In deze context heeft kan een hele andere betekenis.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:22 schreef Etsu het volgende:
Er staat toch 'kan'? Wat snap je daar niet aan?
Hoezo?quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:23 schreef peterkailey het volgende:
[..]
In deze context heeft kan een hele andere betekenis.
Het is branderig. Erg brandde het niet.quote:
quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:27 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Het is branderig. Erg brandde het niet.
Wat doe jij dan? Lekker een week lang jezelf martelen bij iedere maaltijd?quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:35 schreef Propellerheads het volgende:
Middeltjes gebruiken om van aften af te komen
Dat schijnt dus een fabeltje te zijn. Eet sowieso ook min. 2 stuks fruit per dag.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:44 schreef Paxcon het volgende:
Neem wat meer vitaminen tot je, dan heb je er ook geen last van
Of je moet je groentes gewoon wassen. Fruit ook eigenlijk.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:44 schreef Paxcon het volgende:
Neem wat meer vitaminen tot je, dan heb je er ook geen last van
Zout water. Helpt te weinig vind ik.quote:
Als je een wondje hebt in je mond en het gaat dan ontsteken. Van die rood witte plekjes die irriteren als je praat, eet of gewoon je mond een beetje beweegd, kort om: de hele fucking tijd.quote:
Ik had eens op vakantie 3 grote naast elkaar, kon niet praten noch eten.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:55 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Als je een wondje hebt in je mond en het gaat dan ontsteken. Van die rood witte plekjes die irriteren als je praat, eet of gewoon je mond een beetje beweegd, kort om: de hele fucking tijd.
Zeg ik zout water? Gewoon zout.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:54 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Zout water. Helpt te weinig vind ik.
Als je zo'n hoge pijngrens hebt kun je daar toch wel tegen?quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:45 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Wat doe jij dan? Lekker een week lang jezelf martelen bij iedere maaltijd?
Ja. Gaat in een weekje wel weer weg hoor.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:45 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Wat doe jij dan? Lekker een week lang jezelf martelen bij iedere maaltijd?
Yep... nu mag ik niet meer zoenenquote:
Liever vandaag dan morgen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:15 schreef Propellerheads het volgende:
[..]
Ja. Gaat in een weekje wel weer weg hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |