Er bestaat maar 1 supermarkt?quote:Op zondag 14 september 2014 22:42 schreef john-hert het volgende:
[..]
Jupiler en Hertog Jan zijn ook goede bieren, alleen de prijs is een stuk hoger dan die van Bavaria
Grolsch gaat ook wel, maar Grolsch is ook schaars in de super hier.
In mijn dorp wel ja.quote:
Maar de conclussie is gewoon dat jij je biervoorraad niet op orde hebt.quote:Op zondag 14 september 2014 22:43 schreef john-hert het volgende:
[..]
In mijn dorp wel ja.
Had geen tijd meer om met mijn golf gti naar het volgende dorp te rijden.
Tsja in het gekke dorp waar ik woon komt ooit onverwachts bezoekquote:Op zondag 14 september 2014 22:45 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Maar de conclussie is gewoon dat jij je biervoorraad niet op orde hebt.
Ik kan het uit de context wel raden hoor, heb alleen een broertje dood aan dat trieste straattaaltje.quote:Op zondag 14 september 2014 22:41 schreef corehype het volgende:
[..]
Niet weten wat osso betekent maar wel weten wat ergo betekent
kakker
Dat je nu weer wakker moet zijnquote:
Dus als je bier op hebt kun je nu niet wakker zijn? Ik sliep om 00;30 al.quote:Op maandag 15 september 2014 07:43 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Dat je nu weer wakker moet zijn
als je bier drinkt met vrienden ga je zuipen en dronken worden en dan de dag daarna moe zijn.quote:Op maandag 15 september 2014 07:47 schreef john-hert het volgende:
[..]
Dus als je bier op hebt kun je nu niet wakker zijn? Ik sliep om 00;30 al.
HAHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 15 september 2014 07:48 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
als je bier drinkt met vrienden ga je zuipen en dronken worden en dan de dag daarna moe zijn.
Nee garpje. Laat maar.
Ik spreek geen straattaal, dat wordt niet gewaardeerd in de osso.quote:Op maandag 15 september 2014 09:30 schreef haan33 het volgende:
'De' osso
Als je niet weet hoe straattaal werkt houd dan gewoon je smoel
Welke brouwerij?quote:Op maandag 15 september 2014 12:37 schreef Goejedag het volgende:
Laatst de zolder verlaten en naar een bierbrouwerij gegaan in deutschland, aanrader.
Beter dan in de achterbuurten van Rotterdamquote:
quote:Op maandag 15 september 2014 12:36 schreef BlauweTijger het volgende:
Zeg dan heb te weinig bier in mijn osso, maar dit is verkapte straattaal gebruiken en het dan ook nog verkeerd doen.
Eens, Rotterdam sowiesoquote:Op maandag 15 september 2014 17:08 schreef john-hert het volgende:
Beter dan in de achterbuurten van Rotterdam
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |