quote:
Er is er nog eenquote:
Krimpenquote:Op zondag 14 september 2014 14:31 schreef Fapsalon het volgende:
waddup oostgaarde, waddup scolla![]()
gr gr krimpen de gekste
Deze boyy weet.quote:
Niets mis mee. Lekker tipsy naar de clubzquote:Op zondag 14 september 2014 13:58 schreef zovty het volgende:
Tipsy.
Echte mannen gaan van broodnuchter naar straal-bloed-kotsen-in-een-ME-busje-bezopen, er zit niks tussen en al helemaal geen wijventoestanden als tipsy.
kom fittie dan ik breng 10 marrokanen allemaal snelle jonges met zieke scootersquote:Op zondag 14 september 2014 15:06 schreef richolio het volgende:
[..]
KrimpenHoe dan ook beter dan Nieuwekerk. Wat een gat.
Waddup Krimpoeequote:Op zondag 14 september 2014 14:31 schreef Fapsalon het volgende:
waddup oostgaarde, waddup scolla![]()
gr gr krimpen de gekste
Jaa, alleen Melanie ben ik nu aan het playen hihiiquote:Op zondag 14 september 2014 15:08 schreef Pharkus het volgende:
Dus beide zusjes zijn weer vrijgezel?
Is in scene gezet. Feyenoord al ruim 100 jaar Nederlands kampioen sfeer maken.quote:Op zondag 14 september 2014 15:09 schreef Dven het volgende:
Haha, en Feyenoord verliest met 1-2 van Willem II
Lekker voor je.
Klopt, chemopatient Cuenca is aanwezigquote:
Klopt, Cuenca is aanwezigquote:Op zondag 14 september 2014 15:12 schreef chroestjov het volgende:
Dit topic heeft veel weg van een tumor.
Niet grappig om daar grappen over te maken.quote:Op zondag 14 september 2014 15:18 schreef beverton het volgende:
[..]
Waddup Krimpoee
[..]
Jaa, alleen Melanie ben ik nu aan het playen hihii
[..]
Is in scene gezet. Feyenoord al ruim 100 jaar Nederlands kampioen sfeer maken.
[..]
Klopt, chemopatient Cuenca is aanwezig
[..]
Klopt, Cuenca is aanwezig
Zegt ha-ha-ha-hipocritiet Cuencaquote:Op zondag 14 september 2014 15:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Niet grappig om daar grappen over te maken.![]()
Leer eens wat respect te tonen voor mensen die daarmee te maken hebben i.p.v dit soort onzintopics aan te maken.![]()
![]()
quote:Op zondag 14 september 2014 15:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Niet grappig om daar grappen over te maken.![]()
Leer eens wat respect te tonen voor mensen die daarmee te maken hebben i.p.v dit soort onzintopics aan te maken.![]()
![]()
Stuur maar naar mij, dan doe ik het welquote:Op zondag 14 september 2014 15:25 schreef richolio het volgende:
[..]Het is dat ik geen DM's openbaar mag maken.
Het is een kwestie van tijd wanneer je vriendin terugkomt. Ze gaat je 30cm+ FOK!'ers penis ook missen, let maar op.quote:
Volgende keer beterquote:Op zondag 14 september 2014 12:35 schreef beverton het volgende:
[..]
Ik heb het tenminste geprobeerd. Ik bezit nog niet jouw hosselskills, Haas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |