Doordrinken.quote:Op zaterdag 13 september 2014 02:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gewoon goedkope en dan aardbeienlikeur erdoorheen.
Ik zou morgen weer verder gaan.quote:Op zaterdag 13 september 2014 02:40 schreef ChocoFan het volgende:
Maar goed, een hele avond buiten en warm was het niet meer. Nu ben ik weer nuchter, what too do?
Verder gaan met de wodka of niet.
Heren, help mij eens.
quote:Op zaterdag 13 september 2014 02:43 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik zou morgen weer verder gaan.
Ook die takelen af.quote:Op zaterdag 13 september 2014 02:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Iedereen weet dat Nederlandse vrouwen de mooiste zijn.
Jij wel, maar toen weer brain en toen en toen en toen.quote:
Altijd goed naar de schoonmoeder kijken.quote:Op zaterdag 13 september 2014 02:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nederlandse vrouwen gaan gracieus.
Schoonvader ook. Ze kunnen het van beide hebben.quote:Op zaterdag 13 september 2014 02:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Altijd goed naar de schoonmoeder kijken.
Je maakt het te ingewikkeld nu.quote:Op zaterdag 13 september 2014 02:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Schoonvader ook. Ze kunnen het van beide hebben.
Gewoon naar de ouders kijken van degene die je leuk vind.quote:Op zaterdag 13 september 2014 02:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je maakt het te ingewikkeld nu.
Hoe zijn de kijkcijfers eigenlijk van Utopia-USA?quote:Op zaterdag 13 september 2014 02:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gewoon naar de ouders kijken van degene die je leuk vind.![]()
Geldt dus voor beide kanten.
Geen idee, hou ik me niet mee bezig.quote:Op zaterdag 13 september 2014 02:51 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hoe zijn de kijkcijfers eigenlijk van Utopia-USA?
Hoe is de positie van Karzai in Afghanistan eigenlijk?quote:Op zaterdag 13 september 2014 02:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen idee, hou ik me niet mee bezig.
Daar al helemaal niet mee man.quote:Op zaterdag 13 september 2014 02:53 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hoe is de positie van Karzai in Afghanistan eigenlijk?
Bier.quote:Op zaterdag 13 september 2014 02:57 schreef ChocoFan het volgende:
Ik zit me ineens voor te stellen hoe het zou zijn om met dit ploegje in een kroeg te zitten.![]()
WTF zou dan het onderwerp zijn.
Een beetje ervaring leert een man dat de schoonmoeder niet altijd een goede lijdraad is.quote:Op zaterdag 13 september 2014 02:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Altijd goed naar de schoonmoeder kijken.
Hoeveel schoonmoeders heb je versleten?quote:Op zaterdag 13 september 2014 02:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een beetje ervaring leert een man dat de schoonmoeder niet altijd een goede lijdraad is.
Sigur Ros is het hoogtepunt van de mensheid.quote:
Ik tel er slechts drie mee.quote:Op zaterdag 13 september 2014 03:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoeveel schoonmoeders heb je versleten?
Waar komt dat vandaan dan?quote:Op zaterdag 13 september 2014 03:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
Hoppipola betekend zoiets als spring in de poel
Dat is wel mooi, zelf heb ik een hele toffe en wanneer we zuipwedstrijd houden dan verlies ik.quote:
Ik kan het met schoonmoeders beter vinden dan met hun dochters, over het algemeen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 03:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is wel mooi, zelf heb ik een hele toffe en wanneer we zuipwedstrijd houden dan verlies ik.
De dochter luistert goed naar me dus ik vind het wel ok zo.quote:Op zaterdag 13 september 2014 03:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kan het met schoonmoeders beter vinden dan met hun dochters, over het algemeen.
Zullen ze atlantis ooit vinden?quote:Op zaterdag 13 september 2014 03:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
De taal van de Atlantiers
Eris een hele land massa weg waar zelf engeland aanvast zat en dan door naar zweden enzo dat waren de droggenbankenquote:Op zaterdag 13 september 2014 03:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zullen ze atlantis ooit vinden?
Ja ok, maar is dat atlantis. Waar is atlantis.quote:Op zaterdag 13 september 2014 03:14 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Eris een hele land massa weg waar zelf engeland aanvast zat en dan door naar zweden enzo dat waren de droggenbanken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |