abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144499471
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 22:17 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Deze man weet hoe het zit!.

[..]

what? _O-

Ik ben een keer bijna betrapt op het pakken van een pilletje, de bouncer (ben de nederlandse term kwijt), trok in ene de deur open van de wc om te kijken of er drugs werd gebruikt.

Op dat moment pakte ik net dat zakje en net dat pilletje in mijn hand, schrok ik, en liet een pil vallen in een plas met pis (iedereen piste naast de pot :') ) kon nog semi relaxed over mijn schouder kijken en zeggen van "mag ik niet meer pissen of zo?"

gelukkig niet betrapt maar wel pilletje kwijt :'), had er nog wel 2 mja :P.
Deur op slot een optie?

Ja, hij had het niet eens door, stond gewoon buiten in een hoek bij de wc's een nak te nemen, begon op te halen als een malle, douwde daarna z'n vinger in zijn neus, lepelde zijn neusvleugel leeg en stopte die in zijn smoel en liep daarna gewoon weg. Best wel smerig.

Het is wel echt vervelend hoe erg ze opletten tegenwoordig. Zodra ik ook maar een peuk wil pakken uit mijn tas sta ik gelijk op scherp. Alsof ik midden in de menigte nog drugs ga nemen, dat was vroeger.

Het controleren bij binnenkomst is daarentegen wel weer veel minder. Paar maanden terug kon ik gewoon mijn Ritalin mee naar binnen nemen, ik zei nog dat ze het wel weg mocht gooien maar ze wenste me een fijne gezellige dag. En tegenwoordig ook alleen maar in mijn zakken, niet meer bh enzo. Tas wordt ook nog nauwelijk in gekeken terwijl vroeger mijn hele pakje peuken ondersteboven werd gehaald.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2014 22:22:46 ]
  zondag 14 september 2014 @ 04:56:52 #28
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144507730
Just_Some_Random_Dude topic. _O_
Verder shuffeling. _O_
pi_144507794
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 04:56 schreef wickedmen het volgende:
Just_Some_Random_Dude topic. _O_
Verder shuffeling. _O_