Zie wel vaak boze blikken die mijn kant op kijken als ik trots over de straten paradeer met mijn wolvenshirt terwijl mijn lange haren mooi golven in de wind.quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:31 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Zolang je er niet over opschep, best.
Dan zijn ze gewoon jaloers op je haar.quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:35 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Zie wel vaak boze blikken die mijn kant op kijken als ik trots over de straten paradeer met mijn wolvenshirt terwijl mijn lange haren mooi golven in de wind.
Heb je meer wolvenshirts?quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:35 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Zie wel vaak boze blikken die mijn kant op kijken als ik trots over de straten paradeer met mijn wolvenshirt terwijl mijn lange haren mooi golven in de wind.
Heb een hele collectie de meesten kun je niet eens kopen meer omdat ze Limited Edition zijn alleen voor die eckte alpha wolfquote:
Zij zijn l'oreal niet waardig.quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:38 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dan zijn ze gewoon jaloers op je haar.
quote:Zijn paupers. Vooral degene die haten op mijn EA7 shirtjes en mijn Gucci petje.
Klacht: mensen die haten op anderen, omdat ze stiekem jaloers zijn op mijn Gucci tas, pet en riem
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |