Je bent daar inderdaad vrij in maar het zegt wel wat over je vind ik. Het komt over alsof je heel gefrustreerd bent en vol afgunst zit enzo.quote:Op zondag 14 september 2014 12:42 schreef beverton het volgende:
[..]
Niets mis mee, iedereen is daar geheel vrij in. Anderen zeggen Feyenooit
. Dat klinkt ook behoorlijk triest.
Je bent geheel vrij om een eigen mening te hebben. Zelf vind ik termen als Feyenooit, Ajakkes, PisVee vrij onschuldig en clubrivaliteit kan mooi zijn. In ieder geval stukken beter dan termen als ''Kanker jood/kakkerlak/boer etc.quote:Op zondag 14 september 2014 12:44 schreef 75020 het volgende:
[..]
Je bent daar inderdaad vrij in maar het zegt wel wat over je vind ik. Het komt over alsof je heel gefrustreerd bent en vol afgunst zit enzo.
zonder hoofdletterquote:Op zondag 14 september 2014 12:42 schreef beverton het volgende:
[..]
Niets mis mee, iedereen is daar geheel vrij in. Anderen zeggen Feyenooit
. Dat klinkt ook behoorlijk triest.
dat wordt beter bekeken dan een wk voetbal? Geloof ik geen zak vanquote:Op zondag 14 september 2014 12:44 schreef remi1986 het volgende:
[..]
fans van de winnaars van het meest bekeken sportevenement ter wereld ... de Superbowl
Amerikanen zijn dik zat, dat ze voor 10 tellen natuurlijk.quote:Op zondag 14 september 2014 12:48 schreef HighVolume het volgende:
[..]
dat wordt beter bekeken dan een wk voetbal? Geloof ik geen zak van
Ik gebruik geen van allen. Alleen vind ik kankerjood nou niet echt in het rijtje boer of kakkerlak passen. Jij wel?quote:Op zondag 14 september 2014 12:45 schreef beverton het volgende:
[..]
Je bent geheel vrij om een eigen mening te hebben. Zelf vind ik termen als Feyenooit, Ajakkes, PisVee vrij onschuldig en clubrivaliteit kan mooi zijn. In ieder geval stukken beter dan termen als ''Kanker jood/kakkerlak/boer etc.
Er staat niet voor niets een scheidingsteken tussen. Dus: kankerjood/kanker kakkerlak/kankerboer etc.quote:Op zondag 14 september 2014 12:56 schreef 75020 het volgende:
[..]
Ik gebruik geen van allen. Alleen vind ik kankerjood nou niet echt in het rijtje boer of kakkerlak passen. Jij wel?
ja oke WK misschien niet, maar dat is geen jaarlijkse finale van een competitie (ja ik weet het, zo zei ik het niet).quote:Op zondag 14 september 2014 12:48 schreef HighVolume het volgende:
[..]
dat wordt beter bekeken dan een wk voetbal? Geloof ik geen zak van
Een tweede fanquote:Op zondag 14 september 2014 12:05 schreef beverton het volgende:
Hoewel ik voornamelijk voor RKC ben (pracht club en mooie aanhang)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |