Zijn die in je jonge jaren hip geweest danquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
Is de robot nog hip of die beweging dat je lasso om een dame gooit om haar naar je toe te trekken?
De lasso werkt tegenwoordig niet meerquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
Is de robot nog hip of die beweging dat je lasso om een dame gooit om haar naar je toe te trekken?
Daar stal je de blits mee.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:29 schreef john-hert het volgende:
[..]
Zijn die in je jonge jaren hip geweest dan
Het draait er meer om dat het je moet liggen denk ik (waardoor je dus de bewegingen vloeiend maakt).quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:37 schreef TwentyFourr het volgende:
Wat die rode kerel doet is toch zo lastig nog niet?
Is wel beter als je het kan, menig vrouw smelt dan voor je (waarom weet ik niet maar goed).quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:37 schreef Myrr het volgende:
Terechte klacht. Bachata is echt saai (ondanks dat ik het wel gewoon kan), ik hak veel liever want H4L MOTHAFUCKAAAAAA
Moest lachen van herkenningquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:25 schreef Just_some_random_dude het volgende:
ben ik die boy met dat drankje in de hand dat een beetje aan het fist pumpen is.
klacht #2: ik kan niet dansen
Ik ben zelf een vrouw maar ben er nooit echt van onder de indruk als jongens het kunnen, ik dans toch niet met ze (omdat relatie met een vent die ook niet echt kan dansen. Ik dans alleen met een gay uit mijn klas als we uitgaan omdat hij wel goed kan dansen). Daarnaast vind ik het ook gewoon gay als mannen zo vrouwelijk dansen. Niet dat hakken aantrekkelijk is tho, maar toch.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:42 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Het draait er meer om dat het je moet liggen denk ik (waardoor je dus de bewegingen vloeiend maakt).
Ik ben zo stijf als een hark als ik dat moet doen, kan mijn heupen echt niet zo losjes bewegen
[..]
Is wel beter als je het kan, menig vrouw smelt dan voor je (waarom weet ik niet maar goed).
Hardcore till i die!
Awwwwh, niet?.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:44 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik ben zelf een vrouw maar ben er nooit echt van onder de indruk als jongens het kunnen, ik dans toch niet met ze (omdat relatie met een vent die ook niet echt kan dansen. Ik dans alleen met een gay uit mijn klas als we uitgaan omdat hij wel goed kan dansen). Daarnaast vind ik het ook gewoon gay als mannen zo vrouwelijk dansen. Niet dat hakken aantrekkelijk is tho, maar toch.![]()
Salsa vind ik wel enigszins sexy, en kizomba, en zouk maar zouk is raar. Maargoed, die stijlen hebben ook wat meer energie, bachata is gewoon lame.
Ja en er dus iets meer energie in zit, vooralsnog doe ik dat verder niet want ik kom nooit op zulke feestjes ik ga alleen maar naar techo en hardcore.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:51 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Awwwwh, niet?.
Dan ben jij echt de eerste vrouw die ik dat ooit heb zien zeggen
het was altijd "ohhh my godd, het is echt seu sexy als een man salsa kan dansen"
Hakken is niet elegant of zo maar het is wel echt lekker beuken en ik kan daar wel op losgaan, maar als ik dit soort filmpjes zie dan is het alleen rondjes draaien, en beetje snelle stapjes doen (niet dat ik het kan terwijl ik hett zo makkelijk beschrijf)
Ik mis de power bij dat soort muziek stijlen waardoor ik er ook niet echt op los kan gaan.
het enige verschil tussen dat eerste filmpje en dit filmpje is voor mij dat het iets sneller gaat en ze meer rondjes draaien
Ja een beetje bouncen op alle soorten muziek is wel gewoon relaxed weetje.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:55 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja en er dus iets meer energie in zit, vooralsnog doe ik dat verder niet want ik kom nooit op zulke feestjes ik ga alleen maar naar techo en hardcore.
Ik vind het beuken ook veel beter, al kon ik het wel heel erg waarderen dat er op Voltt een reggaetent was waar ik af en toe even ging dansen want zo nu en dan de heupen los is ook wel lekker. Maar van die salsa/Rotterdam feesten vermijd ik gewoon want daar word je de hele tijd lastig gevallen voor negers en niemand wil dat.
Probeer maar eens tegen een hakkend meisje d'r reet aan te kruipen, succes.
Nou, ze hebben vaak de neiging om gewoon random tegen je aan te komen staan. Blijkbaar is een bil die heen en weer gaat vanzelfsprekend een soort uitnodiging ofzo, je hoeft het ze niet eens te vragen. Ze zullen vast niet overal zo zijn (in Amsterdam is het niet heel vaak gebeurd) maar meestal waren dat dus negers die je dan gaan lastigvallen (ik herinner mij nu dat ik op een gegeven moment standaard met mijn kont naar een muur gericht ging dansen, problem solved).quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:00 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ja een beetje bouncen op alle soorten muziek is wel gewoon relaxed weetje.
Maar als ik dan word gevraagd om te dansen vrees ik echt voor het ergste, voelt zo onnatuurlijk om zo langzaam te bewegen en op die manier.
Heb je wat tegen negerts?! ben zelf half negert ja!![]()
Ja nja sowieso is schuren not done.. maar hakken kan je echt wel met een meid doen is alleen niet zo elegant maar het kan wel
Wat ik deed was zo mijn hand op haar voorhoofd en dan deden ze dat ook terugdan beetje hakken en dan was het
quote:
Ik ook en soms neem ik stoer een slok van m'n bier terwijl ik provocerend om me heen kijk.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:07 schreef deadprez het volgende:
ik sta gewoon met mijn doorgesnoven kop in een hoekje stoer te kijken altijd
Vrolijk geworden.quote:
Ik sta in de wc een flesje water door mijn neus heen te knijpen omdat ik teveel gesnoven heb.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:07 schreef deadprez het volgende:
quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:10 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik sta in de wc een flesje water door mijn neus heen te knijpen omdat ik teveel gesnoven heb.
Laatste keer viel er best veel uit m'n packie en ik dacht naja dan maar een wat dikkere lijn. Vier uur lang veel te strak gestaan met een zieke druk op mijn rechteroog.quote:
Deze man weet hoe het zit!.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:07 schreef deadprez het volgende:
what?quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:11 schreef Myrr het volgende:
1 keer iemand gebust die de coke uit zijn neus aan het lepelen was en het in zijn mond deed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |