SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult ThadCastle en freire accepteren als play(station)boys;
6. Gij zult de verloren broeders Ozz, POTS en Lindgren steunen;
7. Gij zult uw medemens met een Xbox One uitlachen en vernederen;
8. Gij zult den troll Maver niet voeden;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult DS2 trollen.
![]()
Vond het juist een kut reclamequote:Op vrijdag 12 september 2014 15:51 schreef StijnDa het volgende:
Toffe reclame wel![]()
Vast een repost, maar /care![]()
![]()
Ik was om bij de goudvis.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Vond het juist een kut reclame![]()
Wss post niemand het omdat iedereen denkt dat het al gepost isquote:Op vrijdag 12 september 2014 15:51 schreef StijnDa het volgende:
Toffe reclame wel![]()
Vast een repost, maar /care![]()
![]()
Toefinator heeft een ban.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:53 schreef The_Yakuza het volgende:
Nog wat gemist? Meer/minder bans inmiddels?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Waaaaarrrooomquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Volgens mij door die fittie van gisterenavond +/- 23:00quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Serieus? :/quote:Bohh, moet ik weer helemaal teruglezenquote:Op vrijdag 12 september 2014 15:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Volgens mij door die fittie van gisterenavond +/- 23:00
GRAAG VERWIJDEREN![]()
vin er nu al gene kut meer anquote:Op vrijdag 12 september 2014 15:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
IEDEREEN LAATSTE KANS JAJAJAJAJ
EN OOK OM MEE TE DOEN SCORITO : FOK FUT EN HELP ONS AAN 10 HELE EUROS![]()
quote:
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
okay, ik zie dus een meningsverschil tussen Suarez en Litmanen, een eskimo, een zwarte piet discussie en dan ineens een toefjesban voor de dag er voor?GRAAG VERWIJDEREN![]()
Gedaan mattoetoequote:Op vrijdag 12 september 2014 15:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
EN OOK OM MEE TE DOEN SCORITO : FOK FUT EN HELP ONS AAN 10 HELE EUROSRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Het is allemaal onzin.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:00 schreef The_Yakuza het volgende:
okay, ik zie dus een meningsverschil tussen Suarez en Litmanen, een eskimo, een zwarte piet discussie en dan ineens een toefjesban voor de dag er voor?![]()
je moet ongeveer rond ziener zhano zijn post zijn. ik denk de plaatjes die toefjes gepost heeft de trigger zijn geweest.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:00 schreef The_Yakuza het volgende:
okay, ik zie dus een meningsverschil tussen Suarez en Litmanen, een eskimo, een zwarte piet discussie en dan ineens een toefjesban voor de dag er voor?
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Shit mag ik vanavond ook nog wel even naar kijkenquote:Op vrijdag 12 september 2014 15:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
EN OOK OM MEE TE DOEN SCORITO : FOK FUT EN HELP ONS AAN 10 HELE EUROS
#FreeTrapz![]()
2 weken vrij![]()
Hopelijk is er weer een glitch dus, alle tijd
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Of je doet dit:quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:05 schreef poker4lifee het volgende:
2 weken vrij![]()
Hopelijk is er weer een glitch dus, alle tijd
http://bit.ly/YDi2w6Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ipv gewoon dat te quoten zodat we er heen kunnen gaan, een plaatje makenquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je moet ongeveer rond ziener zhano zijn post zijn. ik denk de plaatjes die toefjes gepost heeft de trigger zijn geweest.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Te laat danquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Shit mag ik vanavond ook nog wel even naar kijkenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
nergens voor nodig ditquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Of je doet dit:
http://bit.ly/YDi2w6'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Strooien metquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ipv gewoon dat te quoten zodat we er heen kunnen gaan, een plaatje maken![]()
![]()
![]()
is minstens even
![]()
maar quoten uit een dicht topic terwijl je al aan het quoten ben is zo omslachtig
#FreeTrapz![]()
Ik snap best dat het vermoeiend is om je stijve snikkel tussen die haren te moeten zoeken.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
What a coincidink
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die Abate gaat duur wordenquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:08 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben om 7 uur thuis dus heb ik nog een uurquote:![]()
Hopelijk worden andere teams ook bekend dan, anders iedereen maar even posten. wel zo leuk.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Waar haal je dit vandaan?quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:08 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
je moet ook nog langs litmanen toch, dan wordt het wel krapquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ben om 7 uur thuis dus heb ik nog een uur![]()
Hopelijk worden andere teams ook bekend dan, anders iedereen maar even posten. wel zo leuk.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
watquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
What a coincidinkAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
nee een puush maken is niet omslachtigquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Strooien metis minstens even
![]()
maar quoten uit een dicht topic terwijl je al aan het quoten ben is zo omslachtig
Quote het gewoon even...![]()
die vind dat ik vandaag moet komen combineer het wel met de wintersport ben ik al een eind in de richtingquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:10 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
je moet ook nog langs litmanen toch, dan wordt het wel krap
#FreeTrapz![]()
emanuelson silver gewordenquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:08 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Coincidink, dat is leuk want het rijmtquote:
Buffon 82 rated
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
jammer dat Zoonigga lb is. Hoopte op rb door het wkquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:08 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
ging om het stuk zelfquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Coincidink, dat is leuk want het rijmt
Buffon 82 rated
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maggio een been kwijtquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:12 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Voor Tobi
[ afbeelding ]
Jizz86![]()
![]()
Bohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:12 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Voor Tobi
[ afbeelding ]
Jizz86Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
je bent zelf een wkquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
jammer dat Zoonigga lb is. Hoopte op rb door het wk![]()
Hij krijgt echt ziek veel errorsquote:
Elke dag![]()
snap niet dat DB Error een gold is met die statsquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:12 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Voor Tobi
[ afbeelding ]
Jizz86Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Er is echt niet veel meer over van de Serie A, dat wordt een stuk minder populair i guessDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Driehoekjes Chiellini Pogba Vidal zullen nog wel blijven denk ik.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
Er is echt niet veel meer over van de Serie A, dat wordt een stuk minder populair i guess
Zeker nu hybrids makkelijker zijn.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
352 spelen de meeste Serie A dudes en dat kan primaquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
Er is echt niet veel meer over van de Serie A, dat wordt een stuk minder populair i guessAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja alle Argentijnen schijnen Messi te heten in die buildquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
Spelen wel een hoop broertjes van Messi daaroo
[ afbeelding ]![]()
![]()
Elke dag![]()
Toch RW?quote:Ik zag ergens dat hij LM was....
Halve wereld zit nu te fappen op stats en dan blijken ze in de laatste build toch gewijzigd te zijn
#FreeTrapz![]()
Neequote:Op vrijdag 12 september 2014 16:20 schreef FCsuarez het volgende:
Halve wereld zit nu te fappen op stats en dan blijken ze in de laatste build toch gewijzigd te zijn![]()
Wij, de mensen van de Fokpool, in iedergeval niet.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:20 schreef FCsuarez het volgende:
Halve wereld zit nu te fappen op statsBewoner van de Fokpool![]()
is het al bevestigd dat dit definitief is danquote:
#FreeTrapz![]()
Fokpool? Als in Noordpool of swimmingpool?quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:21 schreef The_Eskimo het volgende:
[..]
Wij, de mensen van de Fokpool, in iedergeval niet.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Bussie vol met - poolquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Fokpool? Als in Noordpool of swimmingpool?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zolderkamerpool.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Fokpool? Als in Noordpool of swimmingpool?Bewoner van de Fokpool![]()
Stewie ook echtquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:26 schreef Zhano het volgende:
Stewie, als je Ananidze ergens tegenkomt of Hveen spelers dan houd je me op de hoogte he?
#FreeTrapz![]()
Cool, ik word graag een Eskimo. Lekker neuzen met elkaar... hmm kan niet wachten.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:25 schreef The_Eskimo het volgende:
[..]
Gave mensen zoals jij mogen hier altijd naar toe emigreren.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nope.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:27 schreef SunGym het volgende:
misschien dat jullie dit weten; is er al een ps4 bundel met FIFA en gratis packs??Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
En wie weet wat nog meer.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Cool, ik word graag een Eskimo. Lekker neuzen met elkaar... hmm kan niet wachten.
Bewoner van de Fokpool![]()
Whoismad, je krijgt zelfs 1 miljoen bij een pre-order.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Bohhhhhhhh, gelijk een in-pants-jizz-explosion.quote:
Heb je echt geen kut aan man.. Ik haal die next-gen versie pas als ie <20 ekkies is.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Whoismad, je krijgt zelfs 1 miljoen bij een pre-order.![]()
Ja half miljoen voor online en een half miljoen voor singleplayer maar dat laatste boeit mij niet zoquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Whoismad, je krijgt zelfs 1 miljoen bij een pre-order.![]()
![]()
Ik ga hem denk ik wel gelijk halenquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heb je echt geen kut aan man.. Ik haal die next-gen versie pas als ie <20 ekkies is.
Dat laatste is gewoon ruk ja.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:29 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja half miljoen voor online en een half miljoen voor singleplayer maar dat laatste boeit mij niet zoHopelijk wel met alle DLC erbij.
Gaat wel ff duren denk. Goedkoopste Fifa 14 is nu nog 38 euro, tenzij je hem tweedehands koopt..quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heb je echt geen kut aan man.. Ik haal die next-gen versie pas als ie <20 ekkies is.![]()
Vidal heeft ook downgradequote:Op vrijdag 12 september 2014 16:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Driehoekjes Chiellini Pogba Vidal zullen nog wel blijven denk ik.
Zeker nu hybrids makkelijker zijn.x 1000
! S!FQ#$#!$ als hij naar ManUre was gegaan hadden ze er vast een 88 ofzo van gemaakt.
![]()
Die downgrades zijn zo irritant. Wat voor nut heeft het in godsnaam. Als een speler heel belabberd heeft gespeeld oké, maar die Di Natale is zo hard in zijn poepert genomen ondanks zijn 3 IF's dit jaar![]()
![]()
Maicon ookquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:33 schreef Kiid het volgende:
Die downgrades zijn zo irritant. Wat voor nut heeft het in godsnaam. Als een speler heel belabberd heeft gespeeld oké, maar die Di Natale is zo hard in zijn poepert genomen ondanks zijn 3 IF's dit jaarnon rare zelfs
![]()
Ja weet ik, dat maakt me ook niet zoveel uit. Heb voorlopig nog wel wat spellen waar ik zoet mee benquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:32 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Gaat wel ff duren denk. Goedkoopste Fifa 14 is nu nog 38 euro, tenzij je hem tweedehands koopt..![]()
![]()
Nee, er zijn alleen FIFA bundles voor Xbox.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:27 schreef SunGym het volgende:
misschien dat jullie dit weten; is er al een ps4 bundel met FIFA en gratis packs??
En op die gratis packs moet je je ook niet verkijken. Als je er 36 gold packs bij krijgt dan betekent het iedere week eentje ipv alles in 1x. En dat is echt kut.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ja ik koop toch verdomme geen xbox man dat is voor kids van 14 die 360 noscope doen in de sims 4quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, er zijn alleen FIFA bundles voor Xbox.
En op die gratis packs moet je je ook niet verkijken. Als je er 36 gold packs bij krijgt dan betekent het iedere week eentje ipv alles in 1x. En dat is echt kut.![]()
hihahoquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:35 schreef SunGym het volgende:
[..]
ja ik koop toch verdomme geen xbox man dat is voor kids van 14 die 360 noscope doen in de sims 4Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Haten op een superieure consolequote:Op vrijdag 12 september 2014 16:35 schreef SunGym het volgende:
[..]
ja ik koop toch verdomme geen xbox man dat is voor kids van 14 die 360 noscope doen in de sims 4
Kop een trein zou ik zeggen![]()
Gedraag je je een beetje poepie?quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:35 schreef SunGym het volgende:
[..]
ja ik koop toch verdomme geen xbox man dat is voor kids van 14 die 360 noscope doen in de sims 4
Of moet ik de verzorgster bellen dat ze je eerder op komt halen?![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:35 schreef SunGym het volgende:
[..]
ja ik koop toch verdomme geen xbox man dat is voor kids van 14 die 360 noscope doen in de sims 4![]()
Oh wist ik nog niet eensquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:32 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Vidal heeft ook downgradex 1000
! S!FQ#$#!$ als hij naar ManUre was gegaan hadden ze er vast een 88 ofzo van gemaakt.
![]()
het meest belachelijke vind ik nog wel dat de stats van legends gewijzigd zijndie zijn gesopt met voetballen dan kunnen je stats toch niet meer wijzigen
ze doen maar wat joh
#FreeTrapz![]()
Hier zit inderdaad wel wat in ja.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Oh wist ik nog niet eens![]()
het meest belachelijke vind ik nog wel dat de stats van legends gewijzigd zijndie zijn gesopt met voetballen dan kunnen je stats toch niet meer wijzigen
ze doen maar wat joh
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
over piotr gesproken die zit er zeker niet in??
![]()
Waren Marchisio en Guarin al gesignaleerd en hebben zij ook 4* skills net als Pogba gekregen?
edit. ja dus, wel beiden net als Pogba wat minder defense nu![]()
U u u u u u ultrajizzquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:48 schreef ThadCastle het volgende:
Cuadrado dus echt 5* skills. Man man manRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Geen idee...quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
is toch ontbonden tijdje terug?![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Haten op een superieure console
Kop een trein zou ik zeggenhaha huile man omdat jullie beide die grafdoos hebben natuurlijkquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:37 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Gedraag je je een beetje poepie?
Of moet ik de verzorgster bellen dat ze je eerder op komt halen?![]()
Shaarawy - Ibarbo - Cuadrado
Marchisio - Vidal - Pogba
Armero - Chiellini - Barzagli - Abate
keeper
Is toch best wel een bazenteam (Barzagli flink wat pace er bij), afwachten of er nog een goede Serie A keeper overblijft of anders Sirigu.![]()
Nope PS4quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:51 schreef SunGym het volgende:
[..]
[..]
haha huile man omdat jullie beide die grafdoos hebben natuurlijk![]()
![]()
haha doe het nou maarquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:51 schreef SunGym het volgende:
[..]
[..]
haha huile man omdat jullie beide die grafdoos hebben natuurlijk![]()
Scherp ja.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:53 schreef Kiid het volgende:
Mocrostation 4, 4 staat zeker voor het aantal Mocro's het heeft gekost om het ding te vervaardigenLitmanen2
Serious banterquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:53 schreef Kiid het volgende:
Mocrostation 4, 4 staat zeker voor het aantal Mocro's het heeft gekost om het ding te vervaardigenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Goeiequote:Op vrijdag 12 september 2014 16:53 schreef Kiid het volgende:
Mocrostation 4, 4 staat zeker voor het aantal Mocro's het heeft gekost om het ding te vervaardigen![]()
jij bent zeker de stoerste jongen van deze klasquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:53 schreef Kiid het volgende:
Mocrostation 4, 4 staat zeker voor het aantal Mocro's het heeft gekost om het ding te vervaardigen![]()
jij bent zeker het meeste gepeste jongetje van deze klasquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:57 schreef SunGym het volgende:
[..]
jij bent zeker de stoerste jongen van deze klas![]()
Dat U2 album dat iedereen met Iphone enzo gekregen heeft apple illegaal overal opgezet
Elke dag![]()
Bakkes Nel Veerkampquote:Op vrijdag 12 september 2014 17:00 schreef Zhano het volgende:
oh god, zijn die andere 2 tokkies eindelijk eens stil...Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Onkruid vergaat niet.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
GodverIs die al eens dood? (sorry 2h4u)
#FreeTrapz![]()
Jup die is pas overleden. *slaat kruis*quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
GodverIs die al eens dood? (sorry 2h4u)
Haha sukkel, dat doet toch pijn?quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jup die is pas overleden. *slaat kruis*![]()
![]()
kijk die video van kazoejequote:Op vrijdag 12 september 2014 17:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Waar heb je die stats van Torres Nilo vandaan?![]()
El Ghaziquote:Op vrijdag 12 september 2014 17:19 schreef rolls-reus het volgende:
Weer zijn er allemaal goede silver lw's en ontbreekt het een beetje aan goede rw's voor mn gevoel![]()
![]()
geen pace toch?quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:21 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Heb je zijn stats?met 4* skillies kan dat best een goede rw zijn ja
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wel redelijke shooting, crossing en physical maar hij heeft maar 76,5 p'squote:Op vrijdag 12 september 2014 17:21 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Heb je zijn stats?met 4* skillies kan dat best een goede rw zijn ja
![]()
Beetje laag voor hemquote:Op vrijdag 12 september 2014 17:23 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Wel redelijke shooting, crossing en physical maar hij heeft maar 76,5 p's![]()
Heb hem toch aardige sprintjes zien trekken zeker tegen Vitesse dit seizoen. 82 of 83 pace lijkt me voldoende.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:26 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Heb jij voorbeelden dat hij sneller is dan? 1 op 1 sprintduels bijvoorbeeld![]()
Ja maar heb jij daar filmbeelden van dan? Want spelers krijgen geen upgrades op basis van ''gevoel''quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb hem toch aardige sprintjes zien trekken zeker tegen Vitesse dit seizoen. 82 of 83 pace lijkt me voldoende.![]()
Op deze foto zie je in ieder geval dat hij veel sneller is dan Sigthorsson:quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:26 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Heb jij voorbeelden dat hij sneller is dan? 1 op 1 sprintduels bijvoorbeeld
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
[quote][quote][img]http://i.fokzine.n[b]et/p/0s.gif[/img] [b]Op [b][url=http://forum.fok.nl/topic/2149[sup]32
[*]8/7/25#144460092]vrijdag 12 september 2014 17:29[/url] schreef [url=http://fhttp://i.fokzine.net/temp(...)e/373277]IsaacCuenca[/url] het volgende:
fuck silvers when you gotz GOLDEN NIGGAS[/b]
[/quote]
[/b][/b][/sup][/quote]![]()
Even de samenvatting van Ajax Vitesse erbij pakken bij zijn assist op schone gaat hij aardig hard.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:29 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja maar heb jij daar filmbeelden van dan? Want spelers krijgen geen upgrades op basis van ''gevoel''![]()
Zoooooo slecht!!!!
Elke dag![]()
ah natuurlijk weer even alles baseren op ajaxquote:Op vrijdag 12 september 2014 17:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Even de samenvatting van Ajax Vitesse erbij pakken bij zijn assist op schone gaat hij aardig hard.
haal toch die ajax bril van je kop af joh![]()
duh lijkt me toch duidelijk met die spaarrentes nuquote:Op vrijdag 12 september 2014 17:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zoooooo slecht!!!!
[ afbeelding ]![]()
![]()
genee die heeft toch geen verstand van de economiequote:Op vrijdag 12 september 2014 17:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zoooooo slecht!!!!
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ah natuurlijk weer even alles baseren op ajax
haal toch die ajax bril van je kop af joh![]()
![]()
Tis een dagelijks programmaquote:Op vrijdag 12 september 2014 17:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
duh lijkt me toch duidelijk met die spaarrentes nuMet genee
Elke dag![]()
Ja en de Wajong is het nieuwe rentenieren.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zoooooo slecht!!!!
[ afbeelding ]Bewoner van de Fokpool![]()
dat jij het nou niet snapt...quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tis een dagelijks programmaMet genee
![]()
twitter:FifaRalle twitterde op vrijdag 12-09-2014 om 09:57:34Bundesliga Player Ratings will be out at 5PM UK time today reageer retweet
twitter:FifaRalle twitterde op donderdag 11-09-2014 om 20:48:37If you thought De Bruyne or Draxler were good in 14 wait until you see Mkhitaryan's stats for 15 - He will be insane! reageer retweet
![]()
quote:![]()
![]()
Elke dag![]()
Heeft ook 5* wf nu jaquote:Op vrijdag 12 september 2014 17:42 schreef Maver24 het volgende:
twitter:FifaRalle twitterde op vrijdag 12-09-2014 om 09:57:34Bundesliga Player Ratings will be out at 5PM UK time today reageer retweet
twitter:FifaRalle twitterde op donderdag 11-09-2014 om 20:48:37If you thought De Bruyne or Draxler were good in 14 wait until you see Mkhitaryan's stats for 15 - He will be insane! reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:47 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat zou wel wat zijn. ben benieuwd naar Shaqiri of ze hem nou CAM hebben gemaakt
Elke dag![]()
Speelt bij Bayern nooit CAM johquote:Op vrijdag 12 september 2014 17:47 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat zou wel wat zijn. ben benieuwd naar Shaqiri of ze hem nou CAM hebben gemaakt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ben benieuwd of Robben spits is deze Fifa. En Neuer CDMDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
je bent niet grappigquote:Op vrijdag 12 september 2014 17:52 schreef The_Eskimo het volgende:
Hier zitten alle verbannen Fokkers te wachten en de Fokhuisregels te lezen:
[ afbeelding ]![]()
ga gewoon een keer naar buiten danquote:Op vrijdag 12 september 2014 17:52 schreef The_Eskimo het volgende:
Hier zitten alle verbannen Fokkers te wachten en de Fokhuisregels te lezen:
[ afbeelding ]![]()
Niang, Berardi en Wellington Silva tot nu toe.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:19 schreef rolls-reus het volgende:
Weer zijn er allemaal goede silver lw's en ontbreekt het een beetje aan goede rw's voor mn gevoel![]()
Berardi silver? Die heeft een up gehad naar gold in FIFA 14quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niang, Berardi en Wellington Silva tot nu toe.![]()
Pelequote:Op vrijdag 12 september 2014 18:00 schreef Maver24 het volgende:
Wat is nu de beste Braziliaanse spits in Fifa 15?![]()
hoezo niet? Is toch een braziliaanse spitsquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:02 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik had er even bij moeten zeggen dat Pele niet mag worden meegeteld![]()
Romarioquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:02 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik had er even bij moeten zeggen dat Pele niet mag worden meegeteldDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja snap ik wel maar die is niet te betalen en is niet even iemand die je even kooptquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoezo niet? Is toch een braziliaanse spits![]()
![]()
Failquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waarom dat nou weer
Elke dag![]()
Hoe is Marchetti nog een 81 dan
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Toch is hij nu 74 rated.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Berardi silver? Die heeft een up gehad naar gold in FIFA 14
Peña silverKijk die stats (+ nog wat andere spelers uit de Mexicaanse competitie) Arroyo is ook echt te ziek met 5*.
![]()
![]()
Elke dag![]()
Epic win van Romarioquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Romario vindt FIFA een aidsorganisatie.
Elke dag![]()
Mensen die niet kunnen wachten op bepaalde stats![]()
Ook echt hè. Je hiermee bezig houden. Ik zie het allemaal wel als ik het spel hebquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
![]()
Ook zo enorm belangrijk of speler X nu 81 of 82 is.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Bewoner van de Fokpool![]()
Ik vind dat een goede mentaliteit, Kiid.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ook echt hè. Je hiermee bezig houden. Ik zie het allemaal wel als ik het spel heb![]()
ben jij Peter?quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:17 schreef The_Eskimo het volgende:
[..]
Ook zo enorm belangrijk of speler X nu 81 of 82 is.![]()
Ik vind dat jij dat goed hebt opgemerkt, IsaacCuenca.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik vind dat een goede mentaliteit, Kiid.![]()
Bijna geen silversquote:Dat is omdat je dan alvast kan bedenken wie je gaat kopen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
![]()
Die was al bekendquote:
KdB mooi nog zijn skills en weak foot behouden
Ziek veel goede CAM opties in Bundesliga zeg. Ook mooi dat KPB zijn skillies weer heeft.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bellarabi ook wel nice toch?quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
Die Son Heeft 76, volgens mij is dat de sterspeler van leverkusen
mag wel wat hoger![]()
Absoluut niet de sterspeler van Leverkusenquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
Die Son Heeft 76, volgens mij is dat de sterspeler van leverkusen
mag wel wat hoger
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En terecht..quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:42 schreef Maver24 het volgende:
Van der Vaart non rare kaartje en bagger stats![]()
wel 1 van de beterequote:Op vrijdag 12 september 2014 18:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Absoluut niet de sterspeler van Leverkusen![]()
![]()
Denk dat hij op 5 komt, achter Kiessling, Toprak, Leno, Rolfes. En als Bellarabi zo doorgaat op 6. Vanavond spelen ze weer. Hopelijk weer zo'n spektakelstukquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ik vind jou als een vriendelijke chinees klinken op dat virale bardo filmpje van jequote:Op vrijdag 12 september 2014 18:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
Waarom praat hij als een mongool? Na 5 seconden alweer uitgezet.![]()
![]()
Mm oke, jij bent fan van leverkusen?quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Denk dat hij op 5 komt, achter Kiessling, Toprak, Leno, Rolfes. En als Bellarabi zo doorgaat op 6. Vanavond spelen ze weer. Hopelijk weer zo'n spektakelstuk![]()
Nee. Wel fan fan hoe ze momenteel spelen. Heel andere tactiek en spelopvatting nu. Echt geweldig voetbal.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:49 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Mm oke, jij bent fan van leverkusen?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
jaquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:51 schreef Maver24 het volgende:
Iemand al de rating van Pelle gezien?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die gekke Fin is zeker al een tijdje weg daar?quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee. Wel fan fan hoe ze momenteel spelen. Heel andere tactiek en spelopvatting nu. Echt geweldig voetbal.![]()
![]()
Dankjewel. Dat ben ik ook opzich.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik vind jou als een vriendelijke chinees klinken op dat virale bardo filmpje van je![]()
Pukki ? die speelt bij Celticquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die gekke Fin is zeker al een tijdje weg daar?![]()
Ik weet het ook niet, maar ratings zijn al definitief dus er zijn echt wel mensen die het wetenquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:53 schreef Maver24 het volgende:
[..]
nou vertel. ik nog niet namelijkAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Doordat die gekke Fin weg is spelen ze nu wel fatsoenlijk voetbal.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die gekke Fin is zeker al een tijdje weg daar?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja dat dacht ik dus alquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Doordat die gekke Fin weg is spelen ze nu wel fatsoenlijk voetbal.![]()
![]()
Die is nu manager bij Brighton.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die gekke Fin is zeker al een tijdje weg daar?![]()
ja man, super bedankt!quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:55 schreef Maver24 het volgende:
[..]
oooh je bedoeld die ook bij Liverpool heeft gespeeld? Sammi Hypia![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
KdB mooi nog zijn skills en weak foot behouden![]()
Goede workrates ook. En rare. Wat een speler
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Primatwitter:EASPORTSFIFA twitterde op vrijdag 12-09-2014 om 15:12:31@The_DeVastater There will be a one-time only transfer option to move FIFA points from FIFA 14 to FIFA 15 when the game launches. reageer retweet
![]()
![]()
ah daar gaan we alquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:09 schreef Maver24 het volgende:
Primatwitter:EASPORTSFIFA twitterde op vrijdag 12-09-2014 om 15:12:31@The_DeVastater There will be a one-time only transfer option to move FIFA points from FIFA 14 to FIFA 15 when the game launches. reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ga wel even wat fifa points erop zetten maar ik doe wel rustig aan met de hoeveelheid. Als je ziet wat menig youtuber erop gaat zetten, gaat helemaal nergens meer overquote:![]()
Ja dat is hun baanquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:11 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik ga wel even wat fifa points erop zetten maar ik doe wel rustig aan met de hoeveelheid. Als je ziet wat menig youtuber erop gaat zetten, gaat helemaal nergens meer over![]()
Die verdienen dat dubbel en dwars terug of krijgen het gratis he...quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:11 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik ga wel even wat fifa points erop zetten maar ik doe wel rustig aan met de hoeveelheid. Als je ziet wat menig youtuber erop gaat zetten, gaat helemaal nergens meer over![]()
![]()
ik zou het niet eens leuk vinden om na de eerste paar dagen alles al te kunnen kopen. Dan is de lol er gauw weer vanaf![]()
Uit onderzoek aan de technische universiteit van Delft is gebleken dat je meer kans op iets goeds hebt als je je pakje met fifa points koopt dan met coins.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:11 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik ga wel even wat fifa points erop zetten maar ik doe wel rustig aan met de hoeveelheid. Als je ziet wat menig youtuber erop gaat zetten, gaat helemaal nergens meer over
#leukfeitje![]()
Maver24, ik ben het helemaal eens met deze constatering.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:13 schreef Maver24 het volgende:
ik zou het niet eens leuk vinden om na de eerste paar dagen alles al te kunnen kopen. Dan is de lol er gauw weer vanaf
Maar ik vind bronze spelers ook niet zo leuk. Dus daar moet een middenweg in zitten.![]()
Riiiiight....quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:13 schreef Maver24 het volgende:
ik zou het niet eens leuk vinden om na de eerste paar dagen alles al te kunnen kopen. Dan is de lol er gauw weer vanaf![]()
Echt hèquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Voor 20 euro ofzo fifa points kopen en hopen dat je een paar fatsoenlijke spelers pullt. Stel je hebt dan 100k, dan kun je toch wel leuk beginnen. Vanaf daar je weg naar de top tradenquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Maver24, ik ben het helemaal eens met deze constatering.
Maar ik vind bronze spelers ook niet zo leuk. Dus daar moet een middenweg in zitten.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
WTF, die gast heeft vorig jaar echt 4,5 wedstrijd gespeeldquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:29 schreef Dudeweiser het volgende:
Franco di Santo gold Xhano
En Choupo gold![]()
![]()
oh ik dacht dat ie wel regelmatig speeldequote:Op vrijdag 12 september 2014 19:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
WTF, die gast heeft vorig jaar echt 4,5 wedstrijd gespeeld
23 wedstrijden joh![]()
Welke rating gaat duarte eigenlijk krijgen in fut15? Ben er nu pas achter wat voor een grote baas het is![]()
![]()
oh dan ben ik in de warquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oh ik dacht dat ie wel regelmatig speelde
23 wedstrijden joh![]()
![]()
Hij is 37. Volgens mij gaan ze dan altijd omlaag.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
Toni zoveel goals en een TOTS.. downgraded naar 73.![]()
downgrade naar 72 ofzo met veel minder pacequote:Op vrijdag 12 september 2014 19:34 schreef rolls-reus het volgende:
Welke rating gaat duarte eigenlijk krijgen in fut15? Ben er nu pas achter wat voor een grote baas het is
edit: 73
http://www.futhead.com/15/players/195/lerin-duarte/Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Di Natale is ook al zijn pace kwijt en 78 rated.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:35 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hij is 37. Volgens mij gaan ze dan altijd omlaag.![]()
Holy shit, ik zie het net inderdaad. Dat is wel echt een gigantische downgrade voor iemand die er 17 intikt in de serie A.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Di Natale is ook al zijn pace kwijt en 78 rated.![]()
Wel ziek eigenlijk..bijna heel Juve heeft een downgrade
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2927245.pageAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Labyad 74quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:42 schreef el-blanchito het volgende:
Zijn er al vitesse spelers bekend?![]()
Moet ik dit jaar dan maar eens overstappen naar een andere league...?quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:43 schreef Tim86 het volgende:
Wel ziek eigenlijk..bijna heel Juve heeft een downgrade
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2927245.page![]()
Vucinic weg, Balotelli weg en alle populaire spitsen en backs een downgrade (alleen Konkogoed is nog bazig als gold). Ze zijn wel lekker bezig in ieder geval. Eerst een skill purge, nu een ratings purge. Volgend jaar heeft de hele serie A 2* weak foot denk ik.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:48 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Moet ik dit jaar dan maar eens overstappen naar een andere league...?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oja de Purge even downloaden.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vucinic weg, Balotelli weg en alle populaire spitsen en backs een downgrade (alleen Konkogoed is nog bazig als gold). Ze zijn wel lekker bezig in ieder geval. Eerst een skill purge, nu een ratings purge. Volgend jaar heeft de hele serie A 2* weak foot denk ik.![]()
Had eigenlijk vorig jaar al over moeten stappen. Verdediging en middenveld is wel sterk elk jaar maar de leuke wingers ontbreken en de spitsen zijn ook vooral groot en langzaam of snel zonder skills...quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vucinic weg, Balotelli weg en alle populaire spitsen en backs een downgrade (alleen Konkogoed is nog bazig als gold). Ze zijn wel lekker bezig in ieder geval. Eerst een skill purge, nu een ratings purge. Volgend jaar heeft de hele serie A 2* weak foot denk ik.![]()
El Sha en Cuadrado wel prima. Zeker dit jaar met 5* Cuadrado en hopelijk betere WR voor El Sha. Maar zou niet weten wie er de spits in moet. Gomez is weer minder, Balo is weg, Vucinic is weg, Ibarbo was ik al geen fan van.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:54 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Had eigenlijk vorig jaar al over moeten stappen. Verdediging en middenveld is wel sterk elk jaar maar de leuke wingers ontbreken en de spitsen zijn ook vooral groot en langzaam of snel zonder skills...
Daarom hybrids
Blijft alleen zo kut dat ze de 1,5 nation link niet hebben teruggehaald
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
De BBVA pacepurge is wel uitgebleven toch?quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Viel niet veel meer te purgen volgens mijquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
De BBVA pacepurge is wel uitgebleven toch?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit ja. Hadden ze mooi als nieuwe feature kunnen presenteren...quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Blijft alleen zo kut dat ze de 1,5 nation link niet hebben teruggehaald![]()
zie ik volgende week welquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bijna geen silvers
[..]
Dat is omdat je dan alvast kan bedenken wie je gaat kopen.
Thanks, ziet er nog best goed uit hoorquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
downgrade naar 72 ofzo met veel minder pace
edit: 73
http://www.futhead.com/15/players/195/lerin-duarte/![]()
![]()
Leuk stukje voor Toefjes. Alineas en 600 kommas.quote:Op vrijdag 12 september 2014 @ 18:20 schreef retep2 het volgende:
[..]
Op kotsen zul je bedoelen, want de vrijhied van religie is tegenwoordig boven mijn vrijheid om te mogen kiezen geplaatst, en wel de keuze om religie uit mijn leven te mogen houden, want ik mag bv geen moslimdoek weigeren als die m'n rijbewijs of paspoort uitreikt op het gemeentehuis,e
en als ik bv een winkel zou hebben, dan mag ik geen kopvodje onder het personeel weigeren, en dat alles terwijl religie een privéaangelegenheid is
en geen maatschappelijke plicht, dus behoren we eigenlijk religie terug te schoppen naar daar waar het thuis hoort, en dat is thuis achter gesloten deuren of de deuren vd kerk of moskeet, en daarbuiten dient het van alle zelf aangemeten macht te worden ontdaan, want religie heeft imo geen flikker in de maatschappij te brokkelen.
En dan nog even terug naar dat voorbeeld van die winkel. Als het mijn winkel is, dan heeft het personeel zich maar te kleden zoals ik dat wil, want ik bepaal welk imago mijn winkel en dus personeel moet uitstralen en niet een religie, want ze zijn dan bij mij aan het werk, en betaal ik hun salaris, en weer niet hun kutreligie, dus in mijn tijd ben ik de baas en niet hun godje, en moet ik al helemaal niet moeten buigen of meewerken aan hun religieuze handicap, want je geloof uitdragen en belijden doe je maar lekker in je eigen tijd! Als ik dan ook een winkel zou hebben, dan zou ik het varken als thema nemen, want geen kopvod die dan komt solliciteren
en geen kopvodden als klanten, en daar zou ik heel goed mee kunnen leven. En ze willen toch de islamiet uithangen? Ik zou ze dan helpen door ze te weigeren bij clubs en discotheken, want daar word alcohol geschonken en westerse muziek gedraaid ,en dat mag niet van alie snackbar, en dan ook geen moslims meer in publieke zwembaden, want er lopen te blote vrouwen rond, en dat mag niet vd de pislam,
en hebben ze dan ook niet voor niets aparte zwemuren voor kopvodjes, dus moeten er ook maar aparte zwemuren voor de muzelmannen komen.
Dan nog een verbod voor moslims in pretparken, want de ware islam staat geen platvloers vermaak als een westers pretpark toe,
en ook geen moslims op de stranden, want wederom lopen daar westerlingen te naakt rond. En ook westerse supermarkten zijn dan taboe,
want daar ligt ook haram vlees en overige haram produkten, en dat is onverenigbaar met hun strenge geloof, dus lekker naar hun eigen islamitische slager en buurtsuper sturen. Dan een verbod voor moslims in videotheken, want daar liggen ook pornofilms, dus taboe voor ze, en ook geen Tv meer kijken, want ook daar teveel bloot, en dan ook geen internet, want porno, dus wederom taboe, en zo kan ik wel uuuuuren doorgaan, met de moslims te helpen om zich aan hun geloof te houden!
En als dat niet mag, moet het excuus zijn dat wij andersgelovigen niet mogen verleiden om in het onreine te vervallen, en daarom de toegang weigeren tot de bovengenoemde zaken en meer.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Waar had je hem dan verwacht?quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:04 schreef Kiid het volgende:
Ben blij dat Bale weer een winger is. Alleen jammer dat hij rw is
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Degelijk WK ja..verder weinig van gezien vorig jaar. Maar hij heeft maar 19 competitiewedstrijden gespeeld in totaal (5 WHU, 14 napoli ). Dus zo gek is een downgrade niet. Bij West Ham was hij altijd bankzitter met amper invalbeurten.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoe kan Armero eigenlijk zo'n downgrade hebben gekregen? Zo slecht was hij toch niet?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Godver zeg.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:30 schreef Kiid het volgende:
Ze maken er echt weer een veteranen team vanEn dan zijn mensen nog blij dat die pauper terug komt.
__!
met een rollator uit de helikopterquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:30 schreef Kiid het volgende:
Ze maken er echt weer een veteranen team van![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |