SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult ThadCastle en freire accepteren als play(station)boys;
6. Gij zult de verloren broeders Ozz, POTS, Toefjes en Lindgren steunen;
7. Gij zult uw medemens met een Xbox One uitlachen en vernederen;
8. Gij zult den troll Maver niet voeden;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
![]()
Weet je wie pas waardeloos is? Isaac Cuenca die is zo fucking slecht dat hij zelfs bij Ajax mislukt. Je zal zo maar heten op een forumquote:![]()
![]()
Nigel de Jong IFScoort even terwijl Milan rood heeft.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
avondis weer gezellig hier geloof ik
![]()
nog nieuws. mannen al achter de tralies vandaan?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Noesquote:Op zondag 14 september 2014 22:11 schreef FCsuarez het volgende:
avondis weer gezellig hier geloof ik
![]()
nog nieuws. mannen al achter de tralies vandaan?GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ik denk dat dit jaar spelers met een hoge dribbel jizzwaardig worden.quote:Op zondag 14 september 2014 22:11 schreef Henrys het volgende:
Hoop dat ik dit jaar eindelijk een wat langzamere spits in FUT kan gebruiken zoals BonyRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die was in FIFA 14 ook al overpowered.quote:Op zondag 14 september 2014 22:11 schreef Henrys het volgende:
Hoop dat ik dit jaar eindelijk een wat langzamere spits in FUT kan gebruiken zoals Bony![]()
Nee niet letterlijk.quote:Op zondag 14 september 2014 22:11 schreef The_Yakuza het volgende:
Ook letterlijk elke speler wordt gepost![]()
In seasons kon ik hem wel goed gebruiken maar in FUT was hij niet snel genoeg voor mij. Je hebt in FUT vaak veel minder ruimte door de verhoogde spelsnelheidquote:Op zondag 14 september 2014 22:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die was in FIFA 14 ook al overpowered.![]()
je begon goed, maar toen eindige je zo slecht met je 'je zal zo maar heten op een forum'.quote:Op zondag 14 september 2014 22:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Weet je wie pas waardeloos is? Isaac Cuenca die is zo fucking slecht dat hij zelfs bij Ajax mislukt. Je zal zo maar heten op een forum
lekker boeiend![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 14 september 2014 22:11 schreef The_Yakuza het volgende:
Ook letterlijk elke speler wordt gepost![]()
![]()
Meer van dezequote:Op zondag 14 september 2014 22:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
je begon goed, maar toen eindige je zo slecht met je 'je zal zo maar heten op een forum'.
lekker boeiend![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dingetjes maken je posts niet beter ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |