abonnement Unibet Coolblue
pi_144533986

quote:
Kijkcijferhit ‘The Great British Bake Off’ komt naar Nederland!
De Nederlandse versie van de Britse kijkcijferhit ‘The Great British Bake Off’ is vanaf juni te zien bij MAX.

In Heel Holland Bakt gaan we op zoek naar Nederlands meest getalenteerde thuisbakker. Gedurende acht weken nemen tien gepassioneerde amateurbakkers het tegen elkaar op met als uiteindelijk doel; Wie wordt de beste thuisbakker van Nederland?

Onder toeziend oog van de professionele jury worden de bakfanaten getest op alle disciplines binnen de bakkerswereld; van verjaardagstaart tot tarte tartin en van brood tot beignets.
http://www.heelhollandbakt.nl/home/

De deelnemers:


[ Bericht 6% gewijzigd door Mord_Sith op 18-09-2014 17:59:39 ]
pi_144534435
Voor zo'n gewaardeerd kneuterig bak programma, reageren sommige fokkers wel bijzonder
onaardig en onheus en zó persoonlijk ( negatief) op deelnemers. -O-
pi_144534646
Het is Fok he :Y)

Overigens: team Menno en Anouk, misschien kunnen ze samen winnen *;
pi_144534789
Ik ben pro-baard
pi_144537729
Vergeten te kijken ;(
Mokkel met stuntstok
pi_144537787
Eindelijk ook bekeken.
Menno is constant goed.
Anouk is leuk. Intelligent en goed ook. ^O^
Fleur eruit vond ik terecht. Dat steeds op de grond (af)werken vind ik ook nog een beetje onhygiënisch.
Commentaar en opmerkingen van La Bijl waren weer briljant en vilein. _O_
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_144541465
Ik vind Anouk lijken op diene van Masterchef... ben dr naam alleen even vergeten.
pi_144541502
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 07:40 schreef Unites het volgende:
Ik vind Anouk lijken op diene van Masterchef... ben dr naam alleen even vergeten.
Celine :Y vond ik ook al.
pi_144541599
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 22:39 schreef AnneX het volgende:
Voor zo'n gewaardeerd kneuterig bak programma, reageren sommige fokkers wel bijzonder
onaardig en onheus en zó persoonlijk ( negatief) op deelnemers. -O-
Ook wel bijzonder dat één persoon zo'n massale reactie oproept. Het is nou niet alsof ze net een hamster heeft geplet in de show oid. Volgens mij is het ook een prima meid, alleen kop & maaiveld gevoel krijg ik hier. Ze is niet doorsnee.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_144541607
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 08:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ook wel bijzonder dat één persoon zo'n massale reactie oproept. Het is nou niet alsof ze net een hamster heeft geplet in de show oid. Volgens mij is het ook een prima meid, alleen kop & maaiveld gevoel krijg ik hier. Ze is niet doorsnee.
Niet-doorsnee is leuk, alleen zij was gewoon erg dom bezig steeds. Op de grond :X en sjoemelen met de tijd :N
pi_144541673
Leuk programma :) alleen krijg ik er zo'n trek van ;(

Ik ben voor Menno of die ene knappe criminologe wiens naam me even is ontschoten :@

Lijkt me trouwens wel leuk om ook eens zelf een taart te bakken (iets wat ik nooit gedaan heb), wat is het meest eenvoudig om mee te beginnen eigenlijk ?
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_144541773
Albert Heijn heeft nu een hele reeks 'Heel Holland Bakt'-producten. Ze gebruiken zelfs hetzelfde logo en daar is niet iedereen even blij mee...

http://www.telegraaf.nl/b(...)X_boos_op_BBC__.html
pi_144541782
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 08:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ook wel bijzonder dat één persoon zo'n massale reactie oproept. Het is nou niet alsof ze net een hamster heeft geplet in de show oid. Volgens mij is het ook een prima meid, alleen kop & maaiveld gevoel krijg ik hier. Ze is niet doorsnee.
Menno is ook niet bepaald doorsnee, zelfs een beetje saai. Maar bakt wel tot nog toe op een behoorlijk niveau.

