quote:
Het ging over combobrekers en veel stemden toe met de klacht.quote:
Ze nemen hun taak wel serieus he? Op zaterdagavond presteerde iemand het net binnen 1 minuut mijn topic te verwijderen. Maar ik denk dat we daar ontzettend blij mee moeten zijnquote:Op zondag 14 september 2014 00:04 schreef PausNicolaas het volgende:
Kunnen deze mods even ophouden met al het verwijderen? Niet eens slotjes maar gewoon topics verwijderen.![]()
Ga ens wat beters doen ofzo...![]()
Heb liever een leuk en lollig KLB dan een chagrijnig en saai KLB als het nu vaak is.quote:Op zondag 14 september 2014 00:08 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Ze nemen hun taak wel serieus he? Op zaterdagavond presteerde iemand het net binnen 1 minuut mijn topic te verwijderen. Maar ik denk dat we daar ontzettend blij mee moeten zijn
Want anders ga je krijgen dat mods dagen wegzijn en er 10 000 topics zijn ofzo.
Op deze manier blijft het binnen de perken al is het soms gruwelijk irritant,
Dat duurt maar 1 dag toch? Dit duurt al sinds ik weet.quote:
Daarna had ik een serieus topic over Combobreaken. Die is gewoonweg gedeleted voor no reason.quote:Op zondag 14 september 2014 00:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
Infantiele lemmingspree deleten we ja.
Dat is anale ongesteldheid, die duurt een dag.quote:Op zondag 14 september 2014 00:16 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Dat duurt maar 1 dag toch? Dit duurt al sinds ik weet.
Je moet niet zo krampachtig en bijzonder kinderachtig de aandacht zoeken, Urbi et orbi.quote:Op zondag 14 september 2014 00:17 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Daarna had ik een serieus topic over Combobreaken. Die is gewoonweg gedeleted voor no reason.
Als het je niet bevalt, pleur dan alsjeblieft op. Scheelt ons weer aidstopics/topicaids.quote:Op zondag 14 september 2014 00:17 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Daarna had ik een serieus topic over Combobreaken. Die is gewoonweg gedeleted voor no reason.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |