Ja we werken in het werkboekje genaamd startrekenen 2fquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:05 schreef timmmmm het volgende:
Krijg je er ook les in op school? Zo ja, welke methode?
En als je bij je leraar om uitleg vraagt bij de dingen die je niet snapt?quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:08 schreef lalajade12 het volgende:
[..]
Ja we werken in het werkboekje genaamd startrekenen 2f
Ja dat is het hem nou juist, ik snap zoveel niet en we hebben op school maar 2 uur per week les aan rekenen en dan heeft mijn docent nooit tijd om mijn vragen te beantwoorden. Ik besef me dat ik op school echt geen hulp kan krijgen. Ik moet gewoon thuis gaan leren en oefenen maar ik weet dus niet hoe ik dit moet aanpakken en omdat ik zoveel niet snap aan rekenen weet ik ook niet waar ik moet beginnen met rekenen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En als je bij je leraar om uitleg vraagt bij de dingen die je niet snapt?
quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:15 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Oefenen... Oefenen... oefenen....
Heb je op jouw school iets van een SLBer of een mentor oid waar je dit probleen aan kan kaarten? Wellicht heeft hij/zij een oplossing voor je. Je kan niet de eerste zijn die tegen dit probleem aanloopt toch?quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:14 schreef lalajade12 het volgende:
[..]
Ja dat is het hem nou juist, ik snap zoveel niet en we hebben op school maar 2 uur per week les aan rekenen en dan heeft mijn docent nooit tijd om mijn vragen te beantwoorden. Ik besef me dat ik op school echt geen hulp kan krijgen. Ik moet gewoon thuis gaan leren en oefenen maar ik weet dus niet hoe ik dit moet aanpakken en omdat ik zoveel niet snap aan rekenen weet ik ook niet waar ik moet beginnen met rekenen.
optellen, aftrekken, delen , en keer kan ik welquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:23 schreef DjeDje het volgende:
Wat snap je niet? Of snap je helemaal niks?
Ben nu 3f. Laatst instaptoets gehad en een 8 gehaald, dus ik weet wel het een en ander als je iets wilt weten!
Leer de breuk regels. En bij procenten is het handigst om een tabel te gebruiken. Wat ook al werdt gezegt. Veel oefenen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:37 schreef lalajade12 het volgende:
[..]
optellen, aftrekken, delen , en keer kan ik wel
maar meetkunde en procenten en breuken enzo dat vind ik erg lastig
Precies?quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En als je bij je leraar om uitleg vraagt bij de dingen die je niet snapt?
quote:
quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:14 schreef lalajade12 het volgende:
Ja dat is het hem nou juist, ik snap zoveel niet en we hebben op school maar 2 uur per week les aan rekenen en dan heeft mijn docent nooit tijd om mijn vragen te beantwoorden.
Ik reken daar niet op. Ik kan namelijk niet rekenen. Voor de rest kan ik alles.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:26 schreef dehollandster het volgende:
Blijven maken tot je het snapt, gewoon veel tijd aan besteden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |