Ja.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:05 schreef Chromosoon69 het volgende:
Moet ik nu gewoon met mijn vorige opleiding contact opnemen, zeggen dat ik daar gestudeerd heb en vragen of ze mij dit toe kunnen sturen? Of wat is nu de bedoeling precies?
Nou, toen ik dus aan het kijken was of ik daar kon studeren, vroegen ze er naar. Ik bevestigde dat ik het had en het was verder geen probleem (om te beginnen aan de studie).quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:20 schreef motorbloempje het volgende:
Was het niet zo dat je met een negatief BSA dezelfde opleiding ook niet elders kon doen?
Lijkt me trouwens vreemd dat ze specifiek om je negatieve BSA vragen...? Want zoiets is niet echt een goede reclame, de omstandigheden waaronder dit negatieve BSA verkregen is even daargelaten.
Een BSA krijg je overigens altijd, en dat kan zowel positief als negatief zijn. Dus een BSA is niet gelijk aan een 'negatief bindend studie advies'.
Bel gewoon:quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:09 schreef Chromosoon69 het volgende:
Ik heb vorig jaar aan de Fontys gestudeerd en studeer nu aan de Hogeschool Utrecht. Ik kan me niet herinneren dat ik hier iets van binnen heb gehad, maar ik zal na het weekend even contact opnemen dan. Bedankt!
Nee. Dat moet voor duo zodat je je na de inschrijfdatum nog kan inschrijven voor een opleidingquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:00 schreef m.w. het volgende:
Wat een bullshit. Een BSA geldt maar aan 1 instelling en je nieuwe instelling weet NIKS over je vorige opleidingen. Heb je aangegeven dat je dezelfde opleiding elders eerder hebt gedaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |