abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_417752

en weer verder

I'm getting too old for this....
pi_417763
Annet vindt wel dat je je aan het regelboek moet houden. Waar staat dat van het nomineren dan in het boek. Dat staat er niet in zegt Annet, maar toch...

Ze vraagt of is uitgezonden hoe rot ze het vond van Rex en Miranda. Ed zegt dat hij het niet mag zeggen maar hij doet het toch. Hij had haar idd gezien. Kende haar dus ook al een beetje. En vertelt weer over hoe het eerlijk moet zijn.

Annet zegt dat hij haar ook heeft genomineerd. Ja, maar jij hebt een eerlijke kans zegt Ed. Annet vraagt waarom ze dan de hele week al nerveus is. Hij legt het haar uit. Annet zegt dat ze toch de hele week aardig tegen hem is en toch nomineert hij haar. Annet heeft iets meer weerwoord dan Dees maar laat zich toch snel verleiden tot:'Ik snap je wel hoor, helemaal, je hebt ook wel gelijk'

'De Stem' zegt dat de kadootjes gehaald kunnen worden. Ed vertelt Annet nog een symbolisch verhaal, als hij en Annet nou getrouwd waren...

Robin komt ze iets van sterke drank brengen. Georgie wordt naar de DBK komen. Annet gaat haar chocolaatjes uitdelen aan iedereen.

Ed gaat met haar mee naar de keuken. Hij moppert iets over een hele krat bier. Dat er heus wel binnen gedronken mag worden, ze hebben het toch zelf gekocht. Ze mogen toch wel iets drinken bij het kadootjes geven..

Reclame...

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_417768
Ed zegt iets over zijn ei aan Georgie geven. Dan dat hij de groep niet zal benadelen. Hij wil wel een daad stellen, maar zal nooit de groep benadelen.

Er wordt iets gerommeld in de keuken in afwachting van Georgie en de kadootjes.

Ferdi zegt dat Georgie zit te 'Hummieen'. Dat kan wel ff duren Hummie kennende. Ed zegt dat Georgie wel wat stil was eerder. Ed gaat naar het toilet en vertelt Hieke dat hij wel net heeft overgegeven he! Oja, zegt ze op verbaasde toon.

Ed ziyt in de keuken op het aanrecht.

Ik ben ff weg...

pi_417802
Koos geeft zijn kado aan Annet, een torselet.
Begeleid door een lief gedichtje.
Koos: graag gedaan lieverd.
Annet aan Koos: een sexy onderbroek met tekst: Kiss me, turn me on.
Annet aan Hieke, slipje geloof ik.
Hieke aan bianca: massage-handleiding.
Bianca aan Annet: Kan niet zien wat.
Bianca aan Dees: slipje.
Dees aan Robin: omdat je speciaal voor me blijft.
Robin aan Ed: Kan niet zien wat.
Robin aan Annet: slipje.
SHOWEN, SHOWEN!!
Robin aan Bianca: een of andere piemel?!
Robin aan Georgie: badparels.
Robin aan de liefhebber Ferdi Tia Maria.
Robin aan Dees ook drank.
Georgie aan Kimmie: slipje.
Kim aan Ferdi: kaarten met naakte vrouwen.
Ferdi aan Bianca: massage-olie?

Ed: ik heb niets gekregen...
Ed aan Hieke: Wil iets niet voorlezen, ze moet het goed bewaren.
Heeft ook een tekening gemaakt voor Hieke.

Georgie en Ferdi bekijken de speelkaarten met naakte vrouwen.
'ja, ja ,ja, nee, ja, gaat wel lukken, ja ja,
gaat ook wel lukken...'

Ze willen dat Annet haar torselet gaat showen.
Annet wil wat kwijt.
A: de eerste keer heb ik vergeten mijn geld in de pot te doen, ik heb nu dus nog 4 gulden in een envelop. Dit vind ik niet eerlijk en wil het kwijt, ik doe het er gewoon weer in. Ik heb het niet bewust gedaan.

De rest vind het allemaal prima, geeft niets.
Er word erg door elkaar gepraat, alleen Robin hoor je vragen of het bier nu uit de voorraadkamer mag,we hebben een feestje!!

Nu ga ik echt slapen, veel succes

pi_417803
Ff met een half oor dan maar...

Koos heeft een cadeautje voor Annet gekocht in de hoop dat ze nog eens aan hem denkt (..)

Hij zegt nog iets en de groep vindt hem een ouwe snatzer. Hij heeft er een rijm bij, die gaat ze voorlezen. Laatste regel:'Dij deze de groeten en een kus van Koos' De rest olv Ferdi roept:'Tongen! Tongen!' En dan:'Showen! Showen!' Annet vindt het heel mooi. Het tongen en showen wordt herhaald.

Hieke nu. Ze geeft iets aan Bianca
Bi heeft iets voor Annet
F:'Annet wordt verwend!'
Bi heeft ook nog iets voor Dees

Dees heeft iets voor Robin. De reactie is weer 'Tongen!'

Robin heeft iets voor Ed en Annet. Dat van Annet wil hij wel aan zien strax. Hij heeft ook nog iets voor Bianca. Er wordt over piemels gegrapt. Ze krijgt kaarten.

Robin gaat verder met Kim. En dan badparels voor Georgie. Hij heeft nog 2 dingen over. Wie houdt er van Tia Maria, Georgie? En dan de Bailey's voor Dees.

Georgie heeft een sexy pakje voor Robin, o nee zegt ie voor Kim. Weer gaat het geroep om tongen op.

Kim geeft iets aan Ferdi. Georgie zegt dat het klaverjassen nu eindelijk leuk wordt. Ferdi weet niet wat hij moet zeggen.

Ferdi is nu, wist niet wat hij moest nemen en legt het shampooverhaal uit. Hij moest een naam noemen en geeft het dus aan Bianca als goedmakertje voor de spanking. Weer geroep om tongen.

Iedereen is geweest nu behalve Ed. Hij staat op. Hij heeft iets voor Hieke, het briefje is helaas privé. De rest wil het horen, maar nee. Dan willen ze tongen zien, ook dat gebeurt niet. De dames roepen om piemels. En ze lachen en praten allemaal door elkaar nu.

Ze bekijken de kaarten van Bianca. Er staan kennelijk blote mensen op. Ed vraagt aan Koos of ze nog een biertje zullen drinken.

Annet wil iets kwijt. Alle begin is moeilijk. Ze heeft in het begin het geld voor de sjek niet in de pot gedaan. Toen kreeg ze een afrekening van BB. Die ook niet klopte volgens Annet, maar nu heeft ze dus 4 muntjes in een envelop. Ze zegt dat ze het in de pot stopt als ze blijft morgen en dan geen sjek koopt. Er ontstaat een gesprek over of het eerlijk is, ze heeft het niet bewust gedaan. Hieke vond het niet eerlijk en dat ervaarde Annet wel als een persoonlijke aanval. Hieke en Annet praten erover en de rest vindt het wel best. Ze lachen en roepen er allemaal doorheen.

Robin vraagt BB om het bier. Dan wordt Koos naar de DBK geroepen.

Reclame...

Thnx Cartman!

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 26-10-2000 00:43]

pi_417829
Koos komt terug met de boodschap van BB. De sfeer in het huis is te slecht om alcohol te drinken. Hij wil iets zeggen over wijsheid in de fles, drank in de ... Het duurt ff maar dan weten ze wattie bedoelt.

Ze moeten zelf proberen de sfeer te verbeteren en daar is alcohol niet geschikt voor. Ed gaat er tegenin:'Ben ik nou gek of hoe zit dat..'

Koos hapt lekker en blijft het uitleggen. BB zegt geen alcohol omdat de sfeer er niet naar is. Ed blijft mopperen.

Iedereen wordt tot stilte gemaand en Koos legt het de hele groep nog eens uit. Hij zegt dat hij wel graag zou willen dat de sfeer beter wordt want hier schieten ze nix mee op.

Dees vraagt wat er mis is met de sfeer. Is het omdat Ed ff een uitbarsting had? Dat heeft toch nix met de sfeer te maken? Koos denkt dat het wel met Ed te maken heeft.

Wow, dit spelletje gaat maar door. Ed gaat nu beginnen tegen Ferdi en Georgie. Iedereen verzekert Ed dat het niet aan hem ligt, de sfeer is prima. Dan zegt Ed dat het niet netjes is dat ze niet naar Koos luisteren.

De hele groep wil het gezellig houden en lult wat met Ed mee. De sfeer is ook goed zegt iedereen. Kim doet ook haar mond open tegen Ed. Ed wil uitspreken. Bi valt over de opmerking van Ed dat ze niet geinteresseerd waren in Koos zijn verhaal. Ferdi is er wel klaar mee.

Koos hoopt dat zijn boodschap goed over is gekomen. Georgie zegt dat alcohol de gevoelens kan versterken. BB kan niet zien of Ed eroverheen is of niet. Strax laait dat gevoel van Ed weer op. Koos zegt dat BB dat wel kan zien, anders zat Ed niet in BB.

Ed heeft het over maar gaan slapen. De rest ook. Ed:'En ik zal natuurlijk wel lekker kunnen slapen nu...'

Ze gaan over andere dingen kletsen nu. De kado's worden bekeken. Dees zegt dat het niet meezit. Ed zegt dat hij net nog tegen Koos had gezegd dat hij nooit de groep zou willen benadelen. En nu hebben ze dit zo gedraaid dat het Ed zijn schuld lijkt. Robin zegt dat ze het niet zo zien.

Ed gaat nog ff door. Bianca hapt ook weer. Hier moet je je aan de regels houde. Ed:'Hoe doe je dat buiten dan' Hier is het anders vindt ze. Ed vindt dat je overal op moet komen voor rechtvaardigheid. Ze hapt lekker, Ed gaat dus door. Koos hapt ook. De hele groep luistert aandachtig naar Ed. Ed krijgt van Koos gelijk. Robin gaat ertegenin. Dan zegt Ed dat het niet om het gelijk gaat.

Hij laat Bi zeggen dat ze buiten onmiddelijk tegen onrechtvaardigheid in opstand komt. Hier is het anders een spel.

Ed zegt van niet. Idereen zit te kijken, 500.000 man elke dag. De rest heeft het weer over de regels. Je kent ze voor je erin gaat.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 26-10-2000 01:20]

pi_417846
Ben ff een kwartiertje weggeweest

Ze zijn nog steeds bezig over de sfeer. Ed vertelt weer hoe hij het ziet. Iedereen zegt dat ze naar elkaar luisteren. Ed eet een appeltje ondertussen.

De sfeer is nog minder gezellig dan zonet.

*Qt wordt er een beetje moe van

pi_417860
Er zijn mensen die naar bed gaan. Dat zeggen ze tenminste. Er wordt weer gelachen. Het gaat over het bouwpakket van Robin, rode en witte bodypaint is er ook aangeschaft.

Ferdi gaat naar bed. En Ed begint over de protesten tegen kruisraketten. Dan staan ze er en daarom verwacht Ed nu ook dat ze opkomen voor rechtvaardigheid. Koos gaat in op de kruisraketten terwijl Ed het natuurlijk wil betrekken op de situatie in het huis.

Bianca gaat een broodje eten. Dees gaat naar bed. Ze wil haar lingerie wel laten zien, maar dan wel in de slaapkamer. Het is tegen Robin, maar hij blijft zitten.

Georgie gaat ook een broodje maken. Robin vraagt of Ed wel verder kan morgen als hij er niet uit moet. Ed denkt van wel en zelf opstappen vindt hij laf. Niet voor een ander maar voor zichzelf. Iedereen heeft zijn redenen, maar in het geval van Ed wil hij niet opstappen. Dat gevoel heeft hij niet, eerder het tegenovergestelde.

O, ok zegt Robin. Dat wilde hij ff weten. Robin zou blijven zitten al had hij met iedereen ruzie. Hij zit hier individueel. Koos denkt dat je dan wel sterk moet zijn, hij zou het niet volhouden. Robin heeft voor BB gezegd dat het nooit zwaarder kan zijn dan wielrennen en dat is het ook niet. Alleen langer denkt Koos. Nou ja, mentaal is ook heel belangrijk met wielrennen.

Ed begint over Annet die kennelijk haar sjekmuntjes belangrijker vond dan dit. Hij klinkt erg verontwaardigd.

Robin vond het ook lekker belangrijk maar ja.. Ze wilde het ff zeggen en Hieke voelt zich dan weer benadeeld omdat ze ook een roker is.

Ed begint over zeesterretjes. Of Robin dat net snapte. Nee zegt hij, maar ik bedoelde precies hetzelfde met mijn voorbeeld. Dat was vast toen ik weg was Het eindigt met iets over een beter milieu begint bij jezelf. En Robin begrijpt Ed. Hij kon buiten helemaal met hem meegaan, maar hier niet.

Koos wil er toch verder over door oh-en. Ed valt in herhaling. Koos denkt dat het te maken heeft met autoriteit. Daar kan Ed niet tegen dat ze hem als een kleine jongen behandelen. Ed ziet dat anders, hij is juist de sterkste en valt dan in herhaling.

Wat me opvalt is dat Ed steeds voorbeelden geeft als: 'Ik heb gezegd dat ik dit perse niet wil en de volgende dag doet BB precies dat... En dan ziet mijn zoontje dat op tv, dat ik het niet wil en dan moet ik het toch doen...'

Hij legt weer uit aan Koos hoe hij zo boos werd. En Koos snapt het nu ook.

Ed is bezig totale verwarring te creëren. Koos zegt dat het dit soort verhitte discussies zijn waardoor zijn familie zo'n weerstand heeft tegen BB. Wel mensen in een huis zetten, de formule is goed. Maar niet uitzenden.

Ed krijgt ondertussen een broodje.

Reclame...

pi_417891
Georgie komt geloof ik met de afrekening van BB. Krat bier, staat ie er wel op? Veel slipjes en bh's en halters.

Koos zegt dat BB kan bepalen of het feest doorgaat. Ed gaat door, stookt verder dat Koos zo mooi zijn bier mist.

Koos vertelt dat hij nou eenmaal trouw is aan het gezag. Hij loopt wel mee in de kerndinges... maarre hij zou als het erop aankomt zich niet vastketenen aan een ehhh... En jij wel toch Ed? Die kletst er lekker overheen.

We gaan naar Georgie en Annet in de keuken. Het gaat over het geven van je mening. Het maakt toch niet uit wat zijn mening is. Je kan beter luisteren. Niet steeds je mening geven. Het gaat over BB. G:'Ze zeggen niet wat je moet doen Annet. Ze geven je advies hoe je het aan kan pakken.'

Terug naar Koos. Over mensen die vinden dat Nederland vol is. In dat soort discussies heeft Koos vaak als enige een andere mening, maar hij blijft trouw aan het gezag. Koos vertelt dat hij voor Rex opkwam. Maar je kwam niet in verzet zegt Ed.

Ed zegt:'Ik heb het gezien, dat zeg ik gewoon. Ik zeg alles gewoon. Ik heb gezien hoe jullie in die DBK zaten. Het was niet eerlijk, schandalig. Ze manipuleren jullie gewoon'

Koos vindt het wel goed hoe Ed opkomt voor rechtvaardigheid. Hij (Koos) laat zich gebruiken.

Ed zegt dat je van Koos ook niet kan verwachten dat hij zo denkt omdat hij het niet heeft meegemaakt zoals Ed. Ed is in Manilla geweest (Komt terug op een verhaal over zielige kindertjes dat hij eerder vertelde. Heb ik niet opgeschreven, klonk als BS), dan weet je wat onrecht is.

Koos zegt dat Ed een teer punt raakt. Rechtvaardigheid is diep geworteld bij hem. Hij denkt niet dat je dat meegemaakt hoeft te hebben. Potverdomme! He, dat klinkt wel weer onaardig, zo bedoelt hij het niet.

Annet onderbreekt ze. Heeft in een boek een quote gevonden over onrechtvaardigheid. Ze gaat het voorlezen. Ed neemt het boek over van haar, wil het stukje nog eens lezen. In 96 schreef de auteur _Emotionele inteligentie_ (?)

Robin en Koos zitten op de bank bij Ed. Het lijkt stil te worden en dan begint Ed weer. Wat vinden zij als de stem zegt dat Ed eruit moet. Koos vraagt of hij morgen bedoelt. Of daarvoor zegt Ed. Koos zou rustig blijven. Koos en Robin vinden de vraag te moeilijk. Robin kan er niet in meegaan. Koos zijn advies is gewoon doorgaan. Niet zoals vanavond want dan blaas je jezelf op.

Ed vindt dat hij nu heel rustig is van binnen. Koos zegt dat het wel heel zwaar wordt als Ed steeds voor dit soort avonden zorgt.

Kim gaat naar bed.

Koos komt er ook niet uit. Dan moet ik het zelf bedenken. Ja zegt Koos, anders heb ik het strax gedaan. Je bent wijs genoeg om zelf je mening te bepalen. Maar als Koos een advies mocht geven, zou het zijn dat Ed rustig moet blijven. Maar dat is omdat Koos zo is.

Reclame...

Hieke ruimt wat op. Iemand loopt naar de damesslaapkamer en Robin zegt welterusten tegen diegene.

Koos zijn raad: wees wijs en blijf kalm. Dat is tegenstrijdig zegt Ed. Hij probeert Robin ook weer bij het gesprek te betrekken.

Robin wil dat Annet zo komt showen.

Ed gaat gewoon door... Pffff

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 26-10-2000 04:19]

donderdag 26 oktober 2000 @ 02:21:11 #10
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_417894
Ed, Robin en Koos in de huiskamer.

E. vraagt aan Koos, dat wanneer hij Ed zou zijn hij morgenavond moet doen als hij eruit gaat.
K. en R. begrijpen E. niet goed.
K. : ik kan geen antwoord geven.
K. : als ik iets moet zeggen ; wees wijs en kalm.
E. : ik zal heel kalm zijn, maar me niet koest houden.
R. : dat staat tegenover elkaar.
E. : o.k. ; ik zal heel kalm zijn.
R. : je kunt niet zien wat er in de DK gebeurd.
E. : bij mij thuis kunnnen ze met 4 camera's ons zien. Kennen jullie dat niet ? Is heel goedkoop !
E. : mijn vrouw zal denken, wat is er gebeurd in die DK ?
E. : ik zal me niet koest houden.
R. : koest is kalm.
E. : ik zal me niet koest houden !

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_417899
Over internet en de decoder. Robin zegt dat loopt 30 minuten achter, kunnen ze er geen dingen uitknippen? Koos vraagt of er ook geluid is bij de streams.

Ed zei net dat zijn familie hem zo niet zo herkennen. Denken: 'Wat is er met die gast?'

Weer over wijs en koest houden. Gaat samen volgens Koos. Koest klinkt wel negatief. Robin:'Als muil houden..' Ja zegt Koos. Ed zegt dat hij erop terug moet komen, wijs en kalm is goed.

Robin haalt Annet om te showen. Georgie zit ook op de bank. De camera's laten Annet vanaf de rug zien. De heren vinden het mooi.

Iemand heeft jeukpoeder om Annet te pakken. Ze gaan het niet doen.

Ed gaat Georgie vertellen over het advies van Koos. Georgie gaat naar de slaapkamer. Koos gaat naar de badkamer. Annet showt nog iets een babydoll. Ze heeft mooie benen zeggen ze.

Als ze de kamer uit loopt, zegt Ed tegen Robin dat ze er echt geen benul heeft dat het op tv komt. Mooi toch vindt Robin.

R vraagt Ed of het koekjesincident met Leo en Miranda ook is uitgezonden. Wij schakelen door naar de herenslaapkamer. Daar showt Annet haar babydoll.

Ed en Robin hebben het over vrouwen in lingerie en badkleding. Ondertussen zien we Annet in de badkamer.

Koos is weer in de woonkamer gaan zitten. Geen geluid

Annet loopt langs. Ze houdt de babydoll aan. Bedankt Robin ervoor, mooi kado.

Ondertussen kletsen Ed en Koos. Annet gaat naar bed. Robin doet een dansje met een emmertje oid op zijn hoofd.

Ed en Koos zijn alweer stil. Ed staat op en gaat naar bed zegt ie. Koos gaat ook naar bed. Robin zit op de bank. Waarschijnlijk bezig met zijn bouwpakket. Hij fluit erbij.

Dan:'Hokuspokus pilatuspas ik wou dat ik thuis was..' Diepe zucht.

Ed komt weer bij Robin zitten en fluistert tegen hem. Kan ik niet verstaan. Robin geeft hem gelijk en Ed valt stil.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 26-10-2000 02:34]

pi_417906
Ed zegt tegen Robin dat hij dit soort dingen vaker heeft. Robin vraagt of hij het opzoekt. Ed lult wat in de ruimte.

Robin heeft het over de hometrainer. Toen baalde hij wel. Ik weet niet over welk incident hij het heeft.

Koren op de molen van Ed. Hij gaat weer vertellen hoe hij zo kwaad is geworden. Over het regelboek en het contract. Dat hij kwaad wordt over die onrechtvaardigheid.

Robin probeert echt vragen te stellen aan Ed. Over hoe de familie van Ed het ziet. Misschien wel net zoals Robin erover denkt. Als Ed zelf al zegt dat ze hem zo niet kennen..

Ed legt weer uit waarom hij kwaad is op BB. Iets over solidariteit met elkaar.

Sorry, maar ik heb hier ff geen zin meer in...

pi_417916
Robin zegt dat hij wel hoopt dat Ed zich morgen beter voelt. Want sommige mensen kunnen er niet tegen en gaan dan weg, aan de tafel zitten. Robin vindt het zelf wel grappig. Je ziet wel dat er mensen zijn zoals Kim die hier niet aan mee wil/durft te doen. Bianca precies hetzelfde. En zoals jij dan... Bianca is gewoon heel fel.. Ik hoop gewoon dat het morgen een beetje over is. Ik sta hier ook maar als individu hoor..

Ed zegt iets. Ed z'n batterijen zijn denk ik leeg.

Robin zegt dat je nix bereikt bij de groep als geheel. Ze ontrekken zich er gewoon aan. Als Ed zich zo voelt moet ie maar naar Robin komen ofzo

Ed: (...) Desiree... (...)

Robin vraagt of Ed niet in de politiek wil om al het onrecht te bestrijden. Ed wil niet.

Ed gaat over op Hieke. Ik kan hem niet meer verstaan. Iets over dat ze heeft gezegd er nooit vrijwillig uit te gaan. Hij zegt dan dat hij blij is dat Robin er nog zit, dat hij zijn hart ff kon luchten.

Robin zegt dat Ed wel iets meer levenservaring heeft dan hij. Dat zal er ook wel bij meespelen.

Robin gaat richting bed. Zegt dat ie helemaal blij is met zijn bouwpakket. Ed blijft alleen achter in de woonkamer. Hij gaat op de bank liggen.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 26-10-2000 02:57]

pi_417920
Robin ruimt op in de keuken. Ed roept hem:'Ik moet je toch nog iets zeggen'

Robin komt erbij zitten. Ed zegt dat hij denkt dattie niet gaat als hij morgen eruit wordt gestemd.

Het blijft ff stil. Misschien mis ik een zin van Ed. Robin zegt ok en gaat dan naar bed.

Ed zegt tegen zichzelf:'Ed waar ben je toch mee bezig?'

Het is ff stil. Dan ontvangt Ed weer een berichtje en zegt: 'Ik ook van jou..'

pi_417928
Ed heeft even met een boek op schoot gezeten. Toen stond hij op en ging aan tafel zitten schrijven.

03.15 uur Ed gaat naar Cindy. Praat lieve woordjes tegen haar. 'Wil je niet aleen zijn lieverd? Ga maar lekker je hok in...' Dan gaat hij naar binnen en Cindy loopt hem achterna en blijft wat voor de deur drentelen.

Ed gaat naar de badkamer. Moet naar het toilet. Loopt dan naar de keukentafel. Hij zegt iets maar het geluid gaat pas halverwege mee vanuit de badkamer. Hij zegt: '(..) wel te nomineren, dat is heel belangrijk!'

Dan gaat hij zijn tanden poetsen. En verder naar de slaapkamer. Hij zegt slaap lekker tegen Robin. Die zegt hetzelfde.

Het beeld staat 2x op Ferdi en Dees. Je hoort het geritsel van lakens en het wordt stil...

pi_417934
Ed is alweer een tijdje op. Hij zit te lezen aan de keukentafel en schrijft af en toe iets. Hij heeft zijn bril op een z'n dekbed mee.

Om 4 uur komt Georgie eraan. Hij vraagt of Ed niet kan slapen. Die zegt dat hij het geprobeerd heeft en nu wacht tot hij in slaap valt. Georgie kent dat wel.

Georgie schenkt iets te drinken in en geeft Ed ook een glas. Lijkt melk te zijn.

Georgie gaat naar het toilet. Loopt dan (zonder verder iets te zeggen) langs de lezende Ed terug naar bed.

pi_417935
Dan komt Kim langs in een zwart gevalletje. Ook op weg naar het toilet. 'Ben je niet moe' vraagt ze aan Ed. Hij zegt dattie een beetje moe is. Kim loopt door. Zegt ff later welterusten op de terugweg en Ed leest verder.
  donderdag 26 oktober 2000 @ 04:07:35 #18
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_417936
4:00 - 4:10 uur
Ed zit aan de keukentafel. Daarnet zat hij iets op te schrijven, maar inmiddels leest hij wat. Georgie heeft even wat water gedronken en praat kort nog ff met Ed. Ed zegt dat hij zit te wchten tot hij in slaap valt (of krijgt).

Georgie is inmiddels weer naar bed toe.
Kim gaat even naar de badkamer toe, terwijl ze doorloopt zegt ze "hé" ofzoiets tegen Ed.
Als ze teug komt wenst ze hem welterusten en Ed doet hetzelfde.

Ed blijft lezen aan de keukentafel...

4:20 uur
Ed leest nog steeds en schrijf af en toe wat...

4:30
Ed staat op en loopt naar de vitrinekast naast de tuindeur. Hij rommelt wat in de lade ofzo. Hierna gaat hij weer aan de keukentafel zitten en schijft wat op. Buiten is de haan aan het kraaien

Ed slaat het boek dicht, legt het aan eht hoofdeind van de tafel en loopt richting badkamer.
Ik denk dat hij op het toilet zit, want op de stream in de bk is niets te zien. (Ja dus)

Hij pakt in de keuken zijn dekbedje en verdwijnt in de slaapkamer.
We krijgen te zien hoe lief Dees en ferdi in bed liggen en horen Ed zijn bed kraken. Op de andere stream hebben we uitzicht op het hok van Cindy. In de tuin is geen beweging. De haan is inmiddels gestopt met kraaien...

[Dit bericht is gewijzigd door Niques op 26-10-2000 04:30]

*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
pi_417937
Moge Niques

Ed is opgestaan, rommelde wat ter hoogte van de pingpongtafel. Schrijft dan een briefje en lijkt dat klaar te leggen op tafel.

Buiten kraait de haan als een dolle.

Ed gaat naar het toilet, pakt dan zijn dekbed en loopt naar de slaapkamer. We zien Dees en Ferdi. Zo te horen gaat Ed liggen.

Stream 2 op het geitenhok.

donderdag 26 oktober 2000 @ 05:07:48 #20
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_417944
5:08
Robin mompelt wat in zijn slaap:
"Gwa... die daar... hoer". Meer kon ik er niet uithalen. Hij woelt nog wat en het lijkt weer stil te blijven.

Nog steeds staan de streams op de vredig slapende Desiree en Ferdi.

[Dit bericht is gewijzigd door Niques op 26-10-2000 05:08]

*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
  donderdag 26 oktober 2000 @ 08:43:38 #21
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_417977
8.30
Bianca is wakker en wast zich zelf in de badkamer

8.37
Bianca plakt nog even haar ei goed van in de hobbykamer
8.38
Ed is wakker en loopt toevallig op Bianca in terwijl ze zich net omstaat te kleden, kijkt even en draait zich snel weer om zonder dat ze het merkt
8.40
Bianca staat haar tanden te poetsen terwijl Ed zich in de gang aankleed

Stel geen vragen waarvan je het antwoord niet wil weten<BR>
  donderdag 26 oktober 2000 @ 08:59:04 #22
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_417978
8.30
Bianca is wakker en wast zich zelf in de badkamer

8.37
Bianca plakt nog even haar ei goed van in de hobbykamer
8.38
Ed is wakker en loopt toevallig op Bianca in terwijl ze zich net omstaat te kleden, kijkt even en draait zich snel weer om zonder dat ze het merkt
8.40
Bianca staat haar tanden te poetsen terwijl Ed zich in de gang aankleed

Bianca: Goedemorgen Ed

Ed: Goedemorgen

Ed: Zal ik even de kippen er uit laten
Bianca: Ach doe ik zo nog wel even joh
Ed gaat naar buiten en bianca volgt hem
Ed: Goedemorgen jongens
Bianca: Goedmorgen

Bianca: Goedemorgen Cindy
Ed: Goedemorgen jongens Bianca laat jullie er zo uit

Bianca terwijl ze de kippen los laat: Goedemorgen dames en één heer
Ed steekt de oven onder tussen aan

[Reclame]

Stel geen vragen waarvan je het antwoord niet wil weten<BR>
  donderdag 26 oktober 2000 @ 11:23:10 #23
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_418169
Ed en Fewdi in de tuin aan het ei-zitten.
Bianca sport in hun omgeving.

E. : die Annet... Komt even langs, praten , shaggie roken. Verder niets. Prachtmens verder hoor. Er komt niets uit verder.
B. : zei is erg nerveus de laatste week.
B. : jij wil toch ook graag blijven !

B. : Darius was ook speciaal.
E. : kom op !
E. belicht hem negatief.

E. : met A. en ook met Koos ben ik zo uitgepraat. Daaron heb ik ze genomineerd.
Met jullie en het programma ben ik nog niet klaar.
B. : gisteren sloeg je totaal de plank mis !
B. : je bent een boeiende man.
E. : je spreekt je tegen.
B. : mensen die boeiend zijn worden eerder genomineerd.
E. : ik zie dat van boven he... Ik ben nog niet klaar. Met G. Buiten het huis worden we maten. Hier in huis kan ik niet zo met hem praten. R. is ook een maatje. Life is bitter, life is sweet.
E. : ik vind, als je intrigeert mag je best wel stil zijn.
E. : Kim en H. houden stijf hun bek dicht, dus dat komt nog ! Daar ben ik nog niet klaar mee.

donderdag 26 oktober 2000 @ 11:29:03 #24
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_418190
B. : ik heb dat ook gehad die oneerlijkheid. Dat met die douchemuntjes en dat hout. Dan praat je erover maar het schiet niet op, en leg je je erbij neer.
E. : dat is anders als je als nieuwe genomineerd wordt.
E. : ik heb je reaktie gezien (van B.) toen je genomineerd was en, dat gesprek met Rex en M. in de DK. Zo oneerlijk.

Hieke komt erbij zitten.

E. : hoe zouden Rex en M. nu reageren ?
E. : Rex, for you !!

Reclame

[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 26-10-2000 12:13]

donderdag 26 oktober 2000 @ 11:57:17 #25
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_418278
E. : toen John Lennon en Yoko Ono een week in het Hilton in bed bleven voor de vrede. Het gaat om de daad.

F. : je wist van de spelregels toen je hierin ging.
F. : BB is niet degene die jou nomineerd, dat doet het publiek.
E. : met G. ook. Hij zei, ik vind je een wereldpik maar nomineer je wel. Is dat eerlijk ?
E. : met een marathon ook ; 1 kan er winnen.
E. : alle spelregels vind ik gaaf hier. Dat met die geit. Een beetje pesten...
F. onderbreekt zijn betoog.
E. : ik heb alweer genoten van deze ochtend moet ik zeggen.
F. : laten we eerlijk zijn. Als je nieuw bent zijn je kansen nihil.
B. : laten we het omdraaien. Net als Mona. Jij komt eraan... Nieuwe bewoner. 5 weken zitten we er al in. Kim ook, die heeft een dip gehad. Jij hebt hetzelfde recht. Als je dat bekijkt ; de eerlijkheid wordt dan rechtgetrokken. Het gevoel.
E. : je kan ook denken, het is gaaf. Iets nieuws.
F. : als ze jou echt gelijk willen behandelen, dan hadden ze je er gelijk in moeten zetten. Wij hebben ons al geprofileerd tegenover het publiek.
E. : het is een veel grotere uitdaging als je later komt.
E. : je voelt het als onrechtvaardig, maar is eerlijk. De laatste heeft zo'n handicap, dat wanneer hij wint het eerlijk is.
F. : ik zit er veel langer in, en als jij zou winnen is het ook niet eerlijk. Moet jij bevoordeeld worden ?
E. : ik ben geen spelleider.
H. : als je hier vanaf het begin had gezeten, had je dan ook zo gedaan ?
E. : ik heb het gezien op t.v. met Rex en M.
B. : jij hebt niet alles gezien wat er aan vooraf ging !
E. : het moet veranderen. Mijn zoontje die zit te kijken... Leg je je daarbij neer ?
E. : ik kwam uit die kamer en had die kracht... John Lennon, Martin Luther King.
B. : jij staat niet open voor jezelf, en nu zit je af te geven. Je voelt je zo aangevallen ! Je zei dat je BB eerder fantastisch vond, dat heb je zelf gezegd.
E. : omdat het zo'n gaaf programma is wil ik het goed hebben !
H. : dat is niet aan jou !
E. : er zitten misschien wel 500.000 mensen te kijken en m'n zoontje. Dan vragen ze me later op straat over de onrechtvaardigheid.
E. : ik stond te pingpongen met R. en met jou een fijne dag gehad...
E. : als ik Rex was geweest... Ik heb jullie ook zien slikken. Ik kreeg een niet fijn gevoel erover. Nu blijkt waarom ik hier zit.
F. : waarom dit nu pas boven water ?
H. : ik maak er niet zo'n heisa over ! Als ik er niet achter sta, doe ik er niet aan mee. Jij denkt nu de wereld te veranderen ?
F. : ik had dit gezegd als het 24 u. per dag was uitgezonden. Nu weet je niet wat er uitgezonden wordt ?
E. : mijn gevoel en verstand moet door 1 deur, en mijn zoontje heeft dit gezien !
(lijkt Darius wel... : red.)

[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 26-10-2000 12:19]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')