Maar het is ook wel jammer dat Fleur eruit is, geen opmerkingen meer, geen gefoetel met de tijd meer, geen ohmygod zit je weer op de grond.
live your fears, fear your live
pi_144541819
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 08:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ook wel bijzonder dat één persoon zo'n massale reactie oproept. Het is nou niet alsof ze net een hamster heeft geplet in de show oid. Volgens mij is het ook een prima meid, alleen kop & maaiveld gevoel krijg ik hier. Ze is niet doorsnee.
Begrijp ik ook niet. Dat ze zich zo typisch gedraagt maakt het juist leuker. Daarnaast kon ze wel echt goed bakken (die bavarois in de eerste aflevering zag er echt mooi uit) dus jammer dat ze weg is.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_144541832
Ik ben trouwens voor Corina, wat een heerlijk (gek) wijf is dat toch! :*
pi_144542044
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 08:37 schreef Unites het volgende:
Ik ben trouwens voor Corina, wat een heerlijk (gek) wijf is dat toch! :*
Echt he, lekker veel zelfspot ook. Dat vind ik ook van Victor en Martijn.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_144542127
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 08:37 schreef Unites het volgende:
Ik ben trouwens voor Corina, wat een heerlijk (gek) wijf is dat toch! :*
:Y ik vind haar ook leuk! Hou wel van gek ;)
  maandag 15 september 2014 @ 09:35:48 #18
173997 Redcoon
Verdomd heet!
pi_144542539
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 08:03 schreef Isabeau het volgende:
n hamster heeft geplet in de show oid. Volgens mij is het ook een prima meid, alleen kop & maaiveld gevoel krijg ik hier. Ze is niet doorsnee
Ze was zo nu en dan een beetje bits en maakte ze van haar werkplek een bende. Met als klap op de vuurpijl dat ze op de grond moest doorwerken. Goed, op TV komt alles onder een vergrootglas te liggen, dus ik neem het wel met een korreltje zout. Desalniettemin klikte het gewoon niet, dat heb je soms met mensen op TV.

Verder denk ik niet dat het aan haar 'niet doorsnee' zijn ligt. Menno is ook niet echt doorsnee ofzo.
pi_144543466
#TeamAnouk O+ Tompoes verzin een list > haat tompouce en bakt de beste :D Had ook nog nooit van polonaise gehoord :+ Wie probeert nog meer de opdrachten per week na te maken thuis? O-) Ben begonnen met bavarois (ananas met kokosraapsel en caramel), v/d week maar eens die amandeltuiles maken. Eens zien wanneer baardmans op zijn bakkes gaat, nu Fleur exit is, volgende week Menno? :P
mag het weten
  maandag 15 september 2014 @ 10:34:03 #20
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_144543613
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 08:29 schreef Unites het volgende:
Albert Heijn heeft nu een hele reeks 'Heel Holland Bakt'-producten. Ze gebruiken zelfs hetzelfde logo en daar is niet iedereen even blij mee...

http://www.telegraaf.nl/b(...)X_boos_op_BBC__.html
Goede reactie bovenaan _O_
quote:
Klaas (gast) 15-09-2014, 08:53
Heel Holland bakt er niets van! Hoge werkeloosheid,slecht regeringsbeleid,hoge belastingdruk,te veel asielzoekers, sluiting bejaarden en verzorging tehuizen,te weinig politie op straat,grenzen open,toename criminaliteit,slecht uitzetting beleid uitgeprocedeerden.hoge kosten buitenland beleid,dramatische Defensie, witte boorden criminaliteit. Nederland is ziek,op sterven na dood. De vooruitzichten voor de komende tien jaar zijn dramatisch en zullen als gaat zo door gaat dan belanden op het niveau net als Griekenland nu!
Overige reacties zijn ook om te smullen

quote:
15-09-2014, 08:45
Pommetje (gast)
Het is een koekenbakker maar die zijn er veel in dit land ook in onze regering.
quote:
15-09-2014, 08:23
van Half (gast)
Heel Holland? Nee een klein clubje in Den Haag biedt nog immer verzet en bakt er niets van.
quote:
15-09-2014, 08:06
Kalava (gast)
Kon de overheid er maar iets van bakken....


[ Bericht 7% gewijzigd door Pandaplint op 15-09-2014 10:43:34 ]
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
  maandag 15 september 2014 @ 11:31:37 #21
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_144544920
Telegraafpubliek _O-
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_144544966
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 11:31 schreef MutedFaith het volgende:
Telegraafpubliek _O-
+1
pi_144545197
Vond het een leuke aflevering, ik heb vaak goed gelachen.

Fleur vond ik terecht eruit, vond het ook raar dat ze telkens op de grond ging werken, lijkt me niet handig.
pi_144547307
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 11:31 schreef MutedFaith het volgende:
Telegraafpubliek _O-
en nu.nl reacties. Top vermaak om te lezen.
  maandag 15 september 2014 @ 14:42:27 #25
173997 Redcoon
Verdomd heet!
pi_144549993
Slimme zet van de AH. Is toch niets mis mee?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')