Bedankt voor de tip, ik zal het even veranderen!quote:Op woensdag 17 september 2014 21:22 schreef wipes66 het volgende:
[..]
Wesley Gamed Dagelijks moet je aan elkaar schrijven, dan wordt het een naam ipv een zin. of maak er Wesley<Gamed>Dagelijks van ofzo
Ieder zijn eigen ding hequote:Op woensdag 17 september 2014 16:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik denk niet dat het iets wordt. Niemand is geïnteresseerd in 10 minuten van je gamesessie te bekijken zonder dat je er ook maar iets aan edit ofzo.
Deze reactie had ik veel eerder verwacht... Bedankt voor je goede advies en feedback, goed ondersteund.quote:
Maar als je het leuk vind om te doen gewoon doen natuurlijk.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:21 schreef WesleyGamedDagelijks het volgende:
[..]
Deze reactie had ik veel eerder verwacht... Bedankt voor je goede advies en feedback, goed ondersteund.
Ik vind het leuk om te doen, Daarom heb ik geen schema en 1 video per dag, maar gewoon iedere dag zoveel als ik wilquote:Op donderdag 18 september 2014 19:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Maar als je het leuk vind om te doen gewoon doen natuurlijk.
Je spreek het toch uit als Artsjer?quote:
quote:
Haha, bedankt voor jullie medeleven jongens!quote:
Bedankt, Vind ik fijn om te horen!quote:
Inbellen? Wat betekent dit... Alvast bedanktquote:
Even opgezocht wat heb betekende, Dankjewel voor de tip, Heeft gewerkt! Hij bleef ergens hangen en na het inbellen ging hij verderquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |