Dus jij gaat hen ook weer haten?quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:05 schreef beverton het volgende:
andere mensen vanwege:
1. hun uiterlijk
2. hun afkomst
3. hun geloof
4. hun al dan niet (merk)kleding
5. al het overige.
Zijn paupers. Vooral degene die haten op mijn EA7 shirtjes en mijn Gucci petje.
Klacht: mensen die haten op anderen, omdat ze stiekem jaloers zijn op mijn Gucci tas, pet en riem
Als je nou die rare bollen in je hoofd genaamd ogen gebruikt in combinatie met je hersenen, dan zie je dat ik het gedrag van mensen die te pas en onpas haten/kritiek hebben op/jaloers zijn afkeur. Groetjes.quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:07 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dus jij gaat hen ook weer haten?
Je roept op tot niet haten maar noemt hen op jouw beurt weer pauper, zie je niet dat je nu gewoon meedoet aan het proces van haat?
Je oordeelt over ze en gaat direct ervan uit dat ze jaloers zijn. Dat lijkt mij geen gezonde houding.quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:08 schreef beverton het volgende:
[..]
Als je nou die rare bollen in je hoofd genaamd ogen gebruikt in combinatie met je hersenen, dan zie je dat ik het gedrag van mensen die te pas en onpas haten/kritiek hebben op/jaloers zijn afkeur. Groetjes.
Damsco Gucci Storequote:Op zaterdag 13 september 2014 12:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Gekocht op de markt in Polen mag ik aannemen?
Onterechte klacht want: "mijn EA7 shirtjes en mijn Gucci petje"quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:05 schreef beverton het volgende:
andere mensen vanwege:
1. hun uiterlijk
2. hun afkomst
3. hun geloof
4. hun al dan niet (merk)kleding
5. al het overige.
Zijn paupers. Vooral degene die haten op mijn EA7 shirtjes en mijn Gucci petje.
Klacht: mensen die haten op anderen, omdat ze stiekem jaloers zijn op mijn Gucci tas, pet en riem
Ik heb het in de OP gezetquote:Op zaterdag 13 september 2014 12:09 schreef BozeHaas het volgende:
Mensen haten ook op mijn wolvenshirts en WoW petjes
Bedankt dat je mij respecteert en mij een eigen keuze laatquote:Op zaterdag 13 september 2014 12:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ooh, nja, vind het maar een merk van niks. Maar ieder zijn meug
Dus je verwacht respect maar respecteert de andere niet omdat als je iemand raar gaat vinden je al over die persoon hebt geoordeeld met een negatieve zienswijze.quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:13 schreef beverton het volgende:
[..]
Bedankt dat je mij respecteert en mij een eigen keuze laat. Zelf vind ik mensen maar raar die niets met Gucci hebben, maar ook dat mag
Je kijkt o zo zuur naar mijn haute couture, want mijn haute couture is o zo duurquote:Op zaterdag 13 september 2014 12:23 schreef DjeDje het volgende:
Tis nooit haten. Het is irriteren. Net als dat je opschept over je o zo dure gucci spullen.
Ik kijk zuur naar je topic.quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:24 schreef beverton het volgende:
[..]
Je kijkt o zo zuur naar mijn haute couture, want mijn haute couture is o zo duur
Ik heb een Limited Edition wolvenshirt van 450 euro.quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:23 schreef DjeDje het volgende:
Tis nooit haten. Het is irriteren. Net als dat je opschept over je o zo dure gucci spullen.
Het is niet irriteren. Het is ergeren.quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:23 schreef DjeDje het volgende:
Zolang je er niet over opschep, best.quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:28 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik heb een Limited Edition wolvenshirt van 450 euro.
Genieten van het leven? Van materialisme in je leven? Je echte ik steekt niet in je armani of gucci shirt, maar ook niet in je arm of in je pik. Waar zit je werkelijke ik dan en hoe cultiveer je hem?quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:30 schreef beverton het volgende:
Het is niet shinen en opscheppen, maar van het leven genieten:)
Vieze nerd.quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:28 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik heb een Limited Edition wolvenshirt van 450 euro.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |