abonnement Unibet Coolblue
pi_144509546
:W

Ik ben Heel Holland bakt aan het terugkijken O+
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_144509555
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 11:09 schreef Njosnavelin het volgende:
:W

Ik ben Heel Holland bakt aan het terugkijken O+
Is dat leuk? Ik heb op BBC wel es de Britse versie gekeken, maar vond daar weinig aan
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_144509622
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 11:10 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Is dat leuk? Ik heb op BBC wel es de Britse versie gekeken, maar vond daar weinig aan
Ik vind het heel leuk, hoewel ik zelf zelden bak :P
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_144509627
Oh, ik vond de Britse versie wel leuk. Beetje kneuterig, maar dat heeft zo z'n charmes. Past ook wel goed bij dat Engelse.
pi_144509665
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 11:14 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Ik vind het heel leuk, hoewel ik zelf zelden bak :P
Wat houdt je tegen? Buiten je studentenkamertje...
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_144509734
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 11:17 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Wat houdt je tegen? Buiten je studentenkamertje...
Naast de kleine keuken een combinatie van luiheid en angst om dik te worden :+
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_144509992
Dan ga je toch een keertje extra naar de fitness, of je neemt de trap.
pi_144510379
Hmja, ik zou gewoon regelmatig moeten sporten. Trap neem ik wel altijd :+
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_144511846
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 11:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Hmja, ik zou gewoon regelmatig moeten sporten. Trap neem ik wel altijd :+
Jij bent toch al dun?
pi_144512469
quote:
14s.gif Op zondag 14 september 2014 13:00 schreef Sands het volgende:

[..]

Jij bent toch al dun?
Nou gewoon normaal, maar moet er wel een beetje op letten.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_144512728
Ik ben 2, 2,5 maand geleden in een week 5 kilo kwijt geraakt... zonder dat ik iets veranderde aan mijn eetpatroon of meer ben gaan bewegen... en nu in de afgelopen week is alles weer terug gekomen :')
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_144518823
Bah bah bah...

Zo'n opgeschoten kut bontkraagje die zich niet kon legitimeren wilde me slaan voor een pakje marlboro. Bah, zit nog te trillen en is alweer een kwartier geleden...
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
  zondag 14 september 2014 @ 17:41:30 #88
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_144519788
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 17:08 schreef dyonvbaal het volgende:
Bah bah bah...

Zo'n opgeschoten kut bontkraagje die zich niet kon legitimeren wilde me slaan voor een pakje marlboro. Bah, zit nog te trillen en is alweer een kwartier geleden...
Je hebt hem even op zijn plaats gezet neem ik aan.
pi_144519818
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 17:41 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Je hebt hem even op zijn plaats gezet neem ik aan.
Als ik dat zou doen, dan had ik nog 2 anderen in mijn nek. En daar had ik geen behoefte aan. Dat vooruitzicht beangstigde mij een beetje...
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
  zondag 14 september 2014 @ 18:00:47 #90
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_144520417
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 17:42 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Als ik dat zou doen, dan had ik nog 2 anderen in mijn nek. En daar had ik geen behoefte aan. Dat vooruitzicht beangstigde mij een beetje...
wtf... schets de situatie eens dan, ik kan me er weinig bij voorstellen.
pi_144521014
Ok, een uitgebreid verhaal:

Auto komt aanrijden, 3 jongetjes zitten erin.

1 Van de 3 komt naar binnen, kijkt bij de frisdrank. Komt naar de kassa en wil een pakje marlboro. Ik vraag om id, want zo oud ziet hij er niet uit. Hij laat een id zien en dir was van oktober 96. Dus nog geen 18. Dus ik verkoop hem geen sigaretten. Daar doet hij al moeilijk om. Na wat gezeur loopt hij naar buiten en ga ik vegen.
Ik sta nou dus aan de andere kant van de kassa als jongen 2 uit de auto naar binnen komt. Ik zeg hem: Jij hoort bij hem en jij komt voor een pakje marlboro. Die ga ik je niet verkopen. Ik wil mijn baan langer houden en ook langer sigaretten blijven verkopen. Hij doet niet moeilijk en gaat weer naar de auto.
Nog voor jongen 2 bij de auto is komt jongen 1 alweer naar binnen. Heisa maken over waar ik wel niet mee bezig ben. Jongen 2 wil die KK sigaretten en niet hij en ik moest niet zo dom doen. Anders zou hij de politie erbij gaan halen. Daarna kwam het dreigement dat ik nog 3 tellen voor hij zou laten zien eat hij ging doen als ik hem niet die sigaretten ging verkopen.
Intussen kwamen er buiten 2 andere klanten aanlopen en jongen 1 ziet dit en voor dat hij naar buiten loopt maakt hij de beweging of hij uit wil gaan halen.

Jongen 1 is buiten, de andere 2 klanten staan binnen,p ik sta nog aan de grond genageld. Mompel iets. De klanten vragen wat er is, ik leg snel uit dat jongen 1 een slaande beweging maakte omdat hij geen sigaretten kreeg. De klanten kijken naar buiten. Jongen 1 in auto ziet dit laat de auto stoppen en komt naar binnen vragen of er iets was.

Nou dat was het verhaal...
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_144521136
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 13:25 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Nou gewoon normaal, maar moet er wel een beetje op letten.
Niet zo obsessief he. Geen taart eten omdat je bang bent niet op een normaal gewicht te blijven is ongezond.

Dyon, je zit toch achter een loket? Oh, daar staat je verhaal al. Wat een klootzak. :(
pi_144521572
Doen jullie alle diensten alleen?
Er zijn toch wel camerabeelden van dat joch, hè?
pi_144521627
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 18:37 schreef wyccie het volgende:
Doen jullie alle diensten alleen?
Er zijn toch wel camerabeelden van dat joch, hè?
Camerabeelden zijn er zeker ja. En nee, niet alle diensten, de nachtdiensten natuurlijk wel en daarnaast ook de zaterdag en zondag middagen
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_144521989
Had hem hem die politie erbij laten halen :')
pi_144522256
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 18:51 schreef Robby87 het volgende:
Had hem hem die politie erbij laten halen :')
Ik moedigde hem aan, maar hij heeft het niet gedaan...
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
  zondag 14 september 2014 @ 18:59:47 #97
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_144522262
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 18:18 schreef dyonvbaal het volgende:
Ok, een uitgebreid verhaal:

Auto komt aanrijden, 3 jongetjes zitten erin.

1 Van de 3 komt naar binnen, kijkt bij de frisdrank. Komt naar de kassa en wil een pakje marlboro. Ik vraag om id, want zo oud ziet hij er niet uit. Hij laat een id zien en dir was van oktober 96. Dus nog geen 18. Dus ik verkoop hem geen sigaretten. Daar doet hij al moeilijk om. Na wat gezeur loopt hij naar buiten en ga ik vegen.
Ik sta nou dus aan de andere kant van de kassa als jongen 2 uit de auto naar binnen komt. Ik zeg hem: Jij hoort bij hem en jij komt voor een pakje marlboro. Die ga ik je niet verkopen. Ik wil mijn baan langer houden en ook langer sigaretten blijven verkopen. Hij doet niet moeilijk en gaat weer naar de auto.
Nog voor jongen 2 bij de auto is komt jongen 1 alweer naar binnen. Heisa maken over waar ik wel niet mee bezig ben. Jongen 2 wil die KK sigaretten en niet hij en ik moest niet zo dom doen. Anders zou hij de politie erbij gaan halen. Daarna kwam het dreigement dat ik nog 3 tellen voor hij zou laten zien eat hij ging doen als ik hem niet die sigaretten ging verkopen.
Intussen kwamen er buiten 2 andere klanten aanlopen en jongen 1 ziet dit en voor dat hij naar buiten loopt maakt hij de beweging of hij uit wil gaan halen.

Jongen 1 is buiten, de andere 2 klanten staan binnen,p ik sta nog aan de grond genageld. Mompel iets. De klanten vragen wat er is, ik leg snel uit dat jongen 1 een slaande beweging maakte omdat hij geen sigaretten kreeg. De klanten kijken naar buiten. Jongen 1 in auto ziet dit laat de auto stoppen en komt naar binnen vragen of er iets was.

Nou dat was het verhaal...
Dit alles geschiedde bij een tankstation vermoed ik?
pi_144522272
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 18:59 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Dit alles geschiedde bij een tankstation vermoed ik?
:Y
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
  zondag 14 september 2014 @ 19:01:05 #99
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_144522303
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 19:00 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

:Y
Mijn zus werkt ook bij een tankstation. De verhalen die ik van haar altijd hoor doen me geloven dat ze de helft van de tijd een figurantenrol heeft in een misdaadfilm.e
pi_144522330
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 18:18 schreef dyonvbaal het volgende:
Ok, een uitgebreid verhaal:

Auto komt aanrijden, 3 jongetjes zitten erin.

1 Van de 3 komt naar binnen, kijkt bij de frisdrank. Komt naar de kassa en wil een pakje marlboro. Ik vraag om id, want zo oud ziet hij er niet uit. Hij laat een id zien en dir was van oktober 96. Dus nog geen 18. Dus ik verkoop hem geen sigaretten. Daar doet hij al moeilijk om. Na wat gezeur loopt hij naar buiten en ga ik vegen.
Ik sta nou dus aan de andere kant van de kassa als jongen 2 uit de auto naar binnen komt. Ik zeg hem: Jij hoort bij hem en jij komt voor een pakje marlboro. Die ga ik je niet verkopen. Ik wil mijn baan langer houden en ook langer sigaretten blijven verkopen. Hij doet niet moeilijk en gaat weer naar de auto.
Nog voor jongen 2 bij de auto is komt jongen 1 alweer naar binnen. Heisa maken over waar ik wel niet mee bezig ben. Jongen 2 wil die KK sigaretten en niet hij en ik moest niet zo dom doen. Anders zou hij de politie erbij gaan halen. Daarna kwam het dreigement dat ik nog 3 tellen voor hij zou laten zien eat hij ging doen als ik hem niet die sigaretten ging verkopen.
Intussen kwamen er buiten 2 andere klanten aanlopen en jongen 1 ziet dit en voor dat hij naar buiten loopt maakt hij de beweging of hij uit wil gaan halen.

Jongen 1 is buiten, de andere 2 klanten staan binnen,p ik sta nog aan de grond genageld. Mompel iets. De klanten vragen wat er is, ik leg snel uit dat jongen 1 een slaande beweging maakte omdat hij geen sigaretten kreeg. De klanten kijken naar buiten. Jongen 1 in auto ziet dit laat de auto stoppen en komt naar binnen vragen of er iets was.

Nou dat was het verhaal...
Bah wat naar. Gelukkig nog goed afgelopen.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')