Ik moet even een goed punt vinden om beginnen te streamen, en welk spel. Ik kan bijvoorbeeld wel een veelgespeeld spel gaan spelen zoals Fifa of LoL. Maar daar zijn al 200 man van. Dus ik moet een minder gespeeld spel zien te vinden dat ik ook leuk vind.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:32 schreef RavioliPunch het volgende:
Ik weet dat veel gasten die FIFA speelden in het begin eerst op Twitch gingen streamen en bijvoorbeeld giveaways deden om een soort community op te bouwen, en daarnaast ook YouTube filmpjes maakten. Dat streamen helpt zeker.
Alleen met streamen hoor, Daarom speel ik nu op mijn kanaal Mario 64, Ik realiseerde me dat ik teveel naar leuke spellen opzoek was, Ik vind het gewoon tof om old school games te spelen, dat doe ik nuquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:16 schreef over_hedge het volgende:
Je bent veel te veel opzoek naar spellen waar je misschien wel kijkers door krijgt. In plaats van gewoon spelen wat je leuk vind..
Ewa swa serieus loop die jongetje niet af te kraken mangquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:50 schreef Michhas het volgende:
Ewa? Serieus? Ik wist niet dat er mensen zijn die dat nog zeggen.
Wanna be mocroquote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:40 schreef WesleyGamedDagelijks het volgende:
Ewa,
Komende dagen om 12 uur een nieuwe videoBen net achter geplande opname's gekomen :/
Grappig.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:21 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Wanna be mocro![]()
![]()
![]()
Jij loopt buiten zeker met een nep gucci tasjes en riem rond?
Je zou je filmpjes met Ewaaa zemelss kunnen beginnen, krijg je denk ik meer views van
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:28 schreef WesleyGamedDagelijks het volgende:
[..]
Grappig.
Het is Hawaïaans. Ik ben geen wannabe mocro, Ik loop niet buiten met een ''Gucci tasje'' of riem rond.
Dus als je grappig probeert te zijn, doe dat ergens anders.
Aardig blijven.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:21 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Wanna be mocro![]()
![]()
![]()
Jij loopt buiten zeker met een nep gucci tasjes en riem rond?
Je zou je filmpjes met Ewaaa zemelss kunnen beginnen, krijg je denk ik meer views van
Soms goed soms slecht, Mijn factions serie gaat best goed. Daar blijf ik dus nu ook mee doorgaanquote:
Spel is vet ja! Ik ga nu kijken... Ik kon eerst goed quickscopen op de PS3.. Moet 't nu ff onder de knie krijgen! maar ik zal is ff kijken naar die site's/kanalen voor wat tips! Bedankt.quote:Op maandag 3 november 2014 16:13 schreef Prof_Hoax het volgende:
Whoop whoop, ik ga hem nu spelen (zojuist binnengekregen)
Jippiequote:Op dinsdag 4 november 2014 17:51 schreef WesleyGamedDagelijks het volgende:
Nieuwe CoD video en net 2 geüpload
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |