mij niet noemenquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:47 schreef BlauweTijger het volgende:
Nu ga ik ook weg, Thezappa is vanaf nu de baas.
Gr
Het sluimerde al een tijdje onder de oppervlakte.quote:
iedereenquote:
quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:49 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
iedereen![]()
Voor de rest: Haters, jaloezie, mensen denken te kennen, hokjesplaaten.. uhh digitale boodschappen die anders worden geïnterpreteerd en omdat ik het natuurlijk enig vind om bij sommige mensen onder de huid te kruipen. Zo makkelijk.Kan ook heel lief zijn hoor.
![]()
xxje voor Houses.
Ik haat niemand tot tegendeel bewezen isquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:49 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
iedereen![]()
Voor de rest: Haters, jaloezie, mensen denken te kennen, hokjesplaaten.. uhh digitale boodschappen die anders worden geïnterpreteerd en omdat ik het natuurlijk enig vind om bij sommige mensen onder de huid te kruipen. Zo makkelijk.Kan ook heel lief zijn hoor.
![]()
xxje voor Houses.
Oké 2nutzquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:49 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
iedereen![]()
![]()
xxje voor Houses.
je hebt gewoon gelijkquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:49 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
iedereen![]()
![]()
xxje voor Houses.
okquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:49 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
iedereen![]()
![]()
xxje voor Houses.
quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:49 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
iedereen![]()
![]()
xxje voor Houses.
Serotonine nodig?quote:
ja?maar hormoons is toch v vrouwen?quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
misschien iets hormonaals
is dat?quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:53 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
[..]
Serotonine nodig?
Kijk nou uit, dalijk staat Johnny de Mol opeens voor je voordeurquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
Mooi, blauwetijger is weggepest
Voel me gedist, welterustenquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
misschien iets hormonaals
neequote:Op zaterdag 13 september 2014 00:54 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ja?maar hormoons is toch v vrouwen?
quote:
quote:Serotonine is een neurotransmitter in de hersenen en zorgt ervoor dat bepaalde processen goed verlopen. Een tekort aan serotonine moet niet verward worden met het serotoninesyndroom: een teveel aan serotonine. De aanmaak van serotonine kan verhoogd worden door specifieke leefwijzen en voeding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |