SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult ThadCastle en freire accepteren als play(station)boys;
6. Gij zult de verloren broeders Ozz, POTS, Toefjes en Lindgren steunen;
7. Gij zult uw medemens met een Xbox One uitlachen en vernederen;
8. Gij zult den troll Maver niet voeden;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
![]()
Best gezellig met jut en jul Tim en Freire tochquote:Op zondag 14 september 2014 16:43 schreef The_Yakuza het volgende:
Wanneer zijn ge gevallen broeders weer terug? Best stil zo![]()
![]()
Door alles dubbel te posten zijn er twee keer zoveel posts als er anders waren geweest jaquote:Op zondag 14 september 2014 16:48 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Best gezellig met jut en jul Tim en Freire toch
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
haha ik wilde echt net hetzelfde zeggen weerquote:Op zondag 14 september 2014 16:57 schreef Freire het volgende:
IF Bardi (keeper Chievo) penalty gestopt, de 0 gehouden en aantal goede reddingen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
![]()
Zo staat hij bij foxAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 14 september 2014 17:01 schreef HugoohAFCA het volgende:
Bohh Tim stel je voor. Een IF Fer.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Shaw nog niet fit genoeg voor 90 minuten, dus Rojo LB. Jones deze week ook geblesseerd geraakt, dus Black Kut. Meer fitte verdedigers heeft hij ook niet.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Toffe film jaquote:Op zondag 14 september 2014 17:09 schreef ThadCastle het volgende:
End of Watch (2012) - IMDb
Die zojuist gekeken. Aardige film
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Welquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 14 september 2014 17:11 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
WelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Angel
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Dat RvP nog basis staat, totaal onzichtbaar in positieve zin
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
TOTS Toni blijft trouwens ontzettend OP/goed.
Ik speelde met een heel Spaans team met Costa als spits en het liep voor geen meter, bracht ik hem in, stond het binnen no-time 3-1 voor mij.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
De Gea
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
RvP
Hala Madrid !
In positieve zin?quote:Op zondag 14 september 2014 17:29 schreef BDIL het volgende:
Dat RvP nog basis staat, totaal onzichtbaar in positieve zin![]()
![]()
Is ook gigantisch overschatquote:Op zondag 14 september 2014 17:29 schreef BDIL het volgende:
Dat RvP nog basis staat, totaal onzichtbaar in positieve zin![]()
Valt alleen negatief op als hij opvalt.quote:Hala Madrid !
quote:Op zondag 14 september 2014 17:34 schreef BDIL het volgende:
[..]
Valt alleen negatief op als hij opvalt.
Hij speelt zeker weer perfect ?quote:Hala Madrid !
IF Herrera jongeuhAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Real.
Dat wordt nu wel pijnlijk duidelijk voor Robin ja.quote:
Misschien dat een Turkse club nog interesse heeft.
quote:Denken dat Real alleen door Di Maria goed speelde
Hij heeft een seizoen gepiekt en daarvoor veel verneukt.
Hala Madrid !
Dat bedoel ik ook niet, maar ik zou toch liever met Di Maria spelen dan met James Rodriguez...quote:Op zondag 14 september 2014 17:40 schreef BDIL het volgende:
[..]Denken dat Real alleen door Di Maria goed speelde
Hij heeft een seizoen gepiekt en daarvoor veel verneukt.
Hoe oud is Di Maria?quote:Op zondag 14 september 2014 17:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook niet, maar ik zou toch liever met Di Maria spelen dan met James Rodriguez...![]()
26 toch? En James 23 of zo...quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Bij Real is James het probleem niet maar het balans op het middenveld. Als je Real afgelopen paar jaar had gevolgd kan je misschien nagaan waarom er niet altijd evenveel vertrouwen was om hem op te stellen.quote:Op zondag 14 september 2014 17:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook niet, maar ik zou toch liever met Di Maria spelen dan met James Rodriguez...Hala Madrid !
James vind ik nog een tikkeltje aanvallender dan Di Maria, die afgelopen jaar een paar keer prima als CM speelde. Maar ze hadden Alonso volgens mij niet weg moeten doen, of zie ik dat niet helemaal goed?quote:Op zondag 14 september 2014 17:43 schreef BDIL het volgende:
[..]
Bij Real is James het probleem niet maar het balans op het middenveld. Als je Real afgelopen paar jaar had gevolgd kan je misschien nagaan waarom er niet altijd evenveel vertrouwen was om hem op te stellen.
3."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Alonso kon het niet meer belopen ondanks zijn kwaliteiten, het werd een Xavi gevalletje. Ze kunnen beter met James als schaduwspits spelen, Benzema bank en dan een verdedigende middenvelder op het middenveld erbij. Ze moesten een type Pogba/Vidal op het middenveld halen en dan beslissen wie eromheen speelt.quote:Op zondag 14 september 2014 17:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
James vind ik nog een tikkeltje aanvallender dan Di Maria, die afgelopen jaar een paar keer prima als CM speelde. Maar ze hadden Alonso volgens mij niet weg moeten doen, of zie ik dat niet helemaal goed?Hala Madrid !
Ja, dat klopt wel. Kroos is dan ook niet de man die ze hadden moeten halen. Ze zouden toch ook Khedira wat meer speeltijd kunnen geven of is die weer geblesseerd?quote:Op zondag 14 september 2014 17:46 schreef BDIL het volgende:
[..]
Alonso kon het niet meer belopen ondanks zijn kwaliteiten, het werd een Xavi gevalletje. Ze kunnen beter met James als schaduwspits spelen, Benzema bank en dan een verdedigende middenvelder op het middenveld erbij. Ze moesten een type Pogba/Vidal op het middenveld halen en dan beslissen wie eromheen speelt.
Nee, Jackson, Bentiki en Lukaku allemaal niet voorzover ik weet.quote:Op zondag 14 september 2014 17:49 schreef rolls-reus het volgende:
Is jackson's fut15 kaartje eigenlijk al gespot?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
spelen nu inderdaad met 9 aanvallers en 1 verdediger.quote:Op zondag 14 september 2014 17:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
James vind ik nog een tikkeltje aanvallender dan Di Maria, die afgelopen jaar een paar keer prima als CM speelde. Maar ze hadden Alonso volgens mij niet weg moeten doen, of zie ik dat niet helemaal goed?
die backs zijn gewoon aanvallers en ramos zit meer voorin dan achterin![]()
Bentiki en Lukaku wel. Beide 80 rated.quote:Op zondag 14 september 2014 17:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, Jackson, Bentiki en Lukaku allemaal niet voorzover ik weet.![]()
De God ook nog niet...quote:Op zondag 14 september 2014 17:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, Jackson, Bentiki en Lukaku allemaal niet voorzover ik weet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Oh thanks. Staan niet op futhead. Heb je een linkje toevallig?quote:Op zondag 14 september 2014 17:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bentiki en Lukaku wel. Beide 80 rated.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ergens in deze video:quote:Op zondag 14 september 2014 17:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh thanks. Staan niet op futhead. Heb je een linkje toevallig?![]()
HSV
Hala Madrid !
Cuenca ophemelenquote:Op zondag 14 september 2014 17:49 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Zo iets algemeen bekends niet weten![]()
26
Stuk stront![]()
quote:Op zondag 14 september 2014 17:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Cuenca ophemelen
Stuk stront"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
jezelf litmanenAFCA noemenquote:Op zondag 14 september 2014 17:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Cuenca ophemelen
Stuk stront
dan heb je toch wel een minderwaardigheidscomplex hoor![]()
quote:
Dank
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 14 september 2014 17:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Cuenca ophemelen
Stuk strontGRAAG VERWIJDEREN![]()
Overtreding van Blind, wat een kutaankoop."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Cuencaquote:Op zondag 14 september 2014 17:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
jezelf litmanenAFCA noemen
dan heb je toch wel een minderwaardigheidscomplex hoor![]()
![]()
DE lijst waar driekwart van de community al zo lang op wachtte.quote:Op zondag 14 september 2014 18:04 schreef Maver24 het volgende:
http://www.easports.com/f(...)314&ts=1410711019591
Top 20 snelste spelers in fifa 15
BOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
nee ik wilde alleen die postenquote:Op zondag 14 september 2014 18:05 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
ga ze nou niet 1 voor 1 nog posten he![]()
![]()
Is toch logisch, want hij heeft de hoogste rating.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Hopelijk gitchen die toernooien niet zoals in 14quote:Op zondag 14 september 2014 18:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wil geen Manneh-Oduro-Bolly tegenkomen in het bronze toernooi.GRAAG VERWIJDEREN![]()
Gaan we nu alle kaarten opnoemen die nog bij de verkeerde club zitten?
Want dan zijn we nog wel even bezig![]()
Gaat uw gang.quote:Op zondag 14 september 2014 18:10 schreef Dudeweiser het volgende:
Gaan we nu alle kaarten opnoemen die nog bij de verkeerde club zitten?
Want dan zijn we nog wel even bezig"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Wel een opluchting dat ze het nog kunnen.
Waar is Ben Arfa ook alweer heen?quote:Op zondag 14 september 2014 18:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
etc etc
steekbal van Di Maria
Hullquote:Op zondag 14 september 2014 18:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Waar is Ben Arfa ook alweer heen?![]()
Luukquote:Op zondag 14 september 2014 18:19 schreef Maver24 het volgende:
wat zal de hoogste rated spits zijn in de eredivisie in FUT15?![]()
eto'oquote:Op zondag 14 september 2014 18:19 schreef Maver24 het volgende:
wat zal de hoogste rated spits zijn in de eredivisie in FUT15?![]()
Echt hèquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Op Engelse les worden gestuurd door Louis van Gaalquote:Op zondag 14 september 2014 18:23 schreef Dudeweiser het volgende:
die kut van een Valencia kan dus gewoon nog steeds geen engels
luie donder![]()
![]()
dan bak je er écht geen kut vanquote:Op zondag 14 september 2014 18:24 schreef Freire het volgende:
[..]
Op Engelse les worden gestuurd door Louis van Gaal
en waarom RvP er niet uit dan![]()
![]()
ManC was lekker aan het ownen zeg. Alleen RvP past helemaal niet meer in het elftal. Hij is zo moeilijk aanspeelbaar en komt in het spel nauwelijks voor.![]()
quote:Op zondag 14 september 2014 19:06 schreef Rijst het volgende:
ManC ManU was lekker aan het ownen zeg. Alleen RvP past helemaal niet meer in het elftal. Hij is zo moeilijk aanspeelbaar en komt in het spel nauwelijks voor.![]()
ManU toch?quote:Op zondag 14 september 2014 19:06 schreef Rijst het volgende:
ManC was lekker aan het ownen zeg. Alleen RvP past helemaal niet meer in het elftal. Hij is zo moeilijk aanspeelbaar en komt in het spel nauwelijks voor.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Man U?quote:Op zondag 14 september 2014 19:06 schreef Rijst het volgende:
ManC was lekker aan het ownen zeg. Alleen RvP past helemaal niet meer in het elftal. Hij is zo moeilijk aanspeelbaar en komt in het spel nauwelijks voor.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Man U right?quote:Op zondag 14 september 2014 19:06 schreef Rijst het volgende:
ManC was lekker aan het ownen zeg. Alleen RvP past helemaal niet meer in het elftal. Hij is zo moeilijk aanspeelbaar en komt in het spel nauwelijks voor.![]()
![]()
Maar was wel een mooie pot jaAls de coach nou gelijk 41212 had gehanteerd dan hadden ze nog meer punten kunnen pakken.
![]()
![]()
IF JacksonAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
slidersquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oh maakt die van die gameplay commenterriesssss ?quote:Op zondag 14 september 2014 19:34 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Zo'n youtuber die zichzelf erg prominent vindt![]()
Stimmtquote:Op zondag 14 september 2014 19:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh maakt die van die gameplay commenterriesssss ?GRAAG VERWIJDEREN![]()
Man u toch?quote:Op zondag 14 september 2014 19:06 schreef Rijst het volgende:
verkeerde plaatje bij MacAnderson?quote:Op zondag 14 september 2014 19:38 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Als Dauda zulke stats krijgt![]()
Dauda ziet er wel bazig uitquote:Op zondag 14 september 2014 19:38 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Als Dauda zulke stats krijgt![]()
Beetje klein plaatjequote:Op zondag 14 september 2014 19:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
Kalas en DjourouNiedermeier 36 pace
![]()
quote:Op zondag 14 september 2014 19:45 schreef The_Yakuza het volgende:
Zitten jullie nou al die filmpjes te kijken voor die ratings?![]()
En op het EA forum.quote:Op zondag 14 september 2014 19:45 schreef The_Yakuza het volgende:
Best kansloos eigenlijk. Speel gewoon het spel als het uit komt is veel leuker ook.quote:Op zondag 14 september 2014 19:45 schreef The_Yakuza het volgende:
Ja had ook niet hoger verwacht eigenlijk. Wel lekkere pace en dribbel. En met 60 PHY zal hij ook niet zo slap als Bakali worden denk ik.quote:Op zondag 14 september 2014 19:53 schreef wieisboos het volgende:
[..]
hoeveel goals heeft hij gemaakt dan![]()
Alsof die andere gasten in dit rijtje silvers er zoveel meer hadden. 59 is wel heeeel laagquote:Op zondag 14 september 2014 19:53 schreef wieisboos het volgende:
[..]
hoeveel goals heeft hij gemaakt dan
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Daar is niks kansloos aan. Zo kan ik zien welke spelers ik in de gaten moet houden als de web app online komt.quote:Op zondag 14 september 2014 19:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Best kansloos eigenlijk. Speel gewoon het spel als het uit komt is veel leuker ook.![]()
Ach, die anticipatie en dat speculeren voor het spel er is hoort er een beetje bij voor veel mensen. Laat gaan joh.quote:Op zondag 14 september 2014 19:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Best kansloos eigenlijk. Speel gewoon het spel als het uit komt is veel leuker ook.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik vraag me af hoe spelers als Blind, de Vrij, BMI, Janmaat, Clasie, etc. worden gerated na dit WK. Ik hoop dat je er nu wel een fatsoenlijk elftal mee kan maken.![]()
![]()
Was vorig jaar en 2 jaar terug toch ook met de geplaatste balletjes van 40/50 meterquote:
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Onbegrijpelijk inderdaad.quote:Op zondag 14 september 2014 19:48 schreef Vijf_voor het volgende:
Waarom geeft EA niet ff de database aan Reemi? Dan kan ik vast teampjes maken
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
bohhhhhhquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kut intertoys, vul die schappen eens aan luie flikkers.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Waar is Lindgren eigenlijk..?
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
hihahoquote:Op zondag 14 september 2014 20:22 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Geschorst. 2x geel tegen Cambuur.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Briand is ook een spitssamen met cisse twee hele goede fransen spitsen. Sowieos zijn er veel goede franse silvers
ben erg benieuwd of niang 4* skills heeft en of hij betere workrates heeft
![]()
Verassingen zijn toch veel leuker joh.quote:Op zondag 14 september 2014 19:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach, die anticipatie en dat speculeren voor het spel er is hoort er een beetje bij voor veel mensen. Laat gaan joh.![]()
Niang heeft 4* 4* en high-medium.quote:Op zondag 14 september 2014 20:26 schreef rolls-reus het volgende:
Briand is ook een spitssamen met cisse twee hele goede fransen spitsen. Sowieos zijn er veel goede franse silvers
ben erg benieuwd of niang 4* skills heeft en of hij betere workrates heeft
![]()
Hoe weet je dat?quote:Op zondag 14 september 2014 20:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niang heeft 4* 4* en high-medium.![]()
![]()
Zou echt een hele geniale rw kunnen worden dan.![]()
quote:Op zondag 14 september 2014 20:45 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?![]()
![]()
Zou echt een hele geniale rw kunnen worden dan.
Ik zie alleen geen Zouma in deze video![]()
![]()
Echt ziek veel 74 rated spelersquote:Op zondag 14 september 2014 20:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zie alleen geen Zouma in deze videoen zouma kan een van die gekke golds zonder plaatje zijn tussen die silver
![]()
En martin is een mc in dat filmpje, haha, mc martin![]()
![]()
het leven doet me zeerquote:Op zondag 14 september 2014 20:50 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Echt ziek veel 74 rated spelersen zouma kan een van die gekke golds zonder plaatje zijn tussen die silver
![]()
En martin is een mc in dat filmpje, haha, mc martin
ik kan gewoon niet meer![]()
![]()
Volgens mij heeft EA maar heel beperkt naar de FUT ratings gekeken. Toure heeft dezelfde rating als Ozil terwijl hij misschien wel de beste BPL speler was vorig seizoen![]()
spelen gelukkig ook op dezelfde positie.quote:Op zondag 14 september 2014 20:57 schreef Henrys het volgende:
Volgens mij heeft EA maar heel beperkt naar de FUT ratings gekeken. Toure heeft dezelfde rating als Ozil terwijl hij misschien wel de beste BPL speler was vorig seizoen![]()
Dit is de transfermarktquote:Op zondag 14 september 2014 21:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ook al 7 wedstrijden gespeeld zo te zien
Thorsby bronsstaat nog bijna niks op..
![]()
Ik zeg toch dat ik er in zit.quote:Op zondag 14 september 2014 21:13 schreef Maver24 het volgende:
[..]
hahaha waar heb je die screenshot vandaan![]()
Ergens op Twitter.quote:Op zondag 14 september 2014 21:13 schreef Maver24 het volgende:
[..]
hahaha waar heb je die screenshot vandaan![]()
ik zou bijna geneigd zijn je te gelovenquote:Op zondag 14 september 2014 21:15 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja dat is mijn twitter. Ik pleur ze daar op omdat dat het snelste is![]()
![]()
Dan niet johquote:Op zondag 14 september 2014 21:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik zou bijna geneigd zijn je te geloven![]()
welke speler wil je zien?
![]()
Oke dan. Maar hoe kan je dan nu al inloggen op de fut servers. Die zijn nog niet eens onlinequote:Op zondag 14 september 2014 21:16 schreef wieisboos het volgende:
Baasje
[ afbeelding ]
Maar FUT 15 is beschikbaar op de Canadese android store. Met een proxy kun je hem al downloaden![]()
via Canadese proxyquote:Op zondag 14 september 2014 21:18 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Oke dan. Maar hoe kan je dan nu al inloggen op de fut servers. Die zijn nog niet eens onlineGRAAG VERWIJDEREN![]()
Maik Te Wierikquote:Op zondag 14 september 2014 21:18 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dan niet joh![]()
welke speler wil je zien?
![]()
![]()
Staat toch ook een screenshot van een berichtje van jeboii marcie opquote:Op zondag 14 september 2014 21:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik zou bijna geneigd zijn je te geloven
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
denk jij dat ik uberhaupt nog iets geloof wat hier wordt gezegd na al die jarenquote:Op zondag 14 september 2014 21:20 schreef Reemi het volgende:
[..]
Staat toch ook een screenshot van een berichtje van jeboii marcie ophoe vaak er hier wel niet uitgebreide trolls zijn gepost
![]()
![]()
Truequote:Op zondag 14 september 2014 21:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
denk jij dat ik uberhaupt nog iets geloof wat hier wordt gezegd na al die jarenhoe vaak er hier wel niet uitgebreide trolls zijn gepost
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Troll zelf opquote:Op zondag 14 september 2014 21:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
denk jij dat ik uberhaupt nog iets geloof wat hier wordt gezegd na al die jarenhoe vaak er hier wel niet uitgebreide trolls zijn gepost
Bewoner van de Fokpool![]()
ik kan het ook heel moeilijk geloven maar het is ziet er wel echt uit. Vraag ik me alleen af waarom ik op het EA forum er niemand over hoort praten![]()
Kenneth Vermeerquote:Op zondag 14 september 2014 21:22 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Niet op de markt te vindenIemand anders? Meeste golds staan er wel op
Bewoner van de Fokpool![]()
Hoogste rating spits in de eredivisiequote:Op zondag 14 september 2014 21:22 schreef wieisboos het volgende:
[..]
![]()
Van Duinen?quote:Op zondag 14 september 2014 21:22 schreef wieisboos het volgende:
[..]
![]()
anders Schlupp ofzo![]()
![]()
Golds zegt hij tochquote:Op zondag 14 september 2014 21:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Van Duinen?![]()
anders Schlupp ofzo![]()
Wij zijn met deze reeks toch ieder jaar een van de eersten die in de webapp zitten..quote:Op zondag 14 september 2014 21:22 schreef Maver24 het volgende:
ik kan het ook heel moeilijk geloven maar het is ziet er wel echt uit. Vraag ik me alleen af waarom ik op het EA forum er niemand over hoort pratenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja dat is zeker zoquote:Op zondag 14 september 2014 21:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wij zijn met deze reeks toch ieder jaar een van de eersten die in de webapp zitten..![]()
![]()
Zit bijna niemand in en dan moeten die personen ook nog wat geven om kut silversquote:Op zondag 14 september 2014 21:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
BPL zal toch wel meer opstaan dan alleen golds![]()
![]()
Is dit echt zo?anders ga ik even snel spelers verkopen..
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zouma of El Ghazi (ok, geen gold maar toch)quote:Op zondag 14 september 2014 21:22 schreef wieisboos het volgende:
[..]
![]()
Vast nietquote:Op zondag 14 september 2014 21:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Zou wel heel gul zijn opeens.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Geloof er niks van.quote:Op zondag 14 september 2014 21:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Holy shit dan krijg ik 27 packsquote:Op zondag 14 september 2014 21:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Natuurlijk is dat niet echt. Iedereen weet dat je meer packs krijgt als je meer fifa points hebt gekocht.quote:Op zondag 14 september 2014 21:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Geloof er idd ook niks van. Anders nu alle 350 coins speler die er zijn kopen.quote:Op zondag 14 september 2014 21:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik eigenlijk ook niet.quote:Zal me niks verbazen dat EA dat zo doet..quote:Op zondag 14 september 2014 21:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat niet echt. Iedereen weet dat je meer packs krijgt als je meer fifa points hebt gekocht.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die app staat toch los van FUT op de console?quote:Op zondag 14 september 2014 21:30 schreef The_Eskimo het volgende:
kreeg net 1 starterpack en 2 andere packs. Verder niks![]()
cut-off is blijkbaar 31 augustus geweest. maar kan ook onzin zijn natuurlijk.quote:Op zondag 14 september 2014 21:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Geloof er idd ook niks van. Anders nu alle 350 coins speler die er zijn kopen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Maver be ballin'quote:Op zondag 14 september 2014 21:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet.
[..]
Zal me niks verbazen dat EA dat zo doet..![]()
Menez > Balotelli
Ja penalty, Balo scoorde ook alleen maar pingels (versierde er dan ook wel 20 per jaar, maar ok).![]()
Maar jij bent stiekem ook wel een boefjequote:Op zondag 14 september 2014 21:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bohhhh mooi hoor. Ik heb ook redelijk wat FIFA points gekocht stiekemGRAAG VERWIJDEREN![]()
hou het nou exclusief voor onsquote:Op zondag 14 september 2014 21:35 schreef Maver24 het volgende:
ik gooi die screens wel even op het EA forum. thnx
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik heb het in het begin ook wel FIFA points gekocht maar geen 600 euroquote:Op zondag 14 september 2014 21:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bohhhh mooi hoor. Ik heb ook redelijk wat FIFA points gekocht stiekem
Nee zeker geen 600 euro maar toch zeker wel 250. Ik vertrouwde die coinsites ook niet in het begin.quote:Op zondag 14 september 2014 21:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb het in het begin ook wel FIFA points gekocht maar geen 600 euro![]()
Starks krijg je nog een ban op het EA forum HAHAHAHAHAHAHAHHAHAquote:Op zondag 14 september 2014 21:37 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Alleen die van Southampton willen ze allemaal weten op dat EA forum. De rest gaat er niet opGRAAG VERWIJDEREN![]()
Twee weken eerder al Fifa hebben? zelfs de early access is nog niet begonnen. Ben blij dat ik niet meer bij de Bart Smit merk. Dan had je rond deze tijd al mensen die belde of Fifa 12-13-14 al binnen was en dan ook iets van 20x per dag![]()
Ze posten daar allemaal foto's. Ik heb ze gewoon gevonden op Twitter. Ga niet zeggen dat ik weet van wie ze zijnquote:Op zondag 14 september 2014 21:38 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Starks krijg je nog een ban op het EA forum HAHAHAHAHAHAHAHHAHA![]()
Jeetje wat heftig.quote:Op zondag 14 september 2014 21:38 schreef Henrys het volgende:
Twee weken eerder al Fifa hebben? zelfs de early access is nog niet begonnen. Ben blij dat ik niet meer bij de Bart Smit merk. Dan had je rond deze tijd al mensen die belde of Fifa 12-13-14 al binnen was en dan ook iets van 20x per dag![]()
Was ook vaak dezelfde persoon die 5x belde en steeds een andere stem opzettequote:![]()
Leven bij de Bart Smit is hard, hosselen op straat is makkelijker![]()
Goed verhaal manquote:Op zondag 14 september 2014 21:43 schreef Henrys het volgende:
[..]
Was ook vaak dezelfde persoon die 5x belde en steeds een andere stem opzette![]()
Leven bij de Bart Smit is hard, hosselen op straat is makkelijker![]()
Diezelfde persoon kijkt vast ook al die filmpjes voor de ratingsquote:Op zondag 14 september 2014 21:43 schreef Henrys het volgende:
[..]
Was ook vaak dezelfde persoon die 5x belde en steeds een andere stem opzette
GRAAG VERWIJDEREN![]()
quote:Op zondag 14 september 2014 21:43 schreef Henrys het volgende:
[..]
Was ook vaak dezelfde persoon die 5x belde en steeds een andere stem opzette![]()
Leven bij de Bart Smit is hard, hosselen op straat is makkelijker
te vrede zeker een non rare bronze van 58 ofzo?quote:Op zondag 14 september 2014 21:46 schreef wieisboos het volgende:
hey Maver Necid is samen met Luukinho de hoogste spits van de eredivisieRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nog niet gevondenquote:Op zondag 14 september 2014 21:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
te vrede zeker een non rare bronze van 58 ofzo?![]()
![]()
Oke nice. allebei 75 rated dan ?quote:Op zondag 14 september 2014 21:46 schreef wieisboos het volgende:
hey Maver Necid is samen met Luukinho de hoogste spits van de eredivisie![]()
Zal hij weer bronze zijn dit jaar of hebben ze hem zilver gemaaktquote:Op zondag 14 september 2014 21:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
te vrede zeker een non rare bronze van 58 ofzo?![]()
Misschien een hele lage silver want meer verdient hij ook niet.quote:Op zondag 14 september 2014 21:48 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Zal hij weer bronze zijn dit jaar of hebben ze hem zilver gemaaktRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
high/highquote:Op zondag 14 september 2014 21:52 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
weet niet of deze al gepost was. goeie deense spits![]()
Kun je me precies vertellen wat daar goed aan is?quote:Op zondag 14 september 2014 21:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
Nog steeds goed. En non-rare![]()
![]()
Stats zijn niet heel veel slechter dan vorig jaar. Alleen wat minder dribbling en heading/shooting.quote:Op zondag 14 september 2014 21:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kun je me precies vertellen wat daar goed aan is?![]()
Maar nog steeds waardeloosquote:Op zondag 14 september 2014 22:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Stats zijn niet heel veel slechter dan vorig jaar. Alleen wat minder dribbling en heading/shooting.![]()
LBquote:Op zondag 14 september 2014 22:02 schreef wieisboos het volgende:
[..]
speciaal voor jou <3
[ afbeelding ]neeeee, waarom geen spits
![]()
600 coins al bohhhhquote:Op zondag 14 september 2014 22:02 schreef wieisboos het volgende:
[..]
speciaal voor jou <3
[ afbeelding ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
EA heeft ook niet naar het WK gekeken volgens mij op James na, wat heeft die een belachelijk hoge rating zeg![]()
Alle silvers zijn waardeloosquote:Op zondag 14 september 2014 22:04 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dit jaar was hij echt absoluut niet waardeloos![]()
jij ookquote:Op zondag 14 september 2014 22:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Alle silvers zijn waardeloos![]()
Pace klopt wel jaquote:Op zondag 14 september 2014 22:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
te vrede in FUT 15
http://imgur.com/fWLvY7i
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties Forumhop: Hop naar: