SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult ThadCastle en freire accepteren als play(station)boys;
6. Gij zult de verloren broeders Ozz, POTS en Lindgren steunen;
7. Gij zult uw medemens met een Xbox One uitlachen en vernederen;
8. Gij zult den troll Maver niet voeden;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult DS2 trollen.
![]()
Dat moet ik niet proberen, mobiel meteen kapotquote:Op zaterdag 13 september 2014 12:23 schreef Maver24 het volgende:
Ik kon geen nieuwe openen want ik zit op mobiel![]()
![]()
77 ratingquote:Op zaterdag 13 september 2014 12:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ligue 1 ratings:
Maar waar is de Steek?![]()
Wat is hier nou interessant aan, er verandert amper ietsquote:Op zaterdag 13 september 2014 12:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ligue 1 ratings:
Maar waar is de Steek?
al die ratings zijn hetzelfde![]()
Jij snapt het dus niet.quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wat is hier nou interessant aan, er verandert amper iets
al die ratings zijn hetzelfde![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ligue 1 ratings:
Maar waar is de Steek?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Zit die in la France ja?quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ligue 1 ratings:
Maar waar is de Steek?![]()
![]()
Hoezo zijn de ratings hetzelfde? Er zijn veel nieuwe silvers bijgekomen (en een paar die van gold naar silver zijn gegaan)quote:![]()
silvers zijn voor paupers derhalve niet interessantquote:Op zaterdag 13 september 2014 12:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoezo zijn de ratings hetzelfde? Er zijn veel nieuwe silvers bijgekomen (en een paar die van gold naar silver zijn gegaan)![]()
Jij snapt het dus niet.quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:39 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
silvers zijn voor paupers derhalve niet interessant![]()
Die kerel in de OP die maver de groeten doet heeft grote borsten.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
http://www.wefut.com/news/preorder-actie-2799quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:42 schreef RavioliPunch het volgende:
Beste site om FIFA 15 te preorderen volgens jullie?![]()
TR gemacht. Dit kan echt niet.quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik snap je moeder gelukkig wel![]()
ik zit nog eens even hier te kijken
http://help.ea.com/en/art(...)-login-verification/
Weten jullie nog je security question op die site van Origin zelf? Ik heb echt geen flauw idee meer. Veels te lang geleden dat ik het account ooit heb aangemaakt. Je kan ook nergens zetten dat je het bent vergeten ofzo, echt stom is dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |