen van pakketjes met speeltjes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |