SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult ThadCastle en freire accepteren als play(station)boys;
6. Gij zult de verloren broeders Ozz, POTS en Lindgren steunen;
7. Gij zult uw medemens met een Xbox One uitlachen en vernederen;
8. Gij zult den troll Maver niet voeden;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult DS2 trollen.
![]()
Vond het juist een kut reclamequote:Op vrijdag 12 september 2014 15:51 schreef StijnDa het volgende:
Toffe reclame wel![]()
Vast een repost, maar /care![]()
![]()
Ik was om bij de goudvis.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Vond het juist een kut reclame![]()
Wss post niemand het omdat iedereen denkt dat het al gepost isquote:Op vrijdag 12 september 2014 15:51 schreef StijnDa het volgende:
Toffe reclame wel![]()
Vast een repost, maar /care![]()
![]()
Toefinator heeft een ban.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:53 schreef The_Yakuza het volgende:
Nog wat gemist? Meer/minder bans inmiddels?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Waaaaarrrooomquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Volgens mij door die fittie van gisterenavond +/- 23:00quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Serieus? :/quote:Bohh, moet ik weer helemaal teruglezenquote:Op vrijdag 12 september 2014 15:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Volgens mij door die fittie van gisterenavond +/- 23:00
GRAAG VERWIJDEREN![]()
vin er nu al gene kut meer anquote:Op vrijdag 12 september 2014 15:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
IEDEREEN LAATSTE KANS JAJAJAJAJ
EN OOK OM MEE TE DOEN SCORITO : FOK FUT EN HELP ONS AAN 10 HELE EUROS![]()
quote:
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
okay, ik zie dus een meningsverschil tussen Suarez en Litmanen, een eskimo, een zwarte piet discussie en dan ineens een toefjesban voor de dag er voor?GRAAG VERWIJDEREN![]()
Gedaan mattoetoequote:Op vrijdag 12 september 2014 15:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
IEDEREEN LAATSTE KANS JAJAJAJAJ
EN OOK OM MEE TE DOEN SCORITO : FOK FUT EN HELP ONS AAN 10 HELE EUROSRock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |