slaap je met je voeten onder de lakens?quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:11 schreef TheePols het volgende:
Terechte klacht. En waarom moeten die tyfusbeesten altijd op mijn hoofd prikken??? VERTEL HET ME!
Als je spinnen bedoelt faal je jammerlijk, dat snap je zelf ook?quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:14 schreef Duzzy het volgende:
Daarom laat ik mijn 6 potige insect bodyguards de probleemplekken in de gaten houden.. nooit last van muggen
hangt ervan af of die bodyguards nog helemaal intact zijn.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:15 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Als je spinnen bedoelt faal je jammerlijk, dat snap je zelf ook?
Ja nee, als je alle spinnen in je kamer eerst ontdoet van twee pootjes voor je kan slapen ben je een hele enge psychotische autistquote:Op zaterdag 13 september 2014 13:17 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
hangt ervan af of die bodyguards nog helemaal intact zijn.
Omdat ze geen aids willen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:12 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Het hele jaar nog niet één in mijn kamer gehad.
Dus jij hebt ook al geen last van muggen?quote:
Soms een verdwaalde mug maar ze prikken niet neequote:Op zaterdag 13 september 2014 13:19 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dus jij hebt ook al geen last van muggen?
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:20 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Soms een verdwaalde mug maar ze prikken niet nee
Wow tja. Dan ben je dat idd.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:18 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja nee, als je alle spinnen in je kamer eerst ontdoet van twee pootjes voor je kan slapen ben je een hele enge psychotische autist
Mind is blownquote:Op zaterdag 13 september 2014 13:10 schreef Aanstootgevend het volgende:
Denk positief TS: je had 5 vrouwen in je slaapkamer die naar je lichaamssappen verlangden.
Ik wel, maar laat ze me maar lekker steken. Zolang ze maar niet in de fragiele fase tussen wakker en slaap ineens idioot 50 keer bij me oor gaan zoemen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:18 schreef PausNicolaas het volgende:
Tevens terechte klacht.
Word vrijwel nooit gestoken door muggen (al helemaal niet tijdens mijn slaap), dus laat ze meestal zitten als ik ze niet kan vangen.
Blijkbaar, moet ik toch maar eens van afkicken dan.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:11 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
slaap je met je voeten onder de lakens?
Werkt wel. Dan word de kans op gezoem gereduceerd met 50%.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:39 schreef TheePols het volgende:
[..]
Blijkbaar, moet ik toch maar eens van afkicken dan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |