abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 oktober 2002 @ 20:30:14 #1
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_6480472
Hi,

Ik heb 5 maanden geleden ontslag genomen bij een bedrijf (IT detachering). Daar heb ik anderhalf jaar gewerkt en na een half jaar een pc-prive regeling "opgenomen", dat wil zeggen "2500E renteloos lenen". Dit bedrag moest over 3 jaar worden verrekend met de 13e maand. Omdat ik snel daarna ontslag nam kon dat niet. Daarom is dat destijds verrekend (ik heb het gewoon terugbetaald). Vandaag (bijna half jaar na ontslag dus) krijg ik een betaling, dat ik 1250E terugvang (bruto, dus hou ik 750 over, staat al op m'n bankrekening). What the **** is dit? Iemand enig idee? Ik kan natuurlijk bellen met m'n ex-baas, maar goed, waarom?

Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
  zaterdag 26 oktober 2002 @ 20:31:31 #2
12505 deGVR
Tussen schrijf en kramp..
pi_6480483
Mooi toch! Gratis x-box en gamecube erbij!
Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl
  zaterdag 26 oktober 2002 @ 20:34:45 #3
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_6480505
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 20:31 schreef deGVR het volgende:
Mooi toch! Gratis x-box en gamecube erbij!
Tja, hoe 't op moet is nooit zo'n punt. En een Gamecube heb ik al, X-Box niet nodig. Maaruh, de vraag is dus eigenlijk of iemand weet wat dit voor kan stellen. Of is het gewoon een domme fout van deze CMG-cloon?
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_6480632
Bij zo'n regeling betaal je de pc van je bruto inkomsten.
Jij hebt het gewoon betaald, van je netto geld, misschien dat dat verrekent is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')