abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144548273
DEZE TS, WAAROM REAGEREN USERS ER IN VREDESNAAM NOG OP
Hier had uw reclame kunnen staan.
pi_144548283
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 13:46 schreef FransDeens het volgende:
Waar verhaal.
  maandag 15 september 2014 @ 13:49:39 #153
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_144548402
quote:
BEN JE HET EENS, DEEL DAN DEZE POST!
The love you take is equal to the love you make.
pi_144549611
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 13:49 schreef Lienekien het volgende:

[..]

BEN JE HET EENS, DEEL DAN DEZE POST!
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_144561534
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 02:12 schreef nikky het volgende:
Ik heb trouwens nergens aangegeven dat hij op dat moment slecht weggedrag heeft vertoont. De politie denkt daar schijnbaar wat anders over.

Het is volgens de TS een opeenstapeling van gebeurtenissen.

Www.bnn.nl/allerslechtstechauffeur
Heb je het programma weleens gezien? Die mensen missen gewoon de essentie van voertuigbeheersing, dat bezit de TS wel, dat zeg je hierboven min of meer zelf.

Ik ben het er op zich mee eens dat het niet correct is van de TS om de schade op het slachtoffer te willen verhalen, daarentegen heeft hij wel op nette wijze tegen het slachtoffer gereageerd, als je ziet hoeveel debielen en horken gewoon kalm doorrijden na een aanrijding en er 's nachts niet wakker van liggen valt dit dus ook wel weer mee van hem. Maarja Barbertje moet hangen nietwaar? :')

quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 05:47 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Een mooi verzinsel is dat.
Dat valt wel mee, het was ooit te zien in een documentaire over de geschiedenis van verkeersveiligheid, kan er geen bron over vinden dus hoewel het niet tegen de wetten der logica ingaat, mag je het van mij buiten beschouwing laten.
Een heer met stijl
pi_144562109
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 09:13 schreef Queller het volgende:

[..]

Dat lijkt me wel. Want volgens mij impliceert ie dat als je maar doet wat de wegbeheerder aangeeft, dat je dan nooit verantwoordelijk of schuldig kan zijn. En dat is natuurlijk niet waar.

Maar misschien begrijpen we hem verkeerd, dus ik ben benieuwd!
Och wacht even, je begrijpt me inderdaad verkeerd. Als je in een 30 zone iemand aanrijdt dan ben 9 van de 10 keer fout (tenzij bewezen kan worden dat je opzettelijk aangereden wilde worden ofzo), daar wil ik verder niet aan tornen.

Ik bedoel meer dat 30 zones met reden bestaan, namelijk dat het veiliger is (mocht het misgaan) dan een 50, 60 of 80 weg. Als je iemand aanrijdt met 30 op een 30-weg (waarbij je misschien nog iets bij kunt remmen) dan kan het uit worden gelegd als een ongeluk, terwijl als je bijvoorbeeld 50 rijdt op een 80 weg er ook strafmaatregelen bij kunnen komen. Ook is de kans dat het slachtoffer minder heeft bij 30km/u (met een beetje afremmen) is groter dan wanneer je 50 rijdt en wat afremt.
Een heer met stijl
pi_144564780
quote:
^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')