Inderdaadquote:
Ah kom op man, dan moest hij zoiets zeggen en niet zeggen ISIS is niet islamitisch want dat is volslagen idioot.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
De islam bestaat uit een veelvoud aan bepaalde stromingen, net zoals het christendom, niet een christendom is maar dat je daar ook stromingen in hebt, denk aan de kopten, orthodoxen, katholieken, protestanten. Het enige wat hij daarmee bedoelt is dat IS niet de islam als geheel vertegenwoordigt en dus niet iedere islamiet zulke ideeën erop na houdt. Zo moeilijk is het allemaal niet.
bedankt frankquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
De islam bestaat uit een veelvoud aan bepaalde stromingen, net zoals het christendom, niet een christendom is maar dat je daar ook stromingen in hebt, denk aan de kopten, orthodoxen, katholieken, protestanten. Het enige wat hij daarmee bedoelt is dat IS niet de islam als geheel vertegenwoordigt en dus niet iedere islamiet zulke ideeën erop na houdt. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Hij bedoelt daarmee te zeggen dat IS een extreme groepering is waar de meeste moslims (of dat nu sjiu'ieten, soennieten, alafieten of weet ik het) niet achter staan. Daarom is IS niet de islam.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:33 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ah kom op man, dan moest hij zoiets zeggen en niet zeggen ISIS is niet islamitisch want dat is volslagen idioot.
Staat er in de bijbel dat je ongelovigen moet doodsteken?quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:35 schreef RetRy32 het volgende:
Als ik in naam van het christendom je vader doodsteek ben ik toch ook niet persé een christen.
Nee, wel in de koran?quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:35 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Staat er in de bijbel dat je ongelovigen moet doodsteken?
Wel dat je terreur moet verspreiden naar ongelovigenquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:37 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee, wel in de koran?
Nee.
Kijk je snapt het eindelijk!
Je moest eens weten wat een goed christen een heiden aan zou moeten doen. Man, man, man.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:35 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Staat er in de bijbel dat je ongelovigen moet doodsteken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |