Ten eerste wil ik even stellen dat dit geen verzonnen hoax is maar dat ik het zojuist irl heb meegemaakt in tegenstelling tot veel andere topics van mij
Ik was net naar the gym, pumping iron en na afloop een beetje douchen in de blote pimol(niet zoals de turken bij ons doen in ondergoed) Dus ik sta dus zo in de kleedkamer die plakkerige kleren los proberen te krijgen van mijn uitgezette torso. Er staan ook een paar mannen van in de 40/50, ze praten over hoe zwaar het spinnen was. Ik heb ze eerder gezien het is een beetje van dat arbeidersvolk(niet dat daar wat mis mee is maar even voor de situatie schets) en ze praten een beetje plat boers.
Dus een van die mannen vrij dik komt onder de douche vandaan en ik hoor de rest zeggen mooi ding waar heb je die van. Dit trekt mijn aandacht en ik wenk mijn blik richting de dikke donut, hij trekt een roze bjorn borg broekje aan. Hij vertel dat hij ze van iemand over heeft gekocht die in grote partijen handelt 2 voor ¤15 ipv 1 voor ¤25 in de winkel. En die andere mannen zo van:"ja dat is idd voordelig moet ik ook maar eens langs doan" * (*plat voor dan) Die rest van die mannen had trouwens ook allemaal van die rare gekleurde boxers aan niet zoals die man met z'n roze ding maar wel met een motiefje. En dan wel gewoon zo'n dikke bierbuik met borsthaar er over hangen, ik wist niet wat ik zag. Normaal boeit het me totaal niet hoe een ander er uitziet vooral rond 40/50 en ik kijk nooit naar naakte mannen. Echter toen ze begonnen over die broekjes kreeg ik toch echt een op mijn gezicht. Doe dan gewoon een effe boxer aan of een ballenknijper van mij part maar geen ding dat je speciaal koopt om op te vallen terwijl het voor 14jarige is en je hard faalt!
foto van desbetreffende soort boxer
![DSC_1990_zps47b5a772.jpg]()
Ja sorry hoor dat vind ik dus echt voor tieners/pubers. Om op je 40/50 nog druk te maken over mooie roze boxertjes van het merk bjorn borg is vrij puberaal. Ik was zo geraakt door dit gebeuren dat ik niet eens de tijd nam er iets over te zeggen tegen de mannen maar naar huis ben gefietst en direct dit topic voor jullie heb geopend! Zo pissed was ik!
Samenvatting: Arbeider van in de 50 komt uit de douche bij sportschool en trekt een roze bjorn borg boxer aan en schept er over op.
Klacht 1: Arbeider van in de 50 komt uit de douche bij sportschool en trekt een roze bjorn borg boxer aan en schept er over op.
Klacht 2: Het vergay-en van de Nederlandse samenleving
Klacht 3: Ik heb zelf ook een paar bjorn borg boxers waarvan 1 gele.