Je youtube kanaal, je stem die klinkt als een 12 jarig meisje, de kut kwaliteit van je microfoon. De belaberde banner die in paint gemaakt is. moet ik doorgaan?quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:22 schreef WesleyGamedDagelijks het volgende:
[..]
En beargumenteer. Wat is slecht? Wat is kut?
Gr Gr
Jij vind als enige dat ik als een ''12 jarig meisje'' klink. Als je kan lezen staat er dat ik zaterdag en studio microfoon krijg, De banner en intro word nog gemaakt staat er ook. Ga maar door.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:45 schreef shifto het volgende:
[..]
Je youtube kanaal, je stem die klinkt als een 12 jarig meisje, de kut kwaliteit van je microfoon. De belaberde banner die in paint gemaakt is. moet ik doorgaan?
Ik weet het niet, Maar zoon hoge stem heb ik niet, ik heb een vrij lage stem, je zult het horen als ik een nieuwe microfoon heb.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:50 schreef shifto het volgende:
Ik denk dat mensen gewoon te beleefd tegen je zijn.
Ik eentje met iets van 64 ofzo, fucking sick manquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:04 schreef Stevenzenl het volgende:
Hoi, ik heb een YouTube channel met meer dan 13k subs. u jelly?
En dit is dus Wesleyquote:Op zondag 14 september 2014 22:07 schreef Leonos het volgende:
Post is een foto van jezelf?
Wellicht kan dat mijn beeld verder vormen en goede tips geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:26 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
En dit is dus WesleyDat is marek, helaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een vriend van mij, Ik ben iets groter. Je ziet mij in de weerspiegeling van het raam
Leef je leven, neem alle kansen! Je komt er toch niet levend uit :)
Jaloers niet nee, heb je waarschijnlijk zelf verdient! Alleen jij doet ook Engels he, daar is meer publiek voor. Toch nice gedaan!quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:04 schreef Stevenzenl het volgende:
Hoi, ik heb een YouTube channel met meer dan 13k subs. u jelly?
Constructieve mening...? Waarom?quote:
De manier waarop jij iedereen die hier ietwat van commentaar heeft opzij schuift alsof ze trollen. Je vraagt om feedback, maar bedoelde dus eigenlijk dat je alleen maar complimentjes wilt?quote:Op zondag 28 september 2014 10:23 schreef WesleyGamedDagelijks het volgende:
[..]
Constructieve mening...? Waarom?
Nee, maar ''Verschrikkelijk'' Is geen feedback, Feedback is goed ondersteund. Daar vraag ik om. Verbeter punten.quote:Op zondag 28 september 2014 10:27 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
De manier waarop jij iedereen die hier ietwat van commentaar heeft opzij schuift alsof ze trollen. Je vraagt om feedback, maar bedoelde dus eigenlijk dat je alleen maar complimentjes wilt?
Feedback is erop gericht om iets mee te geven aan iemand, vaak op een opbouwende manier. Wil jij zeggen dat daar hier sprake van is?quote:Op zondag 28 september 2014 10:27 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
De manier waarop jij iedereen die hier ietwat van commentaar heeft opzij schuift alsof ze trollen. Je vraagt om feedback, maar bedoelde dus eigenlijk dat je alleen maar complimentjes wilt?
In zijn eerste reactie ''Verschrikkelijk'' Niet nee.quote:Op zondag 28 september 2014 10:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Feedback is erop gericht om iets mee te geven aan iemand, vaak op een opbouwende manier. Wil jij zeggen dat daar hier sprake van is?
Moet je even zeggen welke filmpjes, want oudere is monotoon door de goedkope headset, de nieuwste zijn anders, daar heb ik een microfoon.quote:Op zondag 28 september 2014 13:53 schreef Enchanter het volgende:
Heb net weer 2 video's van je bekeken.
Met wat prednison op , ging het net.
Je stem is zo monotoon , om moe van te worden.
Je filmpjes zijn niet leuk , commentaar is bedroevend.
Ik ben bang dat het hem niet gaat worden.
Ik heb je video's nog niet eens bekeken. die "verschrikkelijk" was gericht op de manier hoe jij met kritiek omgaat in dit topicquote:Op zondag 28 september 2014 10:33 schreef WesleyGamedDagelijks het volgende:
[..]
Nee, maar ''Verschrikkelijk'' Is geen feedback, Feedback is goed ondersteund. Daar vraag ik om. Verbeter punten.
Nee het ging om de laatste 2 filmpjes.quote:Op zondag 28 september 2014 21:02 schreef WesleyGamedDagelijks het volgende:
[..]
Moet je even zeggen welke filmpjes, want oudere is monotoon door de goedkope headset, de nieuwste zijn anders, daar heb ik een microfoon.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |