die is mooi weggewerkt, maar ik kan de stop ff omschakelen.quote:Op zondag 14 september 2014 18:17 schreef Woelwater het volgende:
Al geprobeerd om de stekker er een tijdje uit te halen?
Zoek het opquote:Op zondag 14 september 2014 18:21 schreef donald_dick het volgende:
Volgens mij zie ik gewoon iets over het hoofd. Maar wat
Heb je op de start/pauzeknop gedrukt?quote:Op zondag 14 september 2014 18:10 schreef donald_dick het volgende:
Van de week was mijn wasmachine kapot gegaan. Dat ding was 10 jaar oud dus was wel aan vervanging toe. Nu heb ik een LG F148M2R gekocht, wat een was/droogcombinatie is.
Nu ik dat ding eindelijk weer weggewerkt heb in mijn keuken, begint hij ineens kuren te krijgen.
Ik krijg de deur namelijk niet meer open. Na het droogprogramma blijft de deur namelijk dicht zitten en gaat hij in Cool Down modus. Maar dat duurt ondertussen een uur en het apparaat voelt niet meer warm aan. Hebben meer mensen met een LG wasmachine dit probleem? En hoe krijg ik mijn kleding eruit
Man, het is dat ie vooral gaat draaien als ik weg ben, maar ik word er nu al gek vanquote:Op zondag 14 september 2014 18:25 schreef hottentot het volgende:
Heb je al wel het deuntje gehad dat hij klaar is?
Het goede antwoordquote:Op zondag 14 september 2014 18:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je op de start/pauzeknop gedrukt?
Ik zal de volgende keer als ie klaar is daar eens op drukken als CD is beeld is. (ik heb nog een wasmand volquote:Op zondag 14 september 2014 18:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je op de start/pauzeknop gedrukt?
Die zegt dat ik op de start/pauze knop moet drukken, maar dat werkt dus nietquote:
Ik ben bang dat dat wel eens de reden kan zijn. Hij staat in principe zowel links als rechts 2 cm van de wand af, maar niet de aanbevolen 10 cm van de muur. Ik zal hem eens een paar cm naar voren trekken.quote:Op maandag 15 september 2014 21:11 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:
Ik lees weggewerkt en dat hij blijft hangen als hij wil afkoelen. Kan hij zijn warmte wel fatsoenlijk kwijt? Just to make sure.
Dat zou het weleens kunnen zijn. Werkt dat niet ergens moet erop het apparaat veelal aan de onderkant een knop of dergelijke zitten om de deur te openen. Wel even van de stroom afhalen als je dat doet.quote:Op maandag 15 september 2014 21:14 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat wel eens de reden kan zijn. Hij staat in principe zowel links als rechts 2 cm van de wand af, maar niet de aanbevolen 10 cm van de muur. Ik zal hem eens een paar cm naar voren trekken.
Nee, dat moet je in dit model helaas in de machine zelf doen. Of met een gitaarstring het haakje eraf halenquote:Op maandag 15 september 2014 21:19 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:
[..]
Dat zou het weleens kunnen zijn. Werkt dat niet ergens moet erop het apparaat veelal aan de onderkant een knop of dergelijke zitten om de deur te openen. Wel even van de stroom afhalen als je dat doet.
Handigquote:Op maandag 15 september 2014 21:20 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Nee, dat moet je in dit model helaas in de machine zelf doen. Of met een gitaarstring het haakje eraf halen
Ja, nou, nu moet ik me halve keuken verbouwen om dat ding naar voren te trekken. Dan is mijn wasmachine ff flossen met een draadje wat sneller en minder tijdrovendquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |