Als er meer komen, kunnen we een ketting maken van parels.quote:
Wat een negativiteit, met de verkeerde benen uit bed gestapt?quote:
Jij bent echt stom.quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:49 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wat een negativiteit, met de verkeerde benen uit bed gestapt?
Is dat zo?quote:
Omdat haat slecht is voor de persoon in kwestie.quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:51 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Je zit iedereen te vertellen dat ze positief moeten doen en zo.
Zo geforceerd.
Ga je nu in ieder topic over haat beginnen?quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:52 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Omdat haat slecht is voor de persoon in kwestie.
Als ik daarmee mensen kan bereiken en helpen, ja.quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:55 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
Ga je nu in ieder topic over haat beginnen?
quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:47 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Als er meer komen, kunnen we een ketting maken van parels.
Denken dat je iets kunt bereiken als je de hele dag op Fok! zitquote:Op zaterdag 13 september 2014 11:56 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Als ik daarmee mensen kan bereiken en helpen, ja.
Ik hoop.quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:58 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
Denken dat je iets kunt bereiken als je de hele dag op Fok! zit
Ik zal een kaarsje voor aanmaken als ik morgenvroeg naar de kerk ga, maar denk dat het gewoon weg gegooid geld is.quote:
Het gaat om het idee, het gaat om het idee en de intentie heel erg bedankt!quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:07 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
Ik zal een kaarsje voor aanmaken als ik morgenvroeg naar de kerk ga, maar denk dat het gewoon weg gegooid geld is.
Succes ermee!
No Problemo!quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:08 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Het gaat om het idee, het gaat om het idee en de intentie heel erg bedankt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |