quote:
quote:
Wajooo dezen boys kennen mij, props aan jullie allenquote:Op zondag 14 september 2014 13:57 schreef Der_Mann het volgende:
beverton, hope dat spongegay straks niet in dese topiek komt
dat zou je zondag helemaal verpeste
Bedankt voor de morele support. Ik zal er op letten.quote:Op zondag 14 september 2014 14:02 schreef VarkensHart het volgende:
Steek eens wat moeite in je topics joh mongool
Ja.quote:Op zondag 14 september 2014 19:30 schreef wickedmen het volgende:
Wie is Fylax? Is dat de kloon van Deadprez ofzo?
Je bent er gauw bij.quote:
Ja.quote:
Soms denk ik dat er een sweatshop vol met linkse mensen jouw account runnen.quote:
Wat doe je mijn hart....quote:
quote:Op zondag 14 september 2014 20:11 schreef Spongeboss het volgende:
Soms denk ik dat er een sweatshop vol met linkse mensen jouw account runnen.
Mag je op zondag eigenlijk posten op FOK! van den Heere der Heerscharen?quote:Op zondag 14 september 2014 15:11 schreef Syntos het volgende:
Ze zouden iedere zondag je postrechten in moeten nemen.
Van mij wel.quote:Op zondag 14 september 2014 20:30 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Mag je op zondag eigenlijk posten op FOK! van den Heere der Heerscharen?
Wat heb jij gedaan dat je iemand mag nomineren??quote:Op zondag 14 september 2014 20:19 schreef madeliefff het volgende:
hierbij nomineer ik je om 5 dagen lang elke dag een topic te openen anders moet je iemand een fokabbo kado doen hihihi
ik ben geborenquote:Op zondag 14 september 2014 20:32 schreef eend112 het volgende:
[..]
Wat heb jij gedaan dat je iemand mag nomineren??
Bent U de Here der Heerscharen?quote:
vind jij dat ik niemand mag nomineren?quote:Op zondag 14 september 2014 20:32 schreef eend112 het volgende:
[..]
Wat heb jij gedaan dat je iemand mag nomineren??
quote:
Jawel, maar ik dacht misschien dat jij ook wel was genomineerdquote:Op zondag 14 september 2014 20:33 schreef madeliefff het volgende:
[..]
vind jij dat ik niemand mag nomineren?
nee maar nomineren is helemaal hipquote:Op zondag 14 september 2014 20:34 schreef eend112 het volgende:
[..]
Jawel, maar ik dacht misschien dat jij ook wel was genomineerd
Dit wordt de nieuwe hype danquote:Op zondag 14 september 2014 20:36 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee maar nomineren is helemaal hip. eerst ice bucket en toen 5 dagen lang selfies op FB en toen ....??? en toen dacht ik wij kunnen natuurlijk niet achter blijven
hmm van wat precies van hoe ik ter wereld ben gekomen of dat ik hier uberhaupt ben? :pquote:Op zondag 14 september 2014 20:38 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Bewijs het maar, ik geloof er niets van.
Beiden, maar vooral het laatste.quote:Op zondag 14 september 2014 20:39 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hmm van wat precies van hoe ik ter wereld ben gekomen of dat ik hier uberhaupt ben? :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |