Niet afschaffen, beter straffen uitvoeren!quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:44 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
En volgens dat diepgaand onderzoek waren het enkel Ajax supporters? Andere voetbal supporters wereldwijd maken niets stuk? Want als dat zou blijken uit diepgaand onderzoek zouden we voetbal beter kunnen afschaffen niet?
Oh dus Ajax mogen we afschaffen door het stadium te vernietigen maar voetbal an sich niet? Je meet met twee maten in dat geval? En waarom het stadium afbreken als betere straffen, beter zijn volgens jou?quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:45 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
Niet afschaffen, beter straffen uitvoeren!
Bij sommige clubs moet het met wortel en al worden uitgeroeid. Maar je hebt wel gelijk, het was gewoon haat tegen Ajaxquote:Op zaterdag 13 september 2014 11:46 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Oh dus Ajax mogen we afschaffen door het stadium te vernietigen maar voetbal an sich niet? Je meet met twee maten in dat geval? En waarom het stadium afbreken als betere straffen, beter zijn volgens jou?
Mag ik jou iets vragen?quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:47 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
Bij sommige clubs moet het met wortel en al worden uitgeroeid. Maar je hebt wel gelijk, het was gewoon haat tegen Ajax
eerste reactie: van diegene die het heeft willen geven, tweede reactie is van de winkel waar jij het naar terug gaat brengen om je geld terug te krijgen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:48 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Mag ik jou iets vragen?
Stel ik geef jou een cadeau maar jij wijst het af en wilt het niet accepteren van wie is het cadeau dan?
Stel dat ik het zelf gemaakt heb? En het niet terug naar de winkel kan dan is het weer van mij. En net zo als jij haat geeft aan de wereld of aan Ajax en zij willen het niet of trekken zich er niets van aan. Wie zit dan met de haat? Juist jij, en haat is een slechte emotie. Wees positief.quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:49 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
eerste reactie: van diegene die het heeft willen geven, tweede reactie is van de winkel waar jij het naar terug gaat brengen om je geld terug te krijgen.
ga is weg vieze neusquote:
Dit gaat iets te filosofisch worden voor de zaterdag morgen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:50 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Stel dat ik het zelf gemaakt heb? En het niet terug naar de winkel kan dan is het weer van mij. En net zo als jij haat geeft aan de wereld of aan Ajax en zij willen het niet of trekken zich er niets van aan. Wie zit dan met de haat? Juist jij, en haat is een slechte emotie. Wees positief.
Juist maar als je gaat haten betekend dat, dat je haat kwijt moet. Er zit teveel in je, en je wilt dat mensen reageren want anders zit je er zelf mee in de maag.quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:52 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
Dit gaat iets te filosofisch worden voor de zaterdag morgen.
BTW: om met mijn haat om te gaan zit ik nu juist op Fok!. Om een beetje anoniem vanuit mijn zolderkamer te gaan haten op van alles en iedereen die erop reageert
je doet te geforceerd 'fok-wannabe'quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:53 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
Waar moet ik dan heen? Fok! is mijn lust en mijn leven!
Ik ga er maandag eens met mijn begeleider over hebben, thanks voor de tip!quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:53 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Juist maar als je gaat haten betekend dat, dat je haat kwijt moet. Er zit teveel in je, en je wilt dat mensen reageren want anders zit je er zelf mee in de maag.
Ik hoop dat je de haat kan kwijtschelden en positief kan zijn.
true storyquote:Op zaterdag 13 september 2014 11:53 schreef haan33 het volgende:
[..]
je doet te geforceerd 'fok-wannabe'
Succes ga heen in vrede.quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:54 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
Ik ga er maandag eens met mijn begeleider over hebben, thanks voor de tip!
ook mensen die kad en hont gebruikenquote:
Niet aan mijn hont komen!quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:56 schreef haan33 het volgende:
[..]
ook mensen die kad en hont gebruikenjou zie ik er wel voor aan
cracka pleasequote:
je hebt er ervaring mee zie ik?quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat dat typisch gedrag is voor zwakzinnige zestienjarigen..
En mischien laat een boze buurtbewoner annex auto-eigenaar je dat weer eens lekker voelen met een gigantisch pak op je donder.quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:24 schreef haan33 het volgende:
klacht: drank laat mij vergeten wat er gebeurd is
ieder die mij met een vinger aanraakt krijgt spijtquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:16 schreef Werkman het volgende:
[..]
En mischien laat een boze buurtbewoner annex auto-eigenaar je dat weer eens lekker voelen met een gigantisch pak op je donder.
Ben jij het ebolavirus?quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:54 schreef haan33 het volgende:
[..]
ieder die mij met een vinger aanraakt krijgt spijt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |