Dat is al eerder gezegd, dat was bewustquote:Op maandag 15 september 2014 18:35 schreef Dudeweiser het volgende:
Je weet wel dat 'gamed' gewoon fout is hè?
Joost dist je wel hard op dit punt lolquote:Op zondag 14 september 2014 23:04 schreef WesleyGamedDagelijks het volgende:
[..]
Hier heb ik expres voor gekozen.
WesleyGametDagelijks ziet er niet uit vind ik.
dat is dan een bewuste domme keus geweest want nu lijkt het gewoon alsof je een debiel bent. Just my two centsquote:Op maandag 15 september 2014 20:48 schreef WesleyGamedDagelijks het volgende:
[..]
Dat is al eerder gezegd, dat was bewust
Ts luister goed naar Dudeweiser, hij heeft namelijk een enorme fanbase.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is dan een bewuste domme keus geweest want nu lijkt het gewoon alsof je een debiel bent. Just my two cents
Haha bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:20 schreef Goejedag het volgende:
[..]
Ts luister goed naar Dudeweiser, hij heeft namelijk een enorme fanbase.
ik heb maar liefst 6 subscribers dus ik kom best in de buurt van TS jaquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:20 schreef Goejedag het volgende:
[..]
Ts luister goed naar Dudeweiser, hij heeft namelijk een enorme fanbase.
Aha. Keep growing.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb maar liefst 6 subscribers dus ik kom best in de buurt van TS ja [ afbeelding ]
Het gaat erg goed met mij, Met jou?quote:
Insgelijks, ik was benieuwd hoe het met je kanaal gingquote:Op woensdag 17 september 2014 16:11 schreef WesleyGamedDagelijks het volgende:
[..]
Het gaat erg goed met mij, Met jou?
Ik heb er nog steeds erg veel lol van, Ben vrij excited over mijn nieuwe serie ArchAgequote:Op woensdag 17 september 2014 16:12 schreef Goejedag het volgende:
[..]
Insgelijks, ik was benieuwd hoe het met je kanaal ging
Mooi man ik ga je even volgen. Hou vol en lekker jezelf zijn.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:13 schreef WesleyGamedDagelijks het volgende:
[..]
Ik heb er nog steeds erg veel lol van, Ben vrij excited over mijn nieuwe serie ArchAgeWas ook vrij blij met de 183 views op Black ops II
Zal ik zeker doen !quote:Op woensdag 17 september 2014 16:14 schreef Goejedag het volgende:
[..]
Mooi man ik ga je even volgen. Hou vol en lekker jezelf zijn.
Dat is accentquote:Op woensdag 17 september 2014 16:17 schreef Prof_Hoax het volgende:
Het is geen SPAUWN , het is spawn.
Bedankt ja, Dat is niet voor de stoer, En deze kinderachtige reactie stel ik niet op prijs.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:22 schreef over_hedge het volgende:
Dat scheldenWat zijn jullie stoer
Als het niet om stoer te doen is. Waarom doe je het dan?quote:Op woensdag 17 september 2014 16:23 schreef WesleyGamedDagelijks het volgende:
[..]
Bedankt ja, Dat is niet voor de stoer, En deze kinderachtige reactie stel ik niet op prijs.
Dat doe ik gewoon, dat hoort bij mij. Dat zeg ik altijd, Fack/Fuck is een soort van stopwoord, Is niet om stoer te doen. Helemaal niet zelfs.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als het niet om stoer te doen is. Waarom doe je het dan?
Dat is niet accent, het is een Engels woord. Maar kijk even naar mijn andere opbouwende kritiek:quote:Op woensdag 17 september 2014 16:23 schreef WesleyGamedDagelijks het volgende:
[..]
Dat is accentMaar bedankt voor het opmerken!
Vooral het laatste, wat is je doel met dit filmpje? Als ik gungame wil zien start ik wel een custom game met bots, dat is interessanter. Doe wat informatiefs - goede spots, uitrusting gameplay - doe een road to masterdivision in league play of iets dergelijks - dit soort filmpjes zijn "nutteloos" voor andere, en geen reden om te subscriben/liken whatever.quote:Bo2, is wel een geniaal spel. Alleen is je gameplay echt ruk.
Dat schelden stelt niets voor.
Je gameplay stelt niets voor.
Je hebt geen doel met het filmpje, geen opbouw geen verhaal geen informatie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |