neem je een downertjequote:Op zaterdag 13 september 2014 01:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Beetje wijn en een halve joint,
Ik ben eigenlijk nog vrij nuchter. Geen idee, gewoon hyper. De zon scheen vandaag, ik ben vrolijk en dat was ik al een tijdje niet, geen idee.
Keep up the good work.quote:Op zaterdag 13 september 2014 01:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb ze eerst in 40+ in slaap gelult en nu kom ik dat hier doen.
Ik vind dit een beetje eng, deze vragen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 01:46 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd fijner als het hier wat rustiger is. Nu is het wel erg rustig maar als de berichten over mijn scherm schieten vind ik het ook niks. Heb jij dat ook?
Ik snap er niets van maar begrijp je wel.quote:Op zaterdag 13 september 2014 01:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje eng, deze vragen.
Stormlooptopics trek ik niet maar dan heb ik het over van die live topics bij wk voetbal, esf of ER.
De SC trek ik wel, alleen de onderwerpen niet altijd dan heb ik niets toe te voegen of geen zin. Maar soms gaat het wel eens te snel, dat is wanneer er een discussie is en ik overal op wil reageren. En met dat ik dit schrijf begrijp ik nu waarom jij het vaak te snel vind gaan.
.quote:Op zaterdag 13 september 2014 01:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik snap er niets van maar begrijp je wel.
Ik vind het vermoeiend als het zo snel gaat. Het geeft ook een haastig gevoel. Als ik dan even na wil denken over een reactie en er staan dan inmiddels al weer meer dan 10 nieuwe berichten dan denk ik vaak "laat maar". En de interactie tussen sommige users is dan anders.quote:Op zaterdag 13 september 2014 01:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje eng, deze vragen.
Stormlooptopics trek ik niet maar dan heb ik het over van die live topics bij wk voetbal, esf of ER.
De SC trek ik wel, alleen de onderwerpen niet altijd dan heb ik niets toe te voegen of geen zin. Maar soms gaat het wel eens te snel, dat is wanneer er een discussie is en ik overal op wil reageren. En met dat ik dit schrijf begrijp ik nu waarom jij het vaak te snel vind gaan.
Jouw mening is zo anders (Neeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 13 september 2014 02:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik vind het vermoeiend als het zo snel gaat. Het geeft ook een haastig gevoel. Als ik dan even na wil denken over een reactie en er staan dan inmiddels al weer meer dan 10 nieuwe berichten dan denk ik vaak "laat maar". En de interactie tussen sommige users is dan anders.
super snel afgespeeldquote:Op zaterdag 13 september 2014 02:03 schreef Braindead2000 het volgende:
Lights Over Lapland* Video(link) verwijderd op last van Talpa
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
door Lights Over Lapland
deze moet ik gequote hebbenquote:Op zaterdag 13 september 2014 02:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jouw mening is zo anders (Neeeeeeeeeeeeeeeewelke mening doet er nu niet toe ga het alsjeblieft niet verdedigen!) dat je post veel reacties uitlokken.
In die zin heb ik het al rustiger want mijn post zijn totaal niet interessant
En ik vind ook niet elke reply op mij de moeite om te reageren. Ik ben recreatief forummer.
Ik wist niet dat vimeo-videos ook tevoorschijn kwamen op Fok. Ik dacht alleen Youtube.quote:Op zaterdag 13 september 2014 02:03 schreef Braindead2000 het volgende:
door Lights Over Lapland
quote:Op zaterdag 13 september 2014 02:07 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Maar dat is altijd zo geloof ik als je die beelden ziet.
Het hoeft niet altijd ergens over te gaan en ik hoef niet altijd onderdeel te zijn van een discussie. Dat is best wel vermoeiend. Zeker als 8 man het niet met je eens zijn. Dan begin ik na 1,5 uur ook vermoeid te raken. Maar ik ga door tot ik er dood bij neerval.quote:Op zaterdag 13 september 2014 02:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jouw mening is zo anders (Neeeeeeeeeeeeeeeewelke mening doet er nu niet toe ga het alsjeblieft niet verdedigen!) dat je post veel reacties uitlokken.
In die zin heb ik het al rustiger want mijn post zijn totaal niet interessant
En ik vind ook niet elke reply op mij de moeite om te reageren. Ik ben recreatief forummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |