Je spreek het toch uit als Artsjer?quote:
quote:
Haha, bedankt voor jullie medeleven jongens!quote:
Bedankt, Vind ik fijn om te horen!quote:
Inbellen? Wat betekent dit... Alvast bedanktquote:
Even opgezocht wat heb betekende, Dankjewel voor de tip, Heeft gewerkt! Hij bleef ergens hangen en na het inbellen ging hij verderquote:
Mij maakt het niks uit als je er zo over denkt maat. En als je denkt dat the ''Goede'' mensen views krijgen bedoel je hierbij de grote kanalen die commercieel zijn. Als je dit denkt geef dan goed commentaar, Een beetje kritiserend in plaats van gewoon afkraken, En beargumenteer. Wat is slecht? Wat is kut?quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:39 schreef shifto het volgende:
Hoi Wesley, je hebt echt een kut kanaal. Beter stop je. Kijk gewoon naar Markiplier, er is geen markt voor mensen als jij, alleen de hele leuke goede mensen krijgen views.
suc6 gr gr
Sorry, Forza Motorsport is xBox exclusivequote:
Niks van aantrekken en gewoon doorgaan manquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:22 schreef WesleyGamedDagelijks het volgende:
[..]
Mij maakt het niks uit als je er zo over denkt maat. En als je denkt dat the ''Goede'' mensen views krijgen bedoel je hierbij de grote kanalen die commercieel zijn. Als je dit denkt geef dan goed commentaar, Een beetje kritiserend in plaats van gewoon afkraken, En beargumenteer. Wat is slecht? Wat is kut?
Gr Gr
Dankjewel, Ga ik ook zeker doenquote:Op dinsdag 23 september 2014 21:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Niks van aantrekken en gewoon doorgaan man
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |