Advies: hou eens op met je verongelijkte gezeur, je rijdt een kind aan en dus ben je aansprakelijk, je eigen schade kun je niet verhalen.quote:Op zondag 14 september 2014 21:28 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Psychopaten? Een kleine knul? Dat kind ging zomaar zonder kijken ervoor!!!! kan ik toch niks aan veranderen!? Ik zit met de gebakken peren schade, problemen hierna met verzekering etc etc.
En wat maakt de leeftijd dat ik jong ben uit in dit geval NIKS
Ik vraag advies niet een mening
Nee dat t nietquote:Op zondag 14 september 2014 21:59 schreef Goejedag het volgende:
Deed dat kind een flikflak in de lucht?
Fixedquote:Op zondag 14 september 2014 21:09 schreef computergirl het volgende:
TS is een eikel troll met een slechte relatie met zijn moeder.
trolololololquote:Op zondag 14 september 2014 20:57 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ik heb mijn excuses aangeboden. Dat met bloemen komt juist raar over. Net alsof je spijt hebt OMDAT je schuldig bent. Ik heb geen enkele schuld heb en ben een goede bestuurder met nog nooit een ongeluk verder. Hun moeten mij eigenlijk een bloemetje geven voor al deze ellende die gaat komen nog met misschien de verzekering de stress de schade etc.
Wat een hysterische reacties in dit topic zeg, met jou aan de top. TS reed gewoon de maximumsnelheid van 30 km/u daar. Die geldende maximumsnelheid is gebaseerd op het feit dat een potentieel slachtoffer bij een aanrijding de boel overleefd. Ik ken de weg inrichting verder niet, maar het lijkt net of sommigen van de TS verwachtten dat ie in plaats van autoreed stil bleef staan tot alle kinderen van straat waren.quote:Op zondag 14 september 2014 21:00 schreef nikky het volgende:
[..]
Je raakt nooit "zomaar" je rijbewijs kwijt. Ik las ook dat je hem net terug had.
Van mij mogen ze hem houden. Je klinkt als een deelnemer van de allerslechtste chauffeur van Nederland.
Het gaat om zijn reactie en hoe hij over het slachtoffer spreekt. Disrespectvol.quote:Op maandag 15 september 2014 01:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat een hysterische reacties in dit topic zeg, met jou aan de top. TS reed gewoon de maximumsnelheid van 30 km/u daar. Die geldende maximumsnelheid is gebaseerd op het feit dat een potentieel slachtoffer bij een aanrijding de boel overleefd. Ik ken de weg inrichting verder niet, maar het lijkt net of sommigen van de TS verwachtten dat ie in plaats van autoreed stil bleef staan tot alle kinderen van straat waren.![]()
Uiteraard dien je op volle vermogens te anticiperen, maar ik durf te wedden dat er mensen in dit topic hebben gereageerd die zelf ooit ook een onveilige situatie heeft veroorzaakt dat maar net goed ging of zich zelfs schuldig hebben gemaakt aan een aanrijding. Zolang mensen apparaten besturen, blijf je te maken hebben met de factor 'human error'.
De TS heeft geen extreem onverantwoord rijgedrag vertoont, het blijft een ongeluk, sommigen hier doen het bijna voorkomen als een vooropgezette aanslag, laat je zelf nakijken zeg.
Hoe bedoel je dit?quote:Op maandag 15 september 2014 01:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Die geldende maximumsnelheid is gebaseerd op het feit dat een potentieel slachtoffer bij een aanrijding de boel overleefd.
Zó ver zou ik nu ook weer niet willen gaan.quote:Op zondag 14 september 2014 21:30 schreef Tchock het volgende:
Mijn advies: zoek een zware betonnen tegel, parkeer je auto overdwars op een dijk met de motor aan, ga naast je portier staan, leg de steen op je gaspedaal en doe een stap achteruit.
Een mooi verzinsel is dat.quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:24 schreef DatBoss het volgende:
[..]
[..]
Ben ik het zeker mee eens, ze zaten expres 20 minuten ofzo achter me in een (mijns inziens) buiten proportionele auto van belastinggeld. De snelheidsovertredingen waren op compleet lege wegen buiten de kom en de snelweg in de nacht. Aldus die mongolen mocht ik betreft de snelheidsovertredingen nog van geluk spreken dat ik afgeremd werd door andere auto's (een 42 km overschrijding op een 60 weg en 35 op 120 snelweg). Rest van de paar overtredingen als bellen, dubbele strepen inhalen/licht seinen om mensen aan de kant te zetten etc. waren gewoon op rechte stukken zonder tegenliggers. Absurde verklaring om iemand zo maar even zijn hele week te verzieken met een EMG die volledig buiten alle proporties is.
Dat zeggen ze allemaal, maar niet iedereen kan een goede bestuurder zijn. Sommige rijden redelijk, sommige rijden kinderen aan.quote:Op zondag 14 september 2014 20:57 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele schuld heb en ben een goede bestuurder.
WGR / Educatieve Maatregel Gedrag (EMG) weigeren??quote:Op maandag 15 september 2014 08:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
Kan me niet voorstellen dat de gemiddelde persoon met geen of af en toe een kleine snelheidsovertreding (nee, de boete is niet klein), zn rijbewijs kwijtraakt in deze situatie.
Als TS geen troll is, moet ie inzien dat regeltjes soms onlogisch zijn, maar hij moet zich eraan houden of verhuizen.
Dat lijkt me wel. Want volgens mij impliceert ie dat als je maar doet wat de wegbeheerder aangeeft, dat je dan nooit verantwoordelijk of schuldig kan zijn. En dat is natuurlijk niet waar.quote:
Daar heb je helemaal gelijk in, dat jij jong bent maakt in dit geval niks uit.quote:Op zondag 14 september 2014 21:28 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Psychopaten? Een kleine knul? Dat kind ging zomaar zonder kijken ervoor!!!! kan ik toch niks aan veranderen!? Ik zit met de gebakken peren schade, problemen hierna met verzekering etc etc.
En wat maakt de leeftijd dat ik jong ben uit in dit geval NIKS
Ik vraag advies niet een mening
WGR / Huis kopen en direct alles betalenquote:Op zondag 14 september 2014 20:40 schreef hottentot het volgende:
- Heb je al een kluisje?
- Hoe gaat het met je A5?
- Sinds wanneer heb je je rijbewijs terug?
- Hoe is het met je weigering m.b.t. de EMG afgelopen?
- Is het nog gelukt met de 3V kaarten?
- Is je kentekenplaat al los?
- Staat het geld van je ouders al op je rekening?
- etc..etc..
TS plaatst veel vragen maar uiteindelijk blijven alle topics onbeantwoord achter.
Oh TS heeft geld zat, waarom maakt hij zich zo druk om die paar duizend euro?quote:Op maandag 15 september 2014 11:33 schreef Gunner het volgende:
[..]
WGR / Huis kopen en direct alles betalen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |