abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144505348

Vannacht is het weer zover een bokswedstrijd, waar je vroeger opstond voor zwaargewichten Clay, Frasier, Foreman, Holyfield, Bowe, Tyson, Lewis blijven mensen nu op bed liggen voor Mayweather een 66,6kg zware welterweight van 173cm.

Klacht: Mensen die nog boksen verkiezen boven Kickboksen en Mixed Martial Arts.
pi_144505364
Boksen enzo. :')

Gewoon voetbal. En bier. :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot slot een waarschuwing voor de scheepvaart: PAS OP!
  zondag 14 september 2014 @ 02:27:44 #3
396386 sturmpie
for night & nature
pi_144506626
terechte klacht

je kan ook buiten naar de muggen kijken.
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_144506740
quote:
14s.gif Op zondag 14 september 2014 01:09 schreef VisGeenOptie het volgende:
Boksen enzo. :')

Gewoon voetbal. En bier. :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voetbal is voor homo's enz.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  zondag 14 september 2014 @ 03:20:34 #5
396386 sturmpie
for night & nature
pi_144507192
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 02:39 schreef bas-beest het volgende:

[..]

Voetbal is voor homo's enz.
golf en hockey ook.
zeilen weet ik niet.
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_144509087
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 01:08 schreef Nober het volgende:
Klacht: Mensen die nog boksen verkiezen boven Kickboksen en Mixed Martial Arts.
Ho ff. wat heeft dat met kiezen te maken?
Ik mag graag naar alle bovengenoemde kijken.
Het zijn ieder verschillende disciplines met verschillende technieken.

Toegegeven, het is wel zo dat de ene sport effectievere technieken heeft dan de ander, maar er spelen ook andere dingen een rol.
Boksen heeft mij in ieder geval geleerd om me te verdedigen in krappe ruimtes op korte afstand van je tegenstander waar gewoonweg geen ruimte is voor zwierig beenwerk.

Er zijn trouwens nog steeds idioten die denken dat boksen kickboksen is zonder trappen, dat is echter heel anders want de technieken zijn veel uitgebreider dan de armtechnieken die bij kickboksen worden gebruikt.

Overigens als je kickboksen (Jaren 90 sport) op zijn beurt weer vergelijkt met MMA staat MMA daar op zijn beurt weer ruim boven.
pi_144514142
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 10:33 schreef Werkman het volgende:

[..]

Ho ff. wat heeft dat met kiezen te maken?
Ik mag graag naar alle bovengenoemde kijken.
Het zijn ieder verschillende disciplines met verschillende technieken.

Toegegeven, het is wel zo dat de ene sport effectievere technieken heeft dan de ander, maar er spelen ook andere dingen een rol.
Boksen heeft mij in ieder geval geleerd om me te verdedigen in krappe ruimtes op korte afstand van je tegenstander waar gewoonweg geen ruimte is voor zwierig beenwerk.

Er zijn trouwens nog steeds idioten die denken dat boksen kickboksen is zonder trappen, dat is echter heel anders want de technieken zijn veel uitgebreider dan de armtechnieken die bij kickboksen worden gebruikt.

Overigens als je kickboksen (Jaren 90 sport) op zijn beurt weer vergelijkt met MMA staat MMA daar op zijn beurt weer ruim boven.
Het is ook verschillend maar boksen is niet meer interessant voor mij door de opkomst van kickboksen (met Nederlands succes) en de huidige opkomst van MMA/UFC. Daarnaast snap ik niet wie er zo gek is om Mayweather 32 miljoen dollar te betalen voor één bokswedstrijd.
pi_144521702
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 14:33 schreef Nober het volgende:

[..]

Het is ook verschillend maar boksen is niet meer interessant voor mij door de opkomst van kickboksen (met Nederlands succes) en de huidige opkomst van MMA/UFC. Daarnaast snap ik niet wie er zo gek is om Mayweather 32 miljoen dollar te betalen voor één bokswedstrijd.
Ja, het trekt toch nog bepaalde leeftijdsgroepen hè ;)
Boksen is nog interessant voor de generaties die vroeger laat opbleven voor Mohammed Ali en Myke Tyson.
Kortom, hoop kijkers dus, en dat geld halen ze dan via de reclame heus wel weer terug bij de adverteerders.
Dat is altijd een kwestie van investering om meer winst te maken.
Dat krijgt ie echt niet voor niks, een schijntje vergeleken met wat er door binnenkomt.

Bovendien is het een psychologisch trucje om een éénmalig evenement zo op te kloppen met een hoop tam-tam zodat het echt iets bijzonders lijkt dat maar één keer in de zoveel tijd voorkomt.
Organiseer het iedere maand en er kijkt geen hond meer naar.

[ Bericht 5% gewijzigd door Werkman op 14-09-2014 18:50:47 ]
pi_144534419
Amir Khan _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')