abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144523916
Goedenavond,

Ik ben begonnen met werken bij de AH als vulploegmedewerker (een 17 jarige moet toch geld verdienen).

Nu staat er bij mijn norm-uren dat ik 16 uur heb gewerkt.
Ik weet zelf dat ik nog 1 uur extra gewerkt omdat ze mensen nodig hadden.
Dat komt dus neer op 17 uur.

Dit is van periode 16-08 tot 08-09
Nu staat echter in de omschrijving van mijn salarisstrook:

GEWERKT T 8,00
VAKANTIE-UREN UITBET. KPT T 1,03
TVT-UREN UITBETAALD KPT 1,25
ADV-UREN UITBETAALD KPT T 0,83

NETTO SALARIS 52,55
DOOR U TE ONTVANGEN 52,55

Per uur krijg ik 4,38.

Kijk ik ergens overheen of heeft de AH mij gewoon te weinig uitbetaald en moet ik morgen eventjes naar mijn teamleider stappen?

En wat bedoelen ze met 1,03 uur aan vakantie uren?

Groetjes!
pi_144524021
Vraag gewoon even hoe het zit.
  zondag 14 september 2014 @ 19:49:50 #3
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_144524204
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 19:43 schreef RootAbyss het volgende:
Goedenavond,

Ik ben begonnen met werken bij de AH als vulploegmedewerker (een 17 jarige moet toch geld verdienen).

Nu staat er bij mijn norm-uren dat ik 16 uur heb gewerkt.
Ik weet zelf dat ik nog 1 uur extra gewerkt omdat ze mensen nodig hadden.
Dat komt dus neer op 17 uur.

Dit is van periode 16-08 tot 08-09
Nu staat echter in de omschrijving van mijn salarisstrook:

GEWERKT T 8,00
VAKANTIE-UREN UITBET. KPT T 1,03
TVT-UREN UITBETAALD KPT 1,25
ADV-UREN UITBETAALD KPT T 0,83

NETTO SALARIS 52,55
DOOR U TE ONTVANGEN 52,55

Per uur krijg ik 4,38.

Kijk ik ergens overheen of heeft de AH mij gewoon te weinig uitbetaald en moet ik morgen eventjes naar mijn teamleider stappen?

En wat bedoelen ze met 1,03 uur aan vakantie uren?

Groetjes!
Je norm-uren zijn je contracturen. Dit zijn dus niet de uren die je gewerkt hebt. Die staan onder het kopje "gewerkt" op je loonstrook.

De periode die je betaald krijgt is gebaseerd op 3 weken. Namelijk van 16-08 tot 08-09. Het is dus de vraag wat je tijdens deze periode hebt gewerkt. Dit kun je checken bij je teamleider.

Je krijgt, omdat je een contract van 4 uur per week hebt, het zogenaamde all-in-loon. Dit betekent dat je over ieder gewerkt uur 32,97% extra krijgt. Je krijgt dan meteen je vakantie-uren, ADV-uren, vakantiegeld en winstuitkering uitbetaald.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_144524327
quote:
14s.gif Op zondag 14 september 2014 19:49 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Je norm-uren zijn je contracturen. Dit zijn dus niet de uren die je gewerkt hebt. Die staan onder het kopje "gewerkt" op je loonstrook.

De periode die je betaald krijgt is gebaseerd op 3 weken. Namelijk van 16-08 tot 08-09. Het is dus de vraag wat je tijdens deze periode hebt gewerkt. Dit kun je checken bij je teamleider.

Je krijgt, omdat je een contract van 4 uur per week hebt, het zogenaamde all-in-loon. Dit betekent dat je over ieder gewerkt uur 32,97% extra krijgt. Je krijgt dan meteen je vakantie-uren, ADV-uren, vakantiegeld en winstuitkering uitbetaald.
Dankjewel.
Dan ga ik morgen even naar mijn teamleider, aangezien ik 16 uur heb gewerkt in 3 weken en voor 8 uur ben uitbetaald daarin, het extra uur hebben ze overigens wel uitbetaald.
  zondag 14 september 2014 @ 19:53:10 #5
378682 JohnBercow
pi_144524388
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 19:52 schreef RootAbyss het volgende:

[..]

Dankjewel.
Dan ga ik morgen even naar mijn teamleider, aangezien ik 16 uur heb gewerkt in 3 weken en voor 8 uur ben uitbetaald daarin, het extra uur hebben ze overigens wel uitbetaald.
Tip: Noteer de uren die je gewerkt hebt. Dan kun jij achteraf aantonen wanneer je gewerkt hebt en is het voor je TL of (A)SM makkelijker te zien waar het mist gaat.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_144524445
quote:
14s.gif Op zondag 14 september 2014 19:53 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Tip: Noteer de uren die je gewerkt hebt. Dan kun jij achteraf aantonen wanneer je gewerkt hebt en is het voor je TL of (A)SM makkelijker te zien waar het mist gaat.

Dankjewel voor de tip.

Ik vond deze in een ander topic.
Aangezien ik een contract heb van minder dan 12 uur per week, hoor ik dan 5,82 uitbetaald te krijgen ? Want dat is ook niet gebeurd.
  zondag 14 september 2014 @ 19:55:48 #7
378682 JohnBercow
pi_144524528
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 19:54 schreef RootAbyss het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dankjewel voor de tip.

Ik vond deze in een ander topic.
Aangezien ik een contract heb van minder dan 12 uur per week, hoor ik dan 5,82 uitbetaald te krijgen ? Want dat is ook niet gebeurd.
Nee. Je basisloon is 4,38. Dit zul je ook op je loonstrook zien staan. Op je loonstrook worden dan naast je gewerkte uren tevens de vooruitbetaalde vakantie- en ADV-uren, winstuitkering en vakantiegeld opgenomen tegen 4,38.

Als je vervolgens alles zou optellen en delen door het aantal gewerkte uren kom je op 4,38 + 32,97% uit.

De salarisadministratie van Albert Heijn berekent dit automatisch. Als jouw gegevens goed in de systemen staan zal Albert Heijn jou volgens het all-in loon uitbetalen.

(Ervan uitgaande dat je bij een eigen filiaal werkt en niet bij een franchiseorganisatie).
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_144525241
quote:
14s.gif Op zondag 14 september 2014 19:55 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Nee. Je basisloon is 4,38. Dit zul je ook op je loonstrook zien staan. Op je loonstrook worden dan naast je gewerkte uren tevens de vooruitbetaalde vakantie- en ADV-uren, winstuitkering en vakantiegeld opgenomen tegen 4,38.

Als je vervolgens alles zou optellen en delen door het aantal gewerkte uren kom je op 4,38 + 32,97% uit.

De salarisadministratie van Albert Heijn berekent dit automatisch. Als jouw gegevens goed in de systemen staan zal Albert Heijn jou volgens het all-in loon uitbetalen.

(Ervan uitgaande dat je bij een eigen filiaal werkt en niet bij een franchiseorganisatie).
Top, dankjewel voor de uitleg.
pi_144537687
Ik weet trouwens niet of het allemaal zo hoort. Maar ik kan mij herinneren dat je bij je eerste loon vanaf je indiensttreding enkel je contracturen uitbetaald krijgt. Vanaf de loonperiode daarna krijg je die extra gewerkte uren pas bijgeschreven.
Of saté?
pi_144538272
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 23:46 schreef De-Hamster het volgende:
Ik weet trouwens niet of het allemaal zo hoort. Maar ik kan mij herinneren dat je bij je eerste loon vanaf je indiensttreding enkel je contracturen uitbetaald krijgt. Vanaf de loonperiode daarna krijg je die extra gewerkte uren pas bijgeschreven.
Tegenwoordig is dat niet meer zo bij KPT.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')