zout..quote:Op zondag 14 september 2014 22:40 schreef john-hert het volgende:
Ik probeerde vanmiddag informatie te vinden over de prijs van saffraan. Ik was benieuwd of de prijs de afgelopen jaren is gestegen, want dan is het misschien wel een interessante belegging.
Ik weet dat saffraan altijd al duur is geweest, maar stijgt de prijs nog steeds?
Klacht: weinig informatie over de prijs van saffraan.
Dat zeg ikquote:Op zondag 14 september 2014 22:41 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Saffraan is altijd al duur geweest.
Daar waag ik me niet meer aan, heb nog steeds enorme partijen zout in een huur-loods liggen.quote:Op zondag 14 september 2014 22:42 schreef Onnoman het volgende:
[..]
zout..
het schijnt een strenge winter te worden
Ja, maar wordt het in de toekomst nog duurder?quote:Op zondag 14 september 2014 22:44 schreef Durmada het volgende:
Saffraan is, geloof ik, altijd al duur geweest.
Dat is dan wellicht een goede investering. Maar saffraan is nog nooit in waarde verminderd dus wat dat betreft is dat wel een waardevaste-investering.quote:Op zondag 14 september 2014 22:46 schreef Aberella het volgende:
Saffraan is uit, laurierbladen zijn de nieuwe trend.
Ik vind het anders vrij klachtwaardig dat ik nergens kan uitvogelen of saffraan een goede belegging is.quote:Op zondag 14 september 2014 22:48 schreef deadprez het volgende:
ONZ-topics maken en vervolgens maar een klacht toevoegen omdat het moet.
Was saffraan vroeger niet veel goedkoper?quote:Op zondag 14 september 2014 22:47 schreef john-hert het volgende:
[..]
Dat is dan wellicht een goede investering. Maar saffraan is nog nooit in waarde verminderd dus wat dat betreft is dat wel een waardevaste-investering.
Saffraan is altijd al duur geweest, maar dan bedoel ik duur voor de tijd.quote:Op zondag 14 september 2014 22:50 schreef Aberella het volgende:
[..]
Was saffraan vroeger niet veel goedkoper?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |