abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144519418
Goedemiddag,

dit jaar ben ik weer gaan studeren in Amsterdam. Net zoals heel veel studenten zoek ik nu een kamer of een appartement in Amsterdam. Helaas heb ik via Studentenwoningweb of Kamernet nog geen succes, omdat het toch aankomt op veel geluk hebben. En via via aan iets komen lukt tot dusver ook nog niet.

Daarom wil ik het via een makelaar proberen om een appartement/kamer te huren. Of het nou alleen voor mijzelf is, of dat het appartement is die ik met meerdere (2, 3, 4, 5?) vrienden moet gaan delen maakt mij niet heel veel uit.

Ik ben ervan op de hoogte dat veel makelaars niet aan Studenten willen verhuren, maar welke makelaars doen dit wel? OF weten jullie nog andere goede manieren om een appartement voor meerdere personen te vinden?

Groetjes Lars
  woensdag 17 september 2014 @ 14:12:46 #2
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_144622743
Amsterdam en Utrecht zijn kut qua huisvesting. De welbekende alternatieven worden door iedereen al bekeken en benut zodra de kans daartoe is. Is er een andere plaats waar je kan studeren?
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_144637881
Helaas niet. Ben net gestart met de studie. En om te stoppen met de studie en ergens anders gaan studeren behoort niet tot de opties. Want dan zal ik geen recht meer hebben op studiefinanciering.
pi_153961191
Kent iemand wat makelaars of particulieren die willen verhuren aan een student en een starter met een vaste baan? Daar maken jullie mij zeer blij mee! We wille met twee of drie personen in Amsterdam wonen vanwege reistijd.

Eventueel heb ik ook nog ouders die garant willen staan.

Bedankt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')