Bedankt maar 5 euro is te weinig.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:21 schreef Morodeepdelver het volgende:
5 euro excl. verzending geboden als openingsbod dan maar![]()
Is het bandje links trouwens verbogen? Ziet eruit alsof het metalen uiteindje krom is.
Zojuist nog even gekeken maar ik zie niets vreemds aan het uiteinde ... Lijkt dat het de foto is. Maar snap je vraag. De deur staat open als je zelf wilt controlerenquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:05 schreef Morodeepdelver het volgende:
Ja ik kan het bandje, heb 'm zelf ook onder mijn Seiko zitten, heb daarom misschien ook interesse als reservebandje voor als mijn eigen kapot gaat/niet meer mooi is.
Heb even verduidelijkt wat ik bedoel trouwens.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:22 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Zojuist nog even gekeken maar ik zie niets vreemds aan het uiteinde ... Lijkt dat het de foto is. Maar snap je vraag. De deur staat open als je zelf wilt controleren![]()
Is goed, ik hoop dat je het niet erg vind dat ik nog even afwachtquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:24 schreef Morodeepdelver het volgende:
[..]Ok prima, bedankt voor het nakijken, succes met de verkoop en ik laat mijn bod iig nog even staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |