abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144481550
Meeste pauperbakken kun je ze gewoon losklikken uit de houder. Behalve bij "populaire" auto's zoals Audi/BMW/Mercedes dan zitten ze meestal geschroeft.

Ik was meestal trouwens alleen de auto, behalve de kentekens.
.
pi_144491123
Soms zitten ze met klinknagels vastgemaakt. Dan moet je echt langs een garage.

Soms kan je ze eruit klikken met een schroevendraaier.

Soms kan je dat balkje met reclame eronder eraf klikken en dan je kenteken eruit schuiven.

Succes.
pi_144496339
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 12:04 schreef Wespensteek het volgende:
Als we dan toch bezig zijn, ik wil ook graag mijn autowassen en heb wat moeite de binnenkant van de benzinetank schoon te maken weet iemand hoe dat moet?
Ja een tuinslang van ongeveer 1,50 meter en dan de ene kant in de tank stoppen en aan de andere kant hard zuigen.. Wel zorgen dat de zuigkant lager hangt dan de kant in de tank want dan krijg je het groffe vuil uit je tank, ik doe dit soms wel een als een verrassing, stiekem in de nacht :@
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_144553089
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 18:41 schreef MaximumRush het volgende:
Soms zitten ze met klinknagels vastgemaakt. Dan moet je echt langs een garage.
Popnagels mag ik hopen? Die kun je gewoon uitboren met een beetje scherp boortje.
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
pi_144554124
Ik wil ook graag mijn autowassen en heb wat moeite de binnenkant van de kentekenplaten benzinetank banden schoon te maken weet iemand hoe dat moet?
pi_144556692
quote:
7s.gif Op maandag 15 september 2014 16:39 schreef EJ403 het volgende:
Ik wil ook graag mijn autowassen en heb wat moeite de binnenkant van de kentekenplaten benzinetank banden schoon te maken weet iemand hoe dat moet?
Lek prikken en de tuinslang erin duwen. Gegarandeerd dat het werkt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')