Probeer niet aan me vast te houden, maar hou aan me vast. Het zal de moeite waard zijn voor jou ik beloof het!
We kennen ons nu al een paar jaar, en hebben een sterke band. Het was een misvatting dat ik alles in een keer kon hebben, de appel valt niet ver van de boom. En het doet pijn als je vader naar me kijkt met een kleinerende blik. Je hele familie ontkende mijn bestaan. Maar jij stond op en toonde me je liefde. Dankzij jou weet ik weer hoe het is om nauw met elkaar aan te sluiten, iets dat ik vergeten was. Wanneer twee geliefde elkaar vinden in het centrum kunnen ze de gemeenschappelijk essentie vinden. De grenzen zijn doorbroken, het mantra van mededogen luidt: Om mani padme hum, en de manra die je aan mijn lul voelt luidt: Kom schat draai je om. Je stralende ogen in mijn spiegelbeeld, je brengt me naar mijn kookpunt, we vinden met elkaar voldoening. En dan doen we het weer, niemand hoeft te weten wat we hebben, je bent de meest geweldige vrouw die iedereen zou willen.
Vriend met wie ik leef, zus waarmee ik lach, hoer waarmee ik in bed lig, godin die ik aanbid. Het ontstaan van de wereld is een vage gebeurtenis. Iedereen gelooft in de theorie die zij het leukste vinden. Ik heb parallellen met Siddharta Gautama, die alles achterliet om in afzondering tevreden te worden. Hij vond een manier om het ongeluk te breken. Maar ik ben niet meer geïnteresseerd in deze eenzaamheid. Ik wil het de moeilijkheden van het leven onder de knie krijgen, samen met jou. De alledag vormt enorme spanning, de echte uitdaging is dat ik me moet ontwikkelen en mijn bladeren moet laten groeien. Het stoort me niet in je schaduw te staan, de mooiste zaak van de wereld is jou lachend te zien. En geloof me als je me een ding hebt geleerd dan is het dat het heel anders is of mijn pik nu in een vrouw steekt of in haar hart.
Helaas ben je weg en liet je nooit meer wat horen, als je dit lees Kom dan terug en laat me wat weten!
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